You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Maj 2025, 07:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #218010 Wysłany: 11 Lut 2009, 19:28; 
 Temat postu: Linki do zmiany biegow punto 1.2 8V - ile jest typow
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lis 2008,
Posty: 9
Witam ;)
A wiec zakupilem linki do punto ,takie
http://allegro.pl/item553421496_linka_z ... ginal.html

http://allegro.pl/item553421046_linka_z ... ginal.html

kilka dni temu okazalo sie ze nie pasuja do punciaka 2 1.2 8V 2000r ,sprzedajacy stwierdzil ze innych linek do silnikow benzynowych nie ma. Sam dowiedzialem sie gdzie indziej ze jednak sa tez inne . U ojca jedna ze starych linek miala takie oznaczenie 4654442228345002 i jest ona z regulacja a te na alegro jej nie maja. Orientuje sie jak to wyglada.czasem te linki z alegro nie sa do wersji po lifcie FL


Góra
 Profil  
 

 
 Post #218014 Wysłany: 11 Lut 2009, 19:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnica 2 i 2 fl.

[ Dodano: 11 Lut 2009 19:42 ]
W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnic 2 i 2 fl.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218020 Wysłany: 11 Lut 2009, 19:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lis 2008,
Posty: 9
Adas napisał(a):
W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnica 2 i 2 fl.

[ Dodano: 11 Lut 2009 19:42 ]
W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnic 2 i 2 fl.


napisalem ze kupilem obie ale byly one inne od tych co sa w aucie,inne koncowki i nie maja regulacji podobno roczniki 99 i 2000 mialy inne linki


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218035 Wysłany: 11 Lut 2009, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Wrz 2008,
Posty: 578
Pomógł: 3
Jak to nie pasują? :shock: Sprzedający sam nie wie czym handluje tak na marginesie... :) Może coś źle kombinujesz? No przecież mam P2 rocznik 2000 1.2 8V (wer. SX) i wymieniałem lewą linkę i kupowałem od tego gościa i pasowała. Także nie rozumiem dlaczego u Ciebie miały by nie pasować.

W tym temacie już wszystkie kwestie na tema linek były poruszone.

_________________
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Ostatnio edytowany przez Kufell, 11 Lut 2009, 20:37, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #218037 Wysłany: 11 Lut 2009, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lis 2008,
Posty: 9
Kufell napisał(a):
Jak to nie pasują? :shock: Sprzedający sam nie wie czym handluje tak na marginesie... :) Może coś źle kombinujesz? No przecież mam P2 rocznik 2000 1.2 8V (wer. SX) i wymieniałem lewą linkę i kupowałem od tego gościa i pasowała. Także nie rozumiem dlaczego u Ciebie miały by nie pasować.


linki te sa dluzsze i nie maja w przeciwienstwie do starych regulacji


Góra
 Profil  
 
 
 Post #218040 Wysłany: 11 Lut 2009, 20:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 06 Wrz 2008,
Posty: 578
Pomógł: 3
Noo to jest problem, rzeczywiście zasada działania na pewno jest inna? Bo trudno cokolwiek powiedzieć na temat czegoś czego się w życiu nie widziało...
Ale możesz zapytać w PI bo to chyba po prostu bliźniacza konstrukcja musi być, innego wyjścia nie widzę.

_________________
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #218094 Wysłany: 11 Lut 2009, 22:16; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bydgoszcz
Rejestracja: 02 Lis 2008,
Posty: 9
Kufell napisał(a):
Noo to jest problem, rzeczywiście zasada działania na pewno jest inna? Bo trudno cokolwiek powiedzieć na temat czegoś czego się w życiu nie widziało...
Ale możesz zapytać w PI bo to chyba po prostu bliźniacza konstrukcja musi być, innego wyjścia nie widzę.

Dodatkowe info jakie zdobylem odnosnie zmiany linek starego modelu z lat 99-2000 na nowy
no to jak juz pisalem pierw tzra miec knala a nastepnie robimy tak:
- rozlaczamy uklad wydechowy zaraz za katem mozemy go sciagnac albo nie ,
-nastepnie odkrecamy oslone ktora jest nad wydechem,
- jak juz to sciagniemy zabieramy sie za odkrecenie oslony od lewarka zaminy biegow od dolu oczywiscie ,
- jak juz mamy ta oslone sciagnieta to zaczynamy od sciagania linek na poczatek ze skrzyni sciagmy ta bez regulacji i potem to samo robimy na lewarku od dolu i w odwrotynej kolejnosci zakladmy nowa ,
- po tej czynnosci zwalamy ta z regulacja: ze skrzyni i z biegow i reszte robimy jak wyzej
- po tym wszystkim bierzemy sie za regulacje a to proste jak cep , naciskamy ten dzyngiel i linka idzie do przodu na maxa potem bierzemy druga osobe i sprawdzamy czy idzie zapodac na wlaczonym silniku 1 i R jak nie to naciskamy dzyngiel i przesumay troche do przodu i jak juz bedzie OK ze zalaczy sie 1 i R to bedzie cacy, druga obcja to mierzymy odleglosc na lewarku biegow wewnatrz auta odlegosc od skrajego polozenia lewarka do dzyngsa ktory z niego wystaje jak sie zdejmie mieszek i ta odleglosc ma byc 11 mm


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO