Dziwne postępowanie.
"Cieknie pompa paliwa", czyli CO?
Uszczelka jakaś, czy wężyk i to oznacza, że trzeba wszystko wymieniać? Chyba, że plastik pękł.
Czy melepeta, co zmieniał pompę, nie mógł wstawić z powrotem starej (wtedy by było wiadomo)?
Pewnie w dniu wymiany wyrzucili, albo odsprzedali gdzieś. Dlatego stare części się trzyma jakiś czas.
Czy wymienili cały zestaw/moduł/korpus z pływakiem, czy tylko dosłownie samą pompę?
Podobno są różne wersje pomp, na różne ciśnienie (chyba w Punto_1 tak było, pompka 1 bar i 3 barowa)?
Może pomylili (typy pomp i/lub wężyki IN/OUT), uszkodzili złącze elektryczne, filtr zapchany, itp. "Fachowcy"...
Jeśli jedna była wadliwa (zamiennik, czy oryginał), to bez problemu cała seria może być (3 i 4-ta wymiana nie pomoże).