You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 

Obecny czas: 15 Cze 2025, 05:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

Post #82064 Wysłany: 15 Sty 2008, 00:43; 
 Temat postu: kable
Sympatyk kropek

Miejscowość: Bielsko-Biała
Witam, w tym temacie jestem zielony, więc zapytam.
1.Jak rozpoznać przebicie na kablach od świec?
Ponieważ kropek nie chodzi na 1 garnek.Drugi raz będę wymieniał, lub czyścił tę świece. Na biegu jałowym zdjąłem kabel z pierwszej świecy i zauważyłem takie niebieskie małe iskierki,co szły po kablu, jak przyłożyłem do świecy to praca silnika sie nie zmieniła.Natomiast jak zdjąłem drugi kabel to praca sie pogorszyła, wiadomo i widziałem też małe iskierki, ale jak przyłożyłem do świecy to widziałem przeskok jasnej dużej iskry,tak samo było na 3 i 4 świecy.Natomiast w 1 świecy nie było takiego przeskoku iskry.Miał ktoś już taki problem, bo nie chce kupić kabli, jak te może są dobre. Świece wykręcę jutro i oblukam.Jestem w kropce, nie wiem co robić. Świece zmieniane w czerwcu 2006 champion. Dodam jeszcze, że silnik sie trzęsie, nie chodzi tak spokojnie równo.

Post #82081 Wysłany: 15 Sty 2008, 08:14; 
 Temat postu:
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
przy zdjeciu kabli z dwóch świec autko powinno raczej juz zgasnac (oczywiscie jesli nie ma przebicia) a jak najlepiej sprawdzic czy jest czy go niema? wybrac sie ciemna noca w jeszczeciemniejsze miejsce podniesc maske i zobaczysz czy biegaja iskry po aucie.
jesli masz gaz poprowac kable jak najdalej od przewodów gazowych tudziesz paliwowych!!
a ja polecam kable firmy MAGNETI MARELLI

Post #82107 Wysłany: 15 Sty 2008, 10:51; 
 Temat postu:
Puntoświr

Do gazu najlepsze kable to NGK. Koszt to ok 50-55zł. No, ale ty nie piszesz, że masz gaz :wink: