|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 21:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
tommar9035 |
#23361 Wysłany:
12 Maj 2007, 08:20; Temat postu: Dziwnie pracuje motor |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 19
|
Witam
W moim punciaku 1.1 gaz od czwartku silnik albo cokolwiek to jest wydaje dziwne dzwieki tzn.pracuje normalnie w jak sie dodaje gazu to wydaje dziwne wycie,specyficzny pisk (to nie jest napewno pisk paska)co to moze byc potrzebuje pomocy
Z gory wielkie dzieki
|
|
Góra |
|
 |
|
|
cox |
#23376 Wysłany:
12 Maj 2007, 11:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bartoszyce Rejestracja: 22 Mar 2007, Posty: 136
|
pasek klinowy ci sie poluzowal  wystarczy naciagnac i po sprawie
a jak wiesz ze to nie pasek, to ja nie wiem 
_________________ Fiat Punto 1.1 55KM, wiśniowa strzała
|
|
Góra |
|
 |
Xyś |
#23383 Wysłany:
12 Maj 2007, 12:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 612
|
jedna osoba za kółko ty pod maske - ktos dodaje gazu a ty badasz  tylko paluchów nie wkładac bo poupier....rywa 
_________________ Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
|
|
Góra |
|
 |
glowarg |
#23391 Wysłany:
12 Maj 2007, 13:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
Łożyska na alternatorze. pewnie któreś sie rozleciało. miałem taki problem w 900
_________________ Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active
|
|
Góra |
|
 |
kotam |
#23455 Wysłany:
12 Maj 2007, 17:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wolsztyn Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 33
|
u mnie był podobny problem
Winna była pęknięta obudowa alternatora, ktora tarła sie o wirnik.
_________________ Punto I S 1.2 60 1995r. lpg
|
|
Góra |
|
 |
tommar9035 |
#23478 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 19
|
juz wiem padly mi lozyska na alternatorze znalazlem mechaniora i ma mi wymienic je.wie ktos oze jaka cena jest lozysk do alternatora i w jakiej cenie moze byc robocizna??
aaa dzisiaj mi sie przydazylo padal desz pojechalem na miasto bylo duzo kaluz i dosyc duze wrocilem do domku po 30 min wyszedlem bo musialem pojechac na miasto a tu alarm rozlegulowany i nie chcial krecic bo sie rozladowal tylko jaka mogla byc tego przyczyna??prosze pomozcie
|
|
Góra |
|
 |
adik154 |
#23481 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 26 Kwi 2007, Posty: 276
|
chłopie, przecinki, kropki, nie wszystko wężykiem
akumulator się rozładował jeśli dobrze zrozumiałem?
czyli wyżej wymieniony alternator nie ładował  Może to ma zwiazek z tymi łożyskami, ja nie wiem bo na mechanice to ja sie nie znam, ale sprawdź też czy obudowa nie pękła.
|
|
Góra |
|
 |
tommar9035 |
#23482 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:34; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 27 Sty 2007, Posty: 19
|
no mechanik ogladal i mowil ze padly lozyska w alternatorze, wiec martwie sie czy sie nie rozsypaly konkretnie tzn. nie zatarly sie i trzeba bedzie wymienic caly alternator.Moze samochod jedzic bez ladowania??
Sluchaj zadna kontrlka mi sie nie zapalila ze nie laduje jest to mozliwe??
|
|
Góra |
|
 |
adik154 |
#23483 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 26 Kwi 2007, Posty: 276
|
bez ładowania ? nie  zaraz akumulator padnie i będziesz miał taki przypadek jak dzisiaj.
Co do twojej dzisiejszej przygody to ja miałem identycznie w naszej Sienie. Padł tak samo alternator ( tak powiedziało ASO ), żadna kontrolka wczesniej też sie nie paliła ( moze nie musiała  )
Ja sie na mechanice nic a nic nie znam, dopiero sie ucze ( m.in właśnie od was  )
Jeśli poszły łożyska to pewnie alternator nie ładował i z tąd ci akumulator padł.
http://moto.allegro.pl/item191148451_no ... siena.html
nawet jeśli to nie jest to aż tak duży wydatek. Porównując to do sumy jaka skasowało ASO za siene 2 lata temu
|
|
Góra |
|
 |
glowarg |
#23487 Wysłany:
12 Maj 2007, 21:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
tommar9035 napisał(a): juz wiem padly mi lozyska na alternatorze znalazlem mechaniora i ma mi wymienic je.wie ktos oze jaka cena jest lozysk do alternatora i w jakiej cenie moze byc robocizna?? aaa dzisiaj mi sie przydazylo padal desz pojechalem na miasto bylo duzo kaluz i dosyc duze wrocilem do domku po 30 min wyszedlem bo musialem pojechac na miasto a tu alarm rozlegulowany i nie chcial krecic bo sie rozladowal tylko jaka mogla byc tego przyczyna??prosze pomozcie
łożyska kosztują od 10zł za sztukę a są tam dwa. jak kupisz droższe bedą lepsze cen robocizny nie znam
_________________ Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#23533 Wysłany:
13 Maj 2007, 12:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
mam pytanko dotyczące pracy silnika, a nie chciałem zakładać nowego tematu. Pytanie brzmi: Co może powodować nierówną pracę silnika zwłaszcza jak jest zimny??? Nierówność pracy tyczy się lekkiego spadku obrotów i lekkie szarpanie przy ruszaniu?! dodam że to tylko na początku 
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
glowarg |
#23660 Wysłany:
13 Maj 2007, 20:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
jimmy32 napisał(a): mam pytanko dotyczące pracy silnika, a nie chciałem zakładać nowego tematu. Pytanie brzmi: Co może powodować nierówną pracę silnika zwłaszcza jak jest zimny??? Nierówność pracy tyczy się lekkiego spadku obrotów i lekkie szarpanie przy ruszaniu?! dodam że to tylko na początku 
u mnie w punto było podobnie. i jak miałem 900. jak jest zimny silnik zalewało 2 środkowe świece. sej 900 to była jakaś wada fabryczna. u mnie pomogła wymiana świec na BERU UX. Są ta świece 4 elektrodowe w których każda elektroda jest inna. spróbuj takie.
_________________ Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active
|
|
Góra |
|
 |
kgorka |
#23952 Wysłany:
15 Maj 2007, 14:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
tommar9035 napisał(a): Sluchaj zadna kontrlka mi sie nie zapalila ze nie laduje jest to mozliwe??
Tak mozliwe jak ci padl przy okazji regulator napiecia! U mnie dokladnie tak bylo kontrolka nie swiecila wogole nawet po przekreceniu kluczyka w pozycje "zapłon"
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#25963 Wysłany:
28 Maj 2007, 22:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
Witam.
Mam taki problem z moją Kropką 1,2 sx 75 mianowicie podczas dodawania gazu silnik traci moc po czym ponownie dostaje kopa, poza tym stało sie stasznie przymulone, sprawdzałem wzystkie płyny,paski,cewki,przewody wszystko jest ok,czy mogą to być rozregulowane zawory??!!
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
Moskit |
#25968 Wysłany:
28 Maj 2007, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 05 Lut 2007, Posty: 106
|
a bez dodawania gazu na luzie tez poleci w dol na obrotach i sie bedzie mulil? Ja tak mialem i to byla sonda lambda
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#25976 Wysłany:
28 Maj 2007, 22:45; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
Dokładnie tak,ale sonde mam nową tzn. od jakiś 5 miesięcy, chyba że te fachowcy z serwisu źle mi ją podpieli  i dopiero teraz to wszyło, a pamiętam że mieli problem z jednym kabelkiem, bo było za duzo na sondzie, co o tym myślisz?
|
|
Góra |
|
 |
Moskit |
#25987 Wysłany:
28 Maj 2007, 23:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 05 Lut 2007, Posty: 106
|
Mi podpieli bez problemu i po wymianie te dsuzenia sie silnika i spadki obrotow ustaly odrazu. Jak nikt nie powie co moze byc innego to sprawdz ta sonde
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#25989 Wysłany:
28 Maj 2007, 23:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
Hmmm.. jutro pojade do elektryka i na kompa, może w centralce też się coś przestawiło..
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#26137 Wysłany:
30 Maj 2007, 01:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
A ile kosztuje u was podłączenie kropka do kompa???
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#27374 Wysłany:
06 Cze 2007, 23:55; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#27418 Wysłany:
07 Cze 2007, 11:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
To zależy co się bardziej opłaci i ile chcą za silnik i z jakim przebiegiem??? Mysle że nowy silnik będzie lepszym rozwiazaniem ale to tylko moje zdanie?!
A ile masz nim teraz przejechane???
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#27437 Wysłany:
07 Cze 2007, 13:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
Ma przejechane 13300tyś, ale z tego co wiem bo silnik nie bierze mi jeszcze oleju, to wystarczy zmienić pierścienie i uszczelki i będzie ok.
Remont silnika wyniesie mnie jakieś 700-800zł ze szlifem głowicy,oczywiście cena jest po znajomości.
|
|
Góra |
|
 |
Patryk80 |
#27438 Wysłany:
07 Cze 2007, 13:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Sieradz/Opole Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 366
|
a dlaczego nie ma kompresjii ? Pierscienie ? moze gniazda zaworowe sie wypalily ? A moze uszczelka pod glowica ? A moze cylindry wymagaja szlifu ? A czasem nie przegrzales motoru kiedys ?
_________________ www.team50.pl
|
|
Góra |
|
 |
Tomasz696 |
#27440 Wysłany:
07 Cze 2007, 13:48; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 17
|
Nie wiem,kropke mam do niedawna, poprostu od jakiegoś czasu silnik zaczął mi dziwnie pracować,jak dodawałem gazu to strasznie go muliło albo dziwnie przerwyal w dodawaniu gazu,myślałem że to sonda lambda jak kolega z foum,ale jednak to nie było to,pojechałem na kompresje, gościu wszystko pomieżył i wyszło żę nie ma ciśnienia na dwóch garach a podejrzewam też że i silnik był przegrzany bo kolega mówi ze kolektor ma dziwny kolor,a wiem że zna się dobrze na silnikach:))
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#27451 Wysłany:
07 Cze 2007, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
A ile zapłaciłeś za pomiar ciśnienia???
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|