|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
AndyPol |
#341352 Wysłany:
04 Mar 2010, 23:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Opór dobiera się zależnie od pojemności Akumulatora. Urządzenie pozwala dość dokładnie sprawdzić czy padł np. obwód wewnętrzny akumulatora. Miałem taki przypadek u siebie na woltomierzu było ok. Gęstość elektrolitu ok. aku nie kręcił a pod PAS Em zero reakcji, jak w aucie. Po podłączeniu pod prostownik zero pobieranego prądu. Aku do wymiany. [ Dodano: 04 Mar 2010 22:11 ]Miałem też kiedyś ciekawy nr w sklepie motoryzacyjnym. Kupowałem Aku tacie do Uno. Pan postawił przed nami Centrę na ladzie i gdy wyjąłem PAS- a żeby rzucić na niego okiem nie zdążyłem nawet założyć zacisku na minus, bo koleś od razu wyrwał mi aku z rąk i podstawił inny. Dlaczego producenci szyfrują datę produkcji aku? Przecież to nieuczciwe. 
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
michu0802 |
#341706 Wysłany:
06 Mar 2010, 10:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 03 Mar 2010, Posty: 1618 Pomógł: 9
|
Ja w moim Punciaku 1.2 60SX mam akumulator centry 64Ah  i autko odpala za pierwszym razem przy największych mrozach 
_________________ FIAT PUNTO I 1998r. 185 000
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#341709 Wysłany:
06 Mar 2010, 10:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
michu0802 |
#341763 Wysłany:
06 Mar 2010, 13:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 03 Mar 2010, Posty: 1618 Pomógł: 9
|
Wydaje się wszystko w porządku.
_________________ FIAT PUNTO I 1998r. 185 000
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#341867 Wysłany:
06 Mar 2010, 18:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
michu0802 wszystko jest uzależnione od typu zastosowanego alternatora o ile pamiętam w silniku 1,2 zdarzały się alternatory o maksymalnym prądzie 75 A dedykowane do pojazdów z Klimą i wyższym stopniem wyposażenia.  W takim przypadku 64 Ah może być doładowywane, choć z własnych doświadczeń wiem, że nie jest tak do końca.  Parametry każdego aku z wiekiem zmieniają się i jego pojemność też nie jest wieczna. Prywatnie ta pojemność wydaje mi się już duża a i aku jest wyraźnie droższe. Choć zdarzają się przypadki o których nie śniło się elektrykowi. Życzę bezawaryjności. 
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
premo1422 |
#361406 Wysłany:
02 Maj 2010, 20:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Przemysław
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 15 Cze 2008, Posty: 342
|
A jaki kupić do Punto I 1.2 16V sporting czy 50 Ah wystarczy??
Wczoraj z rana punciak niechciał odpalić wziołem go do ladowania i dalej słabo kręci. Zauważyłem z boku jakieś wybrzuszenie myślicie ze spróbować go podładować czy wziąść i wyrzucić i kupić nowy. Jak nowy to z jakiej firmy???
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|