|
Obecny czas: 18 Maj 2025, 07:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
VIOLATOR |
#218010 Wysłany:
11 Lut 2009, 19:28; Temat postu: Linki do zmiany biegow punto 1.2 8V - ile jest typow |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lis 2008, Posty: 9
|
Witam
A wiec zakupilem linki do punto ,takie
http://allegro.pl/item553421496_linka_z ... ginal.html
http://allegro.pl/item553421046_linka_z ... ginal.html
kilka dni temu okazalo sie ze nie pasuja do punciaka 2 1.2 8V 2000r ,sprzedajacy stwierdzil ze innych linek do silnikow benzynowych nie ma. Sam dowiedzialem sie gdzie indziej ze jednak sa tez inne . U ojca jedna ze starych linek miala takie oznaczenie 4654442228345002 i jest ona z regulacja a te na alegro jej nie maja. Orientuje sie jak to wyglada.czasem te linki z alegro nie sa do wersji po lifcie FL
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Adas |
#218014 Wysłany:
11 Lut 2009, 19:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnica 2 i 2 fl.
[ Dodano: 11 Lut 2009 19:42 ] W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnic 2 i 2 fl.
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
VIOLATOR |
#218020 Wysłany:
11 Lut 2009, 19:53; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lis 2008, Posty: 9
|
Adas napisał(a): W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnica 2 i 2 fl.
[ Dodano: 11 Lut 2009 19:42 ] W punciaku są dwie linki, od wybierania, i wrzucania biegów. Kup tą która ci poszła:). Ja u siebie wymieniałem, poszła mi ta środkowa, ta co idzie od razu do lewarka.. Nie ma różnic 2 i 2 fl.
napisalem ze kupilem obie ale byly one inne od tych co sa w aucie,inne koncowki i nie maja regulacji podobno roczniki 99 i 2000 mialy inne linki
|
|
Góra |
|
 |
Kufell |
#218035 Wysłany:
11 Lut 2009, 20:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
Jak to nie pasują?  Sprzedający sam nie wie czym handluje tak na marginesie...  Może coś źle kombinujesz? No przecież mam P2 rocznik 2000 1.2 8V (wer. SX) i wymieniałem lewą linkę i kupowałem od tego gościa i pasowała. Także nie rozumiem dlaczego u Ciebie miały by nie pasować.
W tym temacie już wszystkie kwestie na tema linek były poruszone.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio edytowany przez Kufell, 11 Lut 2009, 20:37, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
VIOLATOR |
#218037 Wysłany:
11 Lut 2009, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lis 2008, Posty: 9
|
Kufell napisał(a): Jak to nie pasują?  Sprzedający sam nie wie czym handluje tak na marginesie...  Może coś źle kombinujesz? No przecież mam P2 rocznik 2000 1.2 8V (wer. SX) i wymieniałem lewą linkę i kupowałem od tego gościa i pasowała. Także nie rozumiem dlaczego u Ciebie miały by nie pasować.
linki te sa dluzsze i nie maja w przeciwienstwie do starych regulacji
|
|
Góra |
|
 |
Kufell |
#218040 Wysłany:
11 Lut 2009, 20:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
Noo to jest problem, rzeczywiście zasada działania na pewno jest inna? Bo trudno cokolwiek powiedzieć na temat czegoś czego się w życiu nie widziało...
Ale możesz zapytać w PI bo to chyba po prostu bliźniacza konstrukcja musi być, innego wyjścia nie widzę.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
VIOLATOR |
#218094 Wysłany:
11 Lut 2009, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lis 2008, Posty: 9
|
Kufell napisał(a): Noo to jest problem, rzeczywiście zasada działania na pewno jest inna? Bo trudno cokolwiek powiedzieć na temat czegoś czego się w życiu nie widziało... Ale możesz zapytać w PI bo to chyba po prostu bliźniacza konstrukcja musi być, innego wyjścia nie widzę.
Dodatkowe info jakie zdobylem odnosnie zmiany linek starego modelu z lat 99-2000 na nowy
no to jak juz pisalem pierw tzra miec knala a nastepnie robimy tak:
- rozlaczamy uklad wydechowy zaraz za katem mozemy go sciagnac albo nie ,
-nastepnie odkrecamy oslone ktora jest nad wydechem,
- jak juz to sciagniemy zabieramy sie za odkrecenie oslony od lewarka zaminy biegow od dolu oczywiscie ,
- jak juz mamy ta oslone sciagnieta to zaczynamy od sciagania linek na poczatek ze skrzyni sciagmy ta bez regulacji i potem to samo robimy na lewarku od dolu i w odwrotynej kolejnosci zakladmy nowa ,
- po tej czynnosci zwalamy ta z regulacja: ze skrzyni i z biegow i reszte robimy jak wyzej
- po tym wszystkim bierzemy sie za regulacje a to proste jak cep , naciskamy ten dzyngiel i linka idzie do przodu na maxa potem bierzemy druga osobe i sprawdzamy czy idzie zapodac na wlaczonym silniku 1 i R jak nie to naciskamy dzyngiel i przesumay troche do przodu i jak juz bedzie OK ze zalaczy sie 1 i R to bedzie cacy, druga obcja to mierzymy odleglosc na lewarku biegow wewnatrz auta odlegosc od skrajego polozenia lewarka do dzyngsa ktory z niego wystaje jak sie zdejmie mieszek i ta odleglosc ma byc 11 mm
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|