|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 08:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
m4rsh4ll |
#842817 Wysłany:
24 Paź 2018, 10:56; Temat postu: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Jarosław Rejestracja: 01 Sty 2014, Posty: 20
|
Witam od dłuższego czasu mam problemy z puntem 1.2 8v 2001 rocznik. Niedawno miałem robiony silnik wymienianą chłodnice, świece, olej, filtr oleju, przymierzam się do wymiany cewek i kabli wn oraz wymiany filtra paliwa, podobno jest taki przy pompie malutki niewielki w baku, oraz siateczka biała. Niestety problemy jakie mam występowały przed jak i po wymianie wyżej wymienionych części. Na jałowym telepie, silnik nie pracuje równomiernie, trzęsie, czasem jak długo pojeżdzę to przy próbie startu z jedynki strzela w wydech i punto gaśnie. Przy wilgotnych dniach ciężko zapalić. W zimie jest to bardzo uciążliwe, często pada akumulator. On także był wymieniony 2 lata temu. Postanowiłem przeprowadzić diagnostykę z ecuscanem. Może uda się wam mi pomóc choć troszkę.
Załączniki: |
20181022_125930.jpg [ 125.24 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_125906.jpg [ 123.3 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_125639.jpg [ 140.19 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_125606.jpg [ 127.66 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_125509.jpg [ 140.22 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_124126.jpg [ 139.48 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
20181022_124122.jpg [ 61.15 KiB | Obejrzany 5956 razy ]
|
|
|
Góra |
|
|
|
|
rafisz |
#842861 Wysłany:
24 Paź 2018, 17:01; Temat postu: Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
|
|
Puntoświr |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016, Posty: 739 Pomógł: 36
|
1170 - zbyt bogata mieszanka, masz lpg - może któryś wtrysk gazowy nie trzyma 1141 - uszkodzona grzałka sondy za katem 0500 - pytanie - masz abs? jezeli tak to może być uszkodzony któryś czujnik koła, jeżeli nie to czujnik prędkości
|
|
Góra |
|
|
m4rsh4ll |
#842872 Wysłany:
24 Paź 2018, 18:27; Temat postu: Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Jarosław Rejestracja: 01 Sty 2014, Posty: 20
|
mam lpg, ale telepie i na paliwie i na gazie i strzela tez, absu nie posiadam
|
|
Góra |
|
|
rafisz |
#842888 Wysłany:
24 Paź 2018, 20:25; Temat postu: Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
|
|
Puntoświr |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016, Posty: 739 Pomógł: 36
|
zakręć zawór na butli, wypal gaz tak żeby silnik się przełączył na benzynę i pojeździj jakieś 20 km (na benzynie z zakręconym zaworem) sonda - sprawdź czy jest na niej zasilanie, czy styki w kostce połączeniowej nie skorodowane
|
|
Góra |
|
|
m4rsh4ll |
#850471 Wysłany:
27 Paź 2019, 11:03; Temat postu: Re: Punto 2 1.2 8V Diagniostyka P1170, P0141, p0500 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Jarosław Rejestracja: 01 Sty 2014, Posty: 20
|
Witam jak do tej pory wymieniłem kable, swiece, olej cewki. Z tego co mówił jedna była padnięta. Jednak nie pomogło to na falowanie i telepanie silnikiem. Kazalem mechanikowi wymienić wtryski. Dzwonił i powiedział, że jeden na pewno był zły. Niestety koszt nowego to około 350 złotych. Zamówi więc używaną listwe wtryskową i odda wtryski do regeneracji.
Moje pytanie czy jeśli na zdjęciu widzę, że napięcie na sondzie lambda za katalizatorem wynosi 0 to czy wynika z tego, że sonda jest zła czy po prostu przy teście sonda za katalizatorem zawsze ma 0V ?
I pytanie o Wtryski na dwóch wtryskach napięcie jest bardzo niskie a na dwoch wysokie. Czy to by oznaczało, że dwa wtryki są złe a nie jeden. Czy taka różnica w napięciu zawsze występuje w tescie. Jakie powinno być napięcie na wtryskach takie samo dla wszystkich ?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|