You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 12 Maj 2025, 07:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #205791 Wysłany: 07 Sty 2009, 19:15; 
 Temat postu: Odpalanie przez kable rozruchowe
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Sty 2009,
Posty: 7
witam mianowicie dzisejszego mroźnego ranka akumulator odmówił mi posluszenstwa i nawet nie zakręcił rozrusznikiem mojego KROPKA 1995 1.1 ,55. Poprosiłem kolege Peugeot 1.4benzyna aby podjechał i podłaczylismy kable. POchodził kilka mnut z połaczonymi kablami z moim akumulatorem i nic nawet nie zakręcił ale jak przełożyłem akumulator z jego auta to zapalił na dotyk DZIWNE

Czy ktoś może wie czy jest jakaś blokada że na kable to ustrojstwo nie odpali czy jak to wygląda pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje. pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #205805 Wysłany: 07 Sty 2009, 19:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Tzn, ze auto jest sprawne, bo na nowym akumulatorze od razu kreci. A twoj akumulator byl tak juz rozladowany, ze mu nie pomoglo odpalenie z innego auta. Takze wykrec akumulator i naladuj prostownikiem.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205806 Wysłany: 07 Sty 2009, 19:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno
Rejestracja: 01 Lip 2007,
Posty: 489
moze po prostu kable to jakiś szmelc z biedronki który sie przepalił (bez oznak przpalenia na zewnatrz z powodu izolacji stanowiacej 3/4 średnicy przewodu

_________________
Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno :E
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205810 Wysłany: 07 Sty 2009, 19:47; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań
Rejestracja: 30 Maj 2007,
Posty: 2885
Hm, ale jak połaczyłeś punciaka z pugiem to odpaliłeś, mam nadzieję? Czy po prostu połączyłeś akusie, pug chodził z punciak miał się, nie wiem, naładowac przez to? :shock:

[ Dodano: 07 Sty 2009 19:47 ]
Bo z Twojego postu nie do końca wynika jak było :P

_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a):
znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA :evil:
Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube

***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205816 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Sty 2009,
Posty: 7
peugeot chodił kilka mn=inut ale nie mogłem go doładowac i wziołem do domu aku z punto .
Zastanawia mnie to alaczego na kablach połaczonych podpietych od peugota nie zakrecił
Podłaczyłem nawet kable do do samych klem do punto i nic nie wiem oco chodzi przecież powinien kręcic a tu nic tylko swiatelko sie paliło i klakson i swiatła działały a rozruszni cisza. Czy to normalne.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205817 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:03; 
 Temat postu: Re: Odpalanie przez kable rozruchowe
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 49
Czy ktoś może wie czy jest jakaś blokada że na kable to ustrojstwo nie odpali czy jak to wygląda pozdrawiam i czekam na odpowiedz z góry dziekuje. pozdrawiam[/quote]

Czy aby prawidłowo podłączyłeś kable?. Gdzie podpiąłeś się z przewodem(-) napisz i wszystko się wyjaśni.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205819 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:16; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Sty 2009,
Posty: 7
kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205822 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 17 Sie 2008,
Posty: 146
Koledzy, rozwiązanie problemu padło w dwóch pierwszych postach. Przyczyną nieodpalenia był albo kompletnie rozładowany akumulator, albo kiepskie kable rozruchowe. Skoro auto odpaliło na innym akumulatorze bez problemu, więc wszystko gra i problem tkwi w wymienionych komponentach.

Pozdrawiam
Bartez


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205827 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Sty 2009,
Posty: 7
wielkie dzieki sprawdze kable ale chba maja 200amper Prosze o odpowiedz czy na kablach typu 800A powinien odpalic po podłączeniu kabli besposrednio do samych klem w PUNTO gdzie wyjołem aku Prosze o odpowiedz DZieki


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205836 Wysłany: 07 Sty 2009, 20:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 49
lary1982 napisał(a):
kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste


No nie bardzo!!!

Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205847 Wysłany: 07 Sty 2009, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Rejestracja: 10 Lip 2008,
Posty: 449
Trocadero napisał(a):
lary1982 napisał(a):
kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste


No nie bardzo!!!

Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0


Otoz to, tak jak mowi Trocadero, nie mozna podłaczac + do +, a - do -, tylko +do +, a - do masy.

_________________
,,Nigdy nie kłóćcie sie idiotą, ponieważ ten idiota najpierw sprowadzi rozmówcę do swojego poziomu, a później pokona Was doświadczeniem''.

fiat punto II SX 1.2 8V http://fiatpunto.com.pl/topic9917.html

nie dziękuj , klikaj pomógł :wink:

Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #205876 Wysłany: 07 Sty 2009, 21:40; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 07 Sty 2009,
Posty: 7
wielkie dzieki koledzy teraz rozumiem w 100% wielkie dzieki za pomoc .pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #219826 Wysłany: 16 Lut 2009, 21:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 12 Paź 2008,
Posty: 81
Trocadero napisał(a):
lary1982 napisał(a):
kable połaczyłem plus do plusa i minus do minusa do chyba oczywiste


No nie bardzo!!!

Jak zrozumialem post- elektrownią był Peugeot.Więc kabel (-) należało podłaczyć do masy (np.blok silnika) kabel (+) do aku. Koncówki (+)(-)do Twojego aku. Nigdy nie łaczy się przewodów z aku do aku bo efekt już znasz. Kabelki nie pomogą gdy aku. padnięty na 0


Większej głupoty w życiu nie słyszałem. Jakie ma znaczenie czy podepniesz - do - czy do bloku silnika ?? Minus akumulatora jest przecież podłączony do masy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287499 Wysłany: 12 Wrz 2009, 13:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lip 2009,
Posty: 94
Rozwiazanie....zdjac klemy w kropku podłączyć kable tylko do akumulatora podładować z 5min podłączyć klemy i powinien odpalić ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287504 Wysłany: 12 Wrz 2009, 13:18; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
krystek132 napisał(a):
Rozwiazanie....zdjac klemy w kropku podłączyć kable tylko do akumulatora podładować z 5min podłączyć klemy i powinien odpalić ;)

Lub nie zdejmować klem z akumulatora, a prostownik wpiąć bezpośrednio (np. jeśli ktoś ma garaż). Oczywiście pamiętać przy tym by z podłączonym prostownikiem nie przekręcać kluczyka ;)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287839 Wysłany: 13 Wrz 2009, 17:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: łódzkie
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 55
Pawel_K napisał(a):
Większej głupoty w życiu nie słyszałem. Jakie ma znaczenie czy podepniesz - do - czy do bloku silnika ?? Minus akumulatora jest przecież podłączony do masy.

jak kiedyś sobie coś zjarasz, lub komuś, to się dowiesz dlaczego.

_________________
Fiat Punto 1.1 55 KM, 95r, lpg


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287907 Wysłany: 13 Wrz 2009, 20:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice
Rejestracja: 06 Lut 2008,
Posty: 532
Pomógł: 1
no ale kabel - idzie do blachy zaraz pod aku i odrazu do skrzyni biegow jest podlaczony, wiec ja tez zabardzo nie kapuje dlaczego do bloku silnika ma byc - podlacozny wieksza opornosc czy cos??

_________________
Punto 1.4 GT

Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288001 Wysłany: 13 Wrz 2009, 23:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Dlatego kabel nie podłącza sie do klemy, bo można spowodować wybuch akumulatora wskutek zaiskrzenia. Z akumulatora bowiem wydobywa sie wodór.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #295572 Wysłany: 05 Paź 2009, 16:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik
Rejestracja: 24 Kwi 2009,
Posty: 187
Pomógł: 1
ale sie teraz zmieszałem już sam ;p to czyli teraz tak dajmy nie daj boże że mój kropek nie chce odpalić podbija do mnie kumpel i tak podłanczamy mój + do jego + i mój czy jego - do komory czy tam byle czego żelaznego a 2 normalnie do aku na - ?

_________________
Było - Fiat 126p 94' elegance :E
Jest - Punto I 1.2KAT SX60 94' ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #295595 Wysłany: 05 Paź 2009, 17:21; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Jego "-" np. do Twojej skrzyni biegów.
Sprawdzone w praktyce :E

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #299222 Wysłany: 16 Paź 2009, 12:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: przemek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: rybnik
Rejestracja: 24 Kwi 2009,
Posty: 187
Pomógł: 1
Ok już wszytko wiem dziękówka :)
Dobrze że moja nie czyta forum pewnie przeczytała by do skrzyni biegów to by do gałki zmiany biegów podłączyła i jeszcze bluzgała kto to wymyślił jak kabla brakuje :E

_________________
Było - Fiat 126p 94' elegance :E
Jest - Punto I 1.2KAT SX60 94' ;)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO