You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 17 Cze 2024, 01:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #159678 Wysłany: 22 Sie 2008, 10:51; 
 Temat postu: Zmiana głowicy z 1,2 na...?
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Czołem! Szukałem i nie mogłem znaleźć takiego tematu, więc założyłem nowy (to tak trochę na usprawiedliwienie :wink: )
Ponieważ dzień wielkiego dłubania w moim 1,2 75KM zbliża się nieubłaganie, zaczynam myśleć o modyfikacjach, co by tak za jednym zamachem, skoro i tak silnik będzie rozbebeszony :D . Moje pytanie brzmi: Może by tak założyć większą głowicę?- tylko od czego (myślałem o 1,4 8v?) i jakie dodatkowe modyfikacje trzeba by było wprowadzić aby wszystko zagrało (np. zmiana kompa, kolektora?). O ile można by było splanować głowicę, aby osiągi poszły w górę, ale żeby silnik sie nie rozpadł?

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #159679 Wysłany: 22 Sie 2008, 10:54; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kendziorrr: głowicy nie zmieniaj, ta z 1.2 jest odpowiednia.
http://fiatpunto.com.pl/topic2160.html? ... y%20artykuł tu poczytaj, myślę, że to pomoże :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #159848 Wysłany: 22 Sie 2008, 17:24; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Dzieki! Ale już mnie oczy bolą od czytania, będę musiał posiedzieć trochę i rozszyfrować tekst słowo po słowie :?

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #159866 Wysłany: 22 Sie 2008, 18:25; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kendziorrr: jak klikniesz na zdjęcie, to potem na dole jest jeszcze "pokaż obraz w pełnych rozmiarach" - powinno pomóc :E
Albo od razu klik tutaj => http://fiatpunto.com.pl/largeimg,IMG_46 ... db0111.jpg

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #159970 Wysłany: 22 Sie 2008, 22:31; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Mistrzu jesteś wielki! :salut:

[ Dodano: 22 Sie 2008 22:31 ]
teraz to se przeczytałem :mrgreen:
ale wciąż nie wiem co zrobić z tym planowaniem głowicy :|

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #159987 Wysłany: 22 Sie 2008, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kendziorrr:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... iczny.html coś takiego zrób.
Głowicę przy okazji splanować z 1mm.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #160020 Wysłany: 08 Lis 2008, 17:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
He he, trzeba pomyśleć nad tym :twisted:

[ Dodano: 08 Lis 2008 17:21 ]
Aby nie mieszać i nie zakładać nowych tematów podepnę nowe pytanie pod już istniejący. Mianowicie dużo czytałem o zmianach w silnikach 1,1.
Zmieniane były wałki rozrządu na te od punto 1,2(bodajże 866), oprócz tego to zmieniane były przepustnice, wtryski...
A jak to się ma do mojego silnika 1,2 mpi? Tzn. czy istnieje taki seryjny wałek z gamy silników Fiata, który można by było przeszczepić do mnie? Czy zmiana przepustnicy np. od jakiegoś 1,6 wraz z wtryskiem dało by efekt w postaci lepszego przyśpieszenia, zwiększenia mocy itd.?
Pisałem kiedyś z jednym gościem, który w swoim VW Scirocco zamienił wtrysk na... gaźnik, a właściwie parę gaźników :D.
Gdyby zrobić cuś takiego, to komputer byłby zbyteczny, ale z tego co wiem, spalenie by bardzo wzrosło, koszta były by wysokie(no chyba,żeby wziąć gaźnik z jakiegoś "Poldka") ale wtedy zamiast wydawać na strojenie, można by było "pogrzebać" czysto mechanicznie- a mam takiego gościa, co by to z chęcią zrobił :>
Co o tym myślicie Tunerzy? :D

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #187437 Wysłany: 08 Lis 2008, 18:21; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kendziorrr: ten od scirocco mógł zmienić wtrysk na gaźniki i mieć z tego efekt chyba tylko dzięki temu, że wtrysk był jednopunktowy, a kilka gaźników (zapewne po jednym na każdy cylinder) to wtrysk wielopunktowy, który punto 75 ma już w serii. Poza tym, regulacja tych gaźników co jakiś czas przynajmniej mnie doprowadzała by do szewskiej pasji...
Co do wałków, to z seryjnych nie mam pojęcia, czy jakiś podejdzie i coś da, ale na pewno możesz kupić wałek Świątka http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/P ... owych.html on powinien coś dać. Pomyśl może o szlifie i polerce kanałów dolotowych itd w silniku. Taka operacja kosztuje ok 2000zł ale daje już jakieś wymierne efekty. No i ewentualnie lżejsze koło zamachowe.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #187559 Wysłany: 08 Lis 2008, 23:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
kendziorrr, weź sobie odpuść. Pierw ile chcesz wydać, potem czy za taką kase nie kupisz 1.4T z GTka. I pamiętaj: samochód szybciej jedzie to i szybciej hamować musi...
STax, jeśli nie wiesz nic na temat stosowania kilku gaźników to nie pisz co z czego zrobił bo również możesz tylo zgadywać.
STax napisał(a):
Głowicę przy okazji splanować z 1mm.

Taaa... Splanować głowicę z 1mm a potem odrazu wyrzucić ją na złom. Głowic nie planuje się o milimetry. No chyba że komuś zależy by zniszczyć wszystko co wpadnie w ręce...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Ostatnio edytowany przez dzikidaniel, 09 Lis 2008, 19:30, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #187560 Wysłany: 08 Lis 2008, 23:32; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
dzikidaniel: prosiłem 1000 razy o to, żebyś sobie dał spokój z odpowiadaniem na moje posty, bo to do niczego nie prowadzi. Jak uważasz, że jest inaczej, to napisz jak jest wg ciebie a nie rób wycieczek osobistych.
I ciekaw jestem co ty wiesz o gaźnikach i jak twoim zdaniem wpływają na moc?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #187676 Wysłany: 09 Lis 2008, 13:22; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
STax: Tak też myślałem, dlatego o tym gaźniku napisałem tylko w kategorii "pół żartem- pół serio", ale tak na marginesie, to w ścigaczach do roku, tak około 2000, stosowano tylko gaźniki (mój sąsiad potrafi je regulować).
Jeśli zaś chodzi o wałek Pana Świątka, to mojemu kumplowi zrobił spustoszenie w Polonezie, bo po bardzo krótkim okresie eksploatacji( miesiąc- dwa) wałek się wytarł, czy jakoś tak, w każdym razie był zrobiony ze zbyt miękkiego materiału. Dlatego bałbym się troszkę założyć do siebie, najlepiej poszukam opinii na ten temat :)
O kole zamachowym też już myślałem, ale przeczytałem opinie, że nie nadaje się do codziennej eksploatacji, tak więc chyba podziękuję...

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #187721 Wysłany: 09 Lis 2008, 17:42; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kendziorrr napisał(a):
O kole zamachowym też już myślałem, ale przeczytałem opinie, że nie nadaje się do codziennej eksploatacji, tak więc chyba podziękuję

Tu na forum zdaje się góral ma lżejsze koło i nie narzeka. Ale też czytałem, że tak na codzień auto gorzej się zachowuje, tj np trudniej podjechać pod górę bez redukcji biegu itd.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #187769 Wysłany: 09 Lis 2008, 19:14; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
na czym polega "wieksza glowica" ? :hahaha:

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188309 Wysłany: 10 Lis 2008, 23:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Na tym, że pochodzi z silnika o większej pojemności? :oops:

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188449 Wysłany: 11 Lis 2008, 14:44; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
co ma na celu zmiana glowicy z 1.2 na 1.4 ? :?:

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188462 Wysłany: 11 Lis 2008, 15:18; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ZoLtaR: no już nie bądź taki :E
Tak jak kolega napisał, zmiana głowicy 1.1 na 1.2 daje jakieś efekty, więc jest ciekaw czy 1.2 można zamienić na coś innego żeby też był efekt.
No chyba, że ja też czegoś nie zrozumiałem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188480 Wysłany: 11 Lis 2008, 16:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Dzięki Stax, właśnie o to mi chodziło :D

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188483 Wysłany: 11 Lis 2008, 17:18; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
taka zmiana nie ma sensu. dlubac glowica z 1.2, zasadzic odpowiedni walek i juz.

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188490 Wysłany: 11 Lis 2008, 18:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Pułtusk
Rejestracja: 29 Lip 2008,
Posty: 41
Chyba będzie to najsłuszniejszym wyjściem

_________________
Hamulce są dla tchórzy!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188529 Wysłany: 11 Lis 2008, 20:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
STax napisał(a):
ZoLtaR: no już nie bądź taki :E
Tak jak kolega napisał, zmiana głowicy 1.1 na 1.2 daje jakieś efekty, więc jest ciekaw czy 1.2 można zamienić na coś innego żeby też był efekt.
No chyba, że ja też czegoś nie zrozumiałem.

A może właśnie zmiana głowicy (i nie tyle głowicy co dolot i wałek) jest podyktowana wielopunktem? Bo zmieniając głowice z 1.1 SPI na 1.2 SPI to da taki sam efekt jak żaden.
I jeszcze taka rzecz że 1.1 i 1.2 mają takie same bloki a 1.4 to już inna konstrukcja. Jak to ma pasować do siebie?
ZoLtaR takie pytanko do Ciebie odnośnie tematu: warto dłubać 1.1 czy 1.2 gdy za niewielką kase można dostać i 1.4T? Wg mnie w 1.2 warto się bawić w sejach gdzie mocowania pasują od 1.1 i większy silnik nie wejdzie bez robienia mocowań.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Ostatnio edytowany przez dzikidaniel, 11 Lis 2008, 20:30, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #188533 Wysłany: 11 Lis 2008, 20:23; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
dlaczego ma nie pasowac 1368 do 1242 (pomijam kwestie mocowan). co masz na mysli ze 1.4 to inna konstrukcja? :?:

glowice oceniamy pod katem ze tak powiem performance.

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188539 Wysłany: 11 Lis 2008, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Chyba namieszałem ;)
Chodzi mi o to że są inne bloki w tych silnikach, inne kanały olejowe i wodne. Może nie chodzi tyle o konstrukcje co rodzine silników.
I odnośnie mojego pytania chodziło mi czy warto jeśli chodzi o $$$ ;)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #188553 Wysłany: 11 Lis 2008, 20:53; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
w skrocie najlepiej zdlubac glowice od 1.2 75ki, zasadzic maksymalnie duze zawory, zmodyfikowac kanaly , gniazda i zamontowac odpowiedni walek. kolektor ssacy tez nie jest bez znaczenia.

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208226 Wysłany: 14 Sty 2009, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 14 Sie 2007,
Posty: 10
żeby zmienić znaczki z 1,2 na 1.4 i wtedy może ktoś pomyśli ze to GT...hehe
A stosował już ktoś modyfikacje z tego czasopisma ?? oprócz Pana Michała z marzeniami o fast to furious :)

[ Dodano: 14 Sty 2009 20:39 ]
A stosował już ktoś modyfikacje z tego czasopisma ?? oprócz Pana Michała z marzeniami o fast to furious Smile


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208258 Wysłany: 14 Sty 2009, 21:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 02 Mar 2008,
Posty: 461
ZoLtaR do tego zamontował bym jeszcze 2p lub 4p. Zawory od Paradowkich, napisał pod to program i cieszył się autkiem. Dodatkowo załadował bym tłoki z opla 1.2 i cieszył się pojemnością 1.3.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO