You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Gru 2018, 09:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #844196 Wysłany: 04 Gru 2018, 12:49; 
 Temat postu: remont 1.4 t jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017,
Posty: 6
Witajcie, upaliły się zawory, silnik brał dużo oleju,trzeba wymienić pierścienie, a po zdjęciu okazało się, że turbina jest pęknięta od strony wirnika i może nawet lekko ociera, muszę zacząc kompletować cześci ale na allegro ciężko coś znaleźć do t jeta, czy ten silnik to ten sam co 1.4 16V 95KM ? czy mogę szukać pierścieni, zaworów i uszczelek do słabszych silników 1.4 ? chciałbym wymienić turbine na " niepękającą" czy były takie modele IHI ? czy trzeba wymienić na garetta? auto stoi u kuzyna a muszę go szybko ogarnąć na dojazdy do pracy dlatego chciałbym unikanąć czasochłonnych modyfikacji a znalazłem temat, że trzeba wydech przerabiać.Przy okazji zmiany turbiny myślę o podniesieniu mocy.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #844197 Wysłany: 04 Gru 2018, 20:22; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ SY SCZ
Rejestracja: 25 Lis 2018,
Posty: 104
Pomógł: 2
Nie wszystko.Wykonany i przystosowany do większych obciążeń bo T-jet ma ponad 21 niutków a wolnossący ponad 10 do max 15.
Utwardzone i wytrzymalsze wykonanie materiałów choć budowa identyczna.

[ Dodano: 04 Gru 2018, 19:09 ]

:arrow: http://www.fiatpress.pl/press/detail/246
Załącznik:


_________________
Cent -> topic59276.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844226 Wysłany: 05 Gru 2018, 11:50; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1268
Pomógł: 7
Mam parę tematów do 1,4 tjetów , chociaż zawory wydechowe chyba tylko ASO jak ostatnio patrzyłem ;)
Przejście na garretta to 5-7tysi ze strojeniem i częściami , trzeba wydech przerobić , dolot , itd.

Turbo i wolnossak mają inne pierścienie (mam oba) , gdyby były potrzebne to także całe tłoki nowe są. W razie czego zostaw vin , mail i co potrzebujesz to kuknę

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844246 Wysłany: 05 Gru 2018, 19:43; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017,
Posty: 6
głowicę będę miał jutro do odbioru, potrzebuje teraz info jakimi momentami dokręcać głowice, zostanę przy ihi bo nie mam czasu kombinować, czy jest jakiś inny model IHI co podejdzie a nie pęka tak z siebie?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844261 Wysłany: 05 Gru 2018, 22:55; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 673
Pomógł: 3
Nie ma.

_________________
1,1bar @ 7100rpm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844271 Wysłany: 06 Gru 2018, 09:58; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1268
Pomógł: 7
Zapytaj u mechesa co robił głowicę z jakimi momentami dokręcać , jak jest spec to będzie mieć wszystkie specyfikacje. Chociaż przyznam iż kiedyś do mnie taki dzwonił i pytał jak dokręcić 3,5 v6 w nissanie :oops:
W wielu turbosprężarkach żeliwo pęka i nie ma to wpływu na działanie , zazwyczaj pęka na "spawie" odlewu

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844292 Wysłany: 06 Gru 2018, 20:31; 
 Temat postu: Re: remont 1.4 t jet
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Paź 2017,
Posty: 6
w pobliskim warsztacie powiedzieli 1500za regeneracje, szukam jakieś alternatywy, nie chciałbym kupić kiepskiej turbiny, która padnie za jakiś czas, co myślicie o tej aukcji https://allegro.pl/turbina-grande-punto ... 21557.html nowa za te pieniadze? może ktoś już kupował z allegro i może polecić serwis? myślę co z moją bo ten korpus można by wymienić ale nie widzę do kupienia :( jeśli łopatki się nie przytarły to powinna być dobra, zostawiłbym ją na wypadek gdyby kolejna padła do przełożenia korpusu.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO