|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 23:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#189449 Wysłany:
14 Lis 2008, 09:00; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
mrider napisał(a): Co do wymiany tarcz, wentylowane wymieniam przy każdej wymianie klocków, lite co drugą wymianę.
Hmm, nie za często aby ta wymiana tarcz? Ja mam już 3 komplet klocków a tarcze dalej oryginalne (grube i nie biją)...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
mrider |
#189504 Wysłany:
14 Lis 2008, 13:59; Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o lite to spokojnie można wymieniać rzadziej, np. co 3 wymiany. W przypadku wentylowanych zmiana samych klocków zwichrowała mi tarcze po pierwszym ostrym hamowaniu awaryjnym. Moje oba auta użytkowe mają ABS i to trochę zmienia postać rzeczy. Przekonałem się na własnej skórze że lepiej wymieniać elementy hamulców wcześniej niż zaleca producent, zwłaszcza gdy często trzeba posiłkować się ABS-em podczas hamowania.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|