|
Obecny czas: 12 Maj 2025, 07:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lary1982 |
#205791 Wysłany:
07 Sty 2009, 19:15; Temat postu: Odpalanie przez kable rozruchowe |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Sty 2009, Posty: 7
|
witam mianowicie dzisejszego mroźnego ranka akumulator odmówił mi posluszenstwa i nawet nie zakręcił rozrusznikiem mojego KROPKA 1995 1.1 ,55. Poprosiłem kolege Peugeot 1.4benzyna aby podjechał i podłaczylismy kable. POchodził kilka mnut z połaczonymi kablami z moim akumulatorem i nic nawet nie zakręcił ale jak przełożyłem akumulator z jego auta to zapalił na dotyk DZIWNE
Czy ktoś może wie czy jest jakaś blokada że na kable to ustrojstwo nie odpali czy jak to wygląda pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje. pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
charlie |
#205805 Wysłany:
07 Sty 2009, 19:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
|
Góra |
|
 |
cuspis |
#205806 Wysłany:
07 Sty 2009, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno Rejestracja: 01 Lip 2007, Posty: 489
|
moze po prostu kable to jakiś szmelc z biedronki który sie przepalił (bez oznak przpalenia na zewnatrz z powodu izolacji stanowiacej 3/4 średnicy przewodu
_________________ Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008
|
|
Góra |
|
 |
adi.degora |
#205810 Wysłany:
07 Sty 2009, 19:47; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
|
Góra |
|
 |
lary1982 |
#205816 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Sty 2009, Posty: 7
|
peugeot chodił kilka mn=inut ale nie mogłem go doładowac i wziołem do domu aku z punto .
Zastanawia mnie to alaczego na kablach połaczonych podpietych od peugota nie zakrecił
Podłaczyłem nawet kable do do samych klem do punto i nic nie wiem oco chodzi przecież powinien kręcic a tu nic tylko swiatelko sie paliło i klakson i swiatła działały a rozruszni cisza. Czy to normalne.
|
|
Góra |
|
 |
Trocadero |
#205817 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:03; Temat postu: Re: Odpalanie przez kable rozruchowe |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 49
|
Czy ktoś może wie czy jest jakaś blokada że na kable to ustrojstwo nie odpali czy jak to wygląda pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje. pozdrawiam[/quote]
Czy aby prawidłowo podłączyłeś kable?. Gdzie podpiąłeś się z przewodem(-) napisz i wszystko się wyjaśni.
|
|
Góra |
|
 |
lary1982 |
#205819 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:16; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Sty 2009, Posty: 7
|
kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste
|
|
Góra |
|
 |
Bartez |
#205822 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 146
|
Koledzy, rozwiązanie problemu padło w dwóch pierwszych postach. Przyczyną nieodpalenia był albo kompletnie rozładowany akumulator, albo kiepskie kable rozruchowe. Skoro auto odpaliło na innym akumulatorze bez problemu, więc wszystko gra i problem tkwi w wymienionych komponentach.
Pozdrawiam
Bartez
|
|
Góra |
|
 |
lary1982 |
#205827 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Sty 2009, Posty: 7
|
wielkie dzieki sprawdze kable ale chba maja 200amper Prosze o odpowiedz czy na kablach typu 800A powinien odpalic po podłączeniu kabli besposrednio do samych klem w PUNTO gdzie wyjołem aku Prosze o odpowiedz DZieki
|
|
Góra |
|
 |
Trocadero |
#205836 Wysłany:
07 Sty 2009, 20:53; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 49
|
lary1982 napisał(a): kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste
No nie bardzo!!!
Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0
|
|
Góra |
|
 |
charlie |
#205847 Wysłany:
07 Sty 2009, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wlkp Rejestracja: 10 Lip 2008, Posty: 449
|
Trocadero napisał(a): lary1982 napisał(a): kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste No nie bardzo!!! Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0
Otoz to, tak jak mowi Trocadero, nie mozna podłaczac + do +, a - do -, tylko +do +, a - do masy.
_________________ ,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.
fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html
nie dziękuj , klikaj pomógł
|
|
Góra |
|
 |
lary1982 |
#205876 Wysłany:
07 Sty 2009, 21:40; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Sty 2009, Posty: 7
|
wielkie dzieki koledzy teraz rozumiem w 100% wielkie dzieki za pomoc .pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
Pawel_K |
#219826 Wysłany:
16 Lut 2009, 21:49; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 81
|
Trocadero napisał(a): lary1982 napisał(a): kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste No nie bardzo!!! Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0
Większej głupoty w życiu nie słyszałem. Jakie ma znaczenie czy podepniesz - do - czy do bloku silnika ?? Minus akumulatora jest przecież podłączony do masy.
|
|
Góra |
|
 |
krystek132 |
#287499 Wysłany:
12 Wrz 2009, 13:11; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lip 2009, Posty: 94
|
Rozwiazanie....zdjac klemy w kropku podłączyć kable tylko do akumulatora podładować z 5min podłączyć klemy i powinien odpalić 
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#287504 Wysłany:
12 Wrz 2009, 13:18; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
krystek132 napisał(a): Rozwiazanie....zdjac klemy w kropku podłączyć kable tylko do akumulatora podładować z 5min podłączyć klemy i powinien odpalić 
Lub nie zdejmować klem z akumulatora, a prostownik wpiąć bezpośrednio (np. jeśli ktoś ma garaż). Oczywiście pamiętać przy tym by z podłączonym prostownikiem nie przekręcać kluczyka 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
set95 |
#287839 Wysłany:
13 Wrz 2009, 17:41; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 55
|
Pawel_K napisał(a): Większej głupoty w życiu nie słyszałem. Jakie ma znaczenie czy podepniesz - do - czy do bloku silnika ?? Minus akumulatora jest przecież podłączony do masy.
jak kiedyś sobie coś zjarasz, lub komuś, to się dowiesz dlaczego.
_________________ Fiat Punto 1.1 55 KM, 95r, lpg
|
|
Góra |
|
 |
adrian055 |
#287907 Wysłany:
13 Wrz 2009, 20:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
no ale kabel - idzie do blachy zaraz pod aku i odrazu do skrzyni biegow jest podlaczony, wiec ja tez zabardzo nie kapuje dlaczego do bloku silnika ma byc - podlacozny wieksza opornosc czy cos??
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#288001 Wysłany:
13 Wrz 2009, 23:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Dlatego kabel nie podłącza sie do klemy, bo można spowodować wybuch akumulatora wskutek zaiskrzenia. Z akumulatora bowiem wydobywa sie wodór.
|
|
Góra |
|
 |
czaxa |
#295572 Wysłany:
05 Paź 2009, 16:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
ale sie teraz zmieszałem już sam ;p to czyli teraz tak dajmy nie daj boże że mój kropek nie chce odpalić podbija do mnie kumpel i tak podłanczamy mój + do jego + i mój czy jego - do komory czy tam byle czego żelaznego a 2 normalnie do aku na - ?
_________________ Było - Fiat 126p 94' elegance
Jest - Punto I 1.2KAT SX60 94'
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#295595 Wysłany:
05 Paź 2009, 17:21; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Jego "-" np. do Twojej skrzyni biegów.
Sprawdzone w praktyce 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
czaxa |
#299222 Wysłany:
16 Paź 2009, 12:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik Rejestracja: 24 Kwi 2009, Posty: 187 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|