Próbowałem obu sposobów i nic to samo
[ Dodano: 02 Lis 2016 22:36 ]Zgodnie z zasadą "ratuj się sam" najprawdopodobniej mam winnego całego zamieszania

po wykręceniu o taki stan

dostał prysznic z benzynki i powrót na miejsce. Zrobiłem kilka przejazdów i wszystkie logi takie same nie ma sytuacji że raz zawór podciśnienie działa a raz nie więc mała poprawa jest. Co do czyszczenia tego cuda to delikatnie bo ten żółty drucik nie wygląda za solidnie. Numer z Epera 55238125

A co do testu ZAWÓR PODCIŚNIENIA TURBO w FES i MES to nadal nie da rady no może tak ma być

.
[ Dodano: 20 Sty 2017 21:41 ]Problem powrócił tylko teraz już nie mam zamiaru nic czyścić tylko wymienić i tu moje pytanie który?
jak dzisiaj na WŁ zapłonie, silnik nie pracował, sprawdziłem ciśnienia to wyszło w Mes tak:
-ciśnienie w dolocie ~ 400 mBar
-zmierzone ciśnienie doładowania ~990 mBar
-oczekiwane ciśnienie doładowania~410 mBar
tak powinno być czy któryś zwariował?