Jachaś napisał(a):
Napisałeś że naładowany akumulator starcza na kilka dni postoju. Czyli rozumiem że chodzi tu o problem z "poborem prądu spoczynkowego"? Z "odłączył się blue and me" masz na myśli że nie działa? Całkiem czy częściowo? Błędy sprawdzane mes-em czy jakaś adroidowa apk-ą? "Żadnych błędów na komputerze" oznacza brak błędów w sterowniku silnika czy brak błędów w żadnym ze sterowników(Chodzi mi czy Mes-em sprawdzane były błędy tylko samym elm-em, czy była też podpinana żółta przejściówka?
Na pewno bym zaczął od znalezienia przyczyny zbyt dużego prądu spoczynkowego (a na sam początek, sprawdził jak duży jest pobór prądu spoczynkowego), bo reszta usterek może być tylko "powikłaniem"
Sugerowałbym też pobranie elearn-a do grande punto (bo niestety do PE/P2012 nie ma elern-a dostępnego, tylko keyelern z płatnym dostępem ale na szczęście jakoś dużo się w tej instalacji nie zmieniło) żeby mieć dostęp do schematów elektrycznych
P.S W wątku o swoim punciaku wrzuciłaś że masz pobór 0.2V(olta). Czy nie chodziło ci przypadkiem o 0.2A(mpera) ?
Wiec tak.... wszystko się zgadza jak napisałeś. Tak to jest jak auto nie idzie do tego elektryka co potrzeba.
Tak pobierał 0.2A. I winne było upalone B&M.... ono robiło takie spusztosZenie. Tylko ze jak się niema czasu samemu grzebać przy aucie, to takie kwiatki. Trafiłam dopiero teraz do warsztatu zajmującego się tylko Fiatami Alfami Lanciami. Czyli wszelkiej maści włoszczyzną. Odrazu powiedzieli ze to i się sprawdziło.... a ja jak głupia szukałam niewiadomo czego. Ten warsztat ma MESa. Ma wszystko i co najważniejsze mają wiedzę jeśli chodzi o Włochy.
[ Dodano: 30 Sty 2021 09:11 ]Jachaś napisał(a):
Napisałeś że naładowany akumulator starcza na kilka dni postoju. Czyli rozumiem że chodzi tu o problem z "poborem prądu spoczynkowego"? Z "odłączył się blue and me" masz na myśli że nie działa? Całkiem czy częściowo? Błędy sprawdzane mes-em czy jakaś adroidowa apk-ą? "Żadnych błędów na komputerze" oznacza brak błędów w sterowniku silnika czy brak błędów w żadnym ze sterowników(Chodzi mi czy Mes-em sprawdzane były błędy tylko samym elm-em, czy była też podpinana żółta przejściówka?
Na pewno bym zaczął od znalezienia przyczyny zbyt dużego prądu spoczynkowego (a na sam początek, sprawdził jak duży jest pobór prądu spoczynkowego), bo reszta usterek może być tylko "powikłaniem"
Sugerowałbym też pobranie elearn-a do grande punto (bo niestety do PE/P2012 nie ma elern-a dostępnego, tylko keyelern z płatnym dostępem ale na szczęście jakoś dużo się w tej instalacji nie zmieniło) żeby mieć dostęp do schematów elektrycznych
P.S W wątku o swoim punciaku wrzuciłaś że masz pobór 0.2V(olta). Czy nie chodziło ci przypadkiem o 0.2A(mpera) ?
Wiec tak.... wszystko się zgadza jak napisałeś. Tak to jest jak auto nie idzie do tego elektryka co potrzeba.
Tak pobierał 0.2A. I winne było upalone B&M.... ono robiło takie spusztosZenie. Tylko ze jak się niema czasu samemu grzebać przy aucie, to takie kwiatki. Trafiłam dopiero teraz do warsztatu zajmującego się tylko Fiatami Alfami Lanciami. Czyli wszelkiej maści włoszczyzną. Odrazu powiedzieli ze to i się sprawdziło.... a ja jak głupia szukałam niewiadomo czego. Ten warsztat ma MESa. Ma wszystko i co najważniejsze mają wiedzę jeśli chodzi o Włochy.