|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 05:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lukasik |
#269831 Wysłany:
04 Lip 2009, 11:43; Temat postu: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 23 Sty 2008, Posty: 146
|
Witam.
Potrzebuje zakupić płyn do uszczelniania chłodnic oraz nagrzewnic.Czy możecie poradzić jakieś konkretne preparaty które spełniają rzeczywiście swoją role-które są dobre.Z jakich Wy korzystaliście i jak się sprawdziły?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Lotos |
#269833 Wysłany:
04 Lip 2009, 11:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 817
|
należy wymienic chłodnice albo nagrzewnice a nie kupować środki do zapychania dziur. Bałbym sie tak "naprawinym" autem ruszac poza miasto.
To są jedynie srodki do zastosowania w razie AWARII na trasie coby do domu dojechać a nie do normalnej naprawy. To długo i tak nie działa
|
|
Góra |
|
 |
Melon |
#269834 Wysłany:
04 Lip 2009, 12:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: WARSZAWA/NADARZYN Rejestracja: 11 Paź 2008, Posty: 221
|
a po za tym ten płyn potrafi zapchać kanały w głowicy a wtedy przeczyszczenie całego układu trzeba zrobić. i możesz paść na koszta jak nie zauważysz jak Ci uszczelkę pod głowica wywali
_________________ I <3 my H
|
|
Góra |
|
 |
lukasik |
#269835 Wysłany:
04 Lip 2009, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 23 Sty 2008, Posty: 146
|
No niby tak.Ale np. znajomy zalewał coś takiego w swoich 2 autach.i jeździł nim jeszcze kilka dobrych lat po czym sprzedał ale to ze względu na to ze kupil sobie nowe auto.I w żadnym z aut po zalaniu takiego preparatu nic wiecej sie nie działo.Także myślę że jest to kwesta preparatu dobrej jakości.Pozatym w pełni się z tobą zgadzam że należy wymienić komponent.Ale póki co moja nieszczelność musi być bardzo malutka ponieważ poziom płynu mi schodzi bardzo delikatnie.A zapach i delikatne parowanie szyb jest.Niestety nie stać mnie póki co na wywalenie tyle kasy na wymianę nagrzewnicy (sam nie mam możliwości jej wymienić).To co w takiej sytuacji jeździć z tym? 
|
|
Góra |
|
 |
Kodako |
#269839 Wysłany:
04 Lip 2009, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 10 Sty 2008, Posty: 637
|
lukasik też myślałem żeby wlać do swojego auto coś takiego bo z nagrzewnicy mi cieknie coraz bardziej i płynu też dość sporo ubywa ale doszedłem do wniosku, że lepszym rozwiązaniem będzie kupno nowej nagrzewnicy i wymiana i będzie porządnie zrobione  po niedzieli wybieram się do sklepu zakupić nagrzewnicę  i myślę, że wymianę uda się zrobić jeszcze w lipcu 
_________________ Stilo 1.9 JTD 80KM 2004
Grande Punto 2009 1.4 77KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#270917 Wysłany:
08 Lip 2009, 17:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Polecam płyn do uszczelniania chłodnic Prestone. Ja mam nieszczelność na samym dole chłodnicy, leciało tylko wtedy gdy w układzie było wyższe ciśnienie, jak był zimny to nie było śladu wycieku. Najpierw użyłem proszku do uszczelniania, wsypałem go mniej niż zalecała instrukcja i było wszystko ok. Na wiosnę zmieniłem płyn chłodniczy, nie dawałem żadnego uszczelniacza i wyciek znowu się pojawił. Tym razem użyłem właśnie płynu Prestone i wszystko jest jak najbardziej ok. Mimo wielokrotnego stania w korkach i jazdy w dłuższych trasach samochód ani razu się nie zagotował ani nie miał jakiś innych problemów z układem chłodzenia a płynu ani kropelki nie ubywa. Tak że mogę z czystym sumieniem polecić ten płyn a historie jak to nie którym użytkownikom pozapychało kanały czy nagrzewnice można między bajki włożyć. Po prawidłowym użyciu nic złego się nie stanie.
W instrukcji pisało żeby całą buteleczkę wlać, ja wlałem 3/4, na rozgrzanym silniku i przejechałem ok. 20 km. z włączonym ogrzewaniem. Dlatego też polecam taką procedurę, nic złego się wtedy na pewno nie stanie.

_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
czerwona strzała |
#270989 Wysłany:
08 Lip 2009, 21:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: sierpc. okolice Rejestracja: 02 Maj 2008, Posty: 113
|
Lotos napisał(a): należy wymienic chłodnice albo nagrzewnice a nie kupować środki do zapychania dziur nie wszystko jest takie proste z wymiana, jak sie ma czas i kase to tak !! Melon napisał(a): a po za tym ten płyn potrafi zapchać kanały w głowicy
nie płyn i ludzie ktorzy to piszą to sa dla mnie głu........... dlatego ze niewidzieli chyba kanałów w glowicy i nieczytał nigdy instrukcji na jakiej zasadzie dziala taki preparat.
osobiscie leciala mi nagrzewnica, kupilem 3 tuby tego srodku, proszku wsypalem jedna za godzine druga i pozniej trzecia i jest super do dzis dnia !! kosz 15 zł, podziwiam takich co tu wypisuja glupoty jak nigdy niemieli z tym doczynienia lub osobiscie tego nie sprawdzili, aby ja slyszalem ja slyszalem ciagle, tez moge powiedziec ze ja slyszalem ze jutro bedzie koniec swiata, wiec o nic sie nie martwcie, !! pozdrawiam
a i nigdy nie kupujcie płynu firmy K2 --- masakra, jest bardzo zracy i szybko wpierdziela starsze wezownice
_________________ Punto 1997 1.1 S 55
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#271145 Wysłany:
09 Lip 2009, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
chłodnica 190 zl ze zbiornikiem, nagrzewnica 70 pln teraz czy warto zalewac jakims syfem a nie lepiej kupic sobie nowe??
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#271156 Wysłany:
09 Lip 2009, 13:03; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Mi kiedyś uciekał płyn, zalałem też jakiś środek do uszcelniania i płyn leciał dalej (bo po prostu ciekła pompa wody) ale za to termost przestał działać.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
gardi1 |
#271268 Wysłany:
09 Lip 2009, 20:56; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 14 Lut 2009, Posty: 74
|
esik1982 napisał(a): chłodnica 190 zl ze zbiornikiem
u mnie w miescie 140 wymiana we wlasnym zakresie (bajecznie prosta) + 37 za nowy plyn
_________________ punto I S 1,2 Cabrio
|
|
Góra |
|
 |
Duh |
#274220 Wysłany:
22 Lip 2009, 18:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
czerwona strzała napisał(a): nie płyn i ludzie ktorzy to piszą to sa dla mnie głu........... dlatego ze niewidzieli chyba kanałów w glowicy i nieczytał nigdy instrukcji na jakiej zasadzie dziala taki preparat.
eeee tam nagrzewnica 40zł i 7 godz roboty i masz 100% a znam dobre stare powiedzenie,ogólnie znane "szkłem się dupy nie podciera" to moje zdanie a doraznie to można tłumik drutem podwiązać a nie takimi syfami leczyć rany a potem płakać że coś padło. Podobnie działają preparaty do czyszczenia gaźników i wtrysków- jak nie rozbierzesz i nie umyjesz, przedmuchasz to możesz mieć cysternę takiego czegoś i nie przeczyścisz. z wynalazków to preferuję tylko samostart do diesli 
_________________ Praktyka - jest wtedy gdy wszystko działa, ale nie wiemy dlaczego
Teoria - jest wtedy gdy wiemy wszystko, a nic nie działa.
Kiedy połączymy praktykę i teorię to: nic nie działa i nie wiemy dlaczego
|
|
Góra |
|
 |
Cygan |
#274631 Wysłany:
24 Lip 2009, 21:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Gru 2008, Posty: 137
|
Najlepszym płynem do uszczelniania jest....piwo ,które wypija się podczas wymiany nagrzewnicy  a tak na poważnie,jeżeli chcesz wymienić nagrzewnicę daj znać na PW,na przyszły tydzień mam już jednego do wymiany ale po pierwszym...?
|
|
Góra |
|
 |
mlodyb13 |
#287678 Wysłany:
12 Wrz 2009, 20:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 28 Sie 2009, Posty: 27
|
nic nie nalewaj bo wiem z doświadczenia ze jak mechanik stwierdzi ze masz jakiś syf nalany do układu chłodzenia to cie biedzie...
tego typu preparaty osadzają sie na ściankach kanałów w silników i rurek gumowych, po czym twardnieją co powodują pęknięcia przewodów co generuje kolejne koszta
więc zastanów sie zanim cos nalejesz do silnika
ps. żaden uszczelniacz ani uszlachetniacz nie działa przynajmniej na dłuższą meta
|
|
Góra |
|
 |
Cygan |
#290148 Wysłany:
20 Wrz 2009, 10:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Gru 2008, Posty: 137
|
wypisuja glupoty jak nigdy niemieli z tym doczynienia lub osobiscie tego nie sprawdzili, Miałem niedawno takiego artystę który lał to badziewie i jak zobaczyłem kanały to się przeraziłem-same gluty.Szkoda,że nie zrobiłem zdjęcia bo byś moze inaczej mówił.Może trafi się jeszcze jakiś to cyknę fotkę i wkleję.
|
|
Góra |
|
 |
hudy |
#700700 Wysłany:
14 Lis 2013, 19:09; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 08 Paź 2012, Posty: 230
|
Witam.W Punciaku lekko poci się nagrzewnica.Nie ma wycieku gdyż płynu nie ubywa a w środku jest sucho.Problem polega na tym iż strasznie parują szyby.Tłusty nalot osadza się akurat przed oczami kierowcy a w czasie mrozu bardzo ładnie zamarza szyba od środka  Kupiłem dziś uszczelniacz do chłodnic firmy prestone. Widzę że koledzy go używali.Powiedzcie mi ile tego wlaliście gdyż ja myślę by wlać 1/3 lub 1/2 butelki.Widzę że cała butelka działa do 14L płynu.Jest to wersja skoncentrowana 250ml.Aha i nie piszcie proszę by wymienić nagrzewnicę
|
|
Góra |
|
 |
staH |
#700708 Wysłany:
14 Lis 2013, 19:52; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bolesławiec//łódzkie Rejestracja: 05 Cze 2010, Posty: 1389 Pomógł: 12
|
na unto macie chłodnice do kropa w niskich cenach
ja miałem dziurkę w chłodnicy (kapało po prostu), wsypałem proszek z k2 i przestało cieknąć kolejny tydzień odroczona wymiana chłodnicy byłem tak w wielkiej mieścinie, nie zostawia śladów teraz
proszek kosztował kilka złotych gdybym jednak nie miał co robić z pieniędzmi i chciałbym inwestować w kropka to chłodnicę bym wymienił
_________________ Mam i ja. Punciak 1.2 MPI
Jakieś głośniki, kabelki, duperelki. Radyjka, wzmacniacze, zwrotnice i maty... wziąłbym to wszystko od razu na raty. Car Audio? A co to jest? Nie wiem o co kaman.
jawasaki ty złodzieju. Życzę Ci tego samego na każdym kroku.
|
|
Góra |
|
 |
hudy |
#700768 Wysłany:
15 Lis 2013, 00:06; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 08 Paź 2012, Posty: 230
|
No tak ale ja inwestować nie chcę i dlatego pytam o uszczelniacz.Ostatnio zainwestowałem w olej i filtry a to już za wiele 
|
|
Góra |
|
 |
Bezendu |
#704280 Wysłany:
08 Gru 2013, 15:09; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Konrad
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 03 Mar 2013, Posty: 138 Pomógł: 1
|
Uszczelnialem chlodnice jakies 4/5 miesiecy temu nazwa tego byla " MOJE AUTO Uszczelniacz Chłodnicy taka pomaranczowa butelka 400ml cena okolo 35 zl , kapało mi gdzies spod dołu chlodnicy wiec dolałem okolo 200 ml tego preparatu przy wlaczonym samochodzie nastepnie jezdzilem nim i oczywiscie nawiewami sie bawilem by czegos nie pozatykalo 1/2/3/ Cieple/ Zimne itp po 30 min jazdy pojechalem do domu i o dziwo uszczelnilo plynu nie dolewalem do tej pory  to chyba zalezy od szczescia masz szczescie to Ci sie uszczelni bedzie trzymac nie masz szczescia walnie Ci w najgorszym momencie http://www.motointegrator.pl/produkty/1 ... uto-19-082
|
|
Góra |
|
 |
wieza87 |
#704337 Wysłany:
08 Gru 2013, 19:57; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Wodzisław Śląski Rejestracja: 12 Sie 2011, Posty: 1224 Pomógł: 34
|
Bezendu napisał(a): i oczywiscie nawiewami sie bawilem by czegos nie pozatykalo 1/2/3/ Cieple/ Zimne itp To Ci nic nie da  czy się bawisz czy nie płyn i tak krąży cały czas w układzie przy pracuącym silniku 
_________________ Moje Punto --> http://fiatpunto.com.pl/topic36739.html
|
|
Góra |
|
 |
hudy |
#704374 Wysłany:
08 Gru 2013, 22:02; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 08 Paź 2012, Posty: 230
|
A co ma niby zatkać.Ja osobiście nie spotkałem się by komuś zatkało układ po zastosowaniu tego środka.Niestety osoby które opowiadają takie historie zazwyczaj nie miały nigdy z tym do czynienia.Z tego co czytałem to ten środek osadza się tylko w miejscach gdzie jest nieszczelność czyli kontakt z powietrzem.U mnie zadziałało i jak na razie trzyma się nieźle.A co do zatykania to ktoś musiał by całe życie na zwykłej wodzie jeździć by tyle kamienia się osadziło by ten środek cokolwiek zatkał.
|
|
Góra |
|
 |
paw |
#721820 Wysłany:
19 Mar 2014, 10:41; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 25 Lut 2014, Posty: 18
|
Miałem problem z lekko cieknącą chłodnicą i pocącą sie nagrzewnicą ( obie usterki wystąpiły jednocześnie ) . Zastosowałem środek do uszczelnienia chłodnic firmy Liqui-Moly ( jest oparty na polimerach i jest w płynie ) . Rewelacja ! Po 2 dniach - wszystkie negatywne objawy ustąpiły . Chłodnica przestała cieknąć , a nagrzewnica już się nie poci , nie śmierdzi w środku po włączeniu ogrzewania . Polecam ten środek . Jeżdżę już drugi rok po zastosowaniu tego uszczelniacza - i wszystko jest ok. Można go kupić chyba tylko w internecie , w firmach zajmujących się sprzedażą produktów Liqui-Moly - ja tak go kupiłem . Warto .
|
|
Góra |
|
 |
tom2125 |
#753527 Wysłany:
05 Gru 2014, 09:51; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014, Posty: 157 Pomógł: 1
|
Uszczelniacze nie są groźne a mogą pomóc. Przegrzałem silnik w dieslu po tym jak ścięło mi klin na kole i rozrząd się przestawił. Przejechałem tak 70 km z temperatura na czerwonym polu bo innego wyjscia nie miałem.Płyn uciekł prawie cały. Po zrobieniu rozrządu kopcił i spalał płyn. Diagnoza: albo uszczelka głowicy albo mikropękniecia głowicy lub bloku. Wlałem uszczelniacz,rozlazło się chyba ładnie ,,po kościach" i usczelniło bo płynu od kilku m-cy nie ubywa i nie kopci. To był płyn który wlewa się przy otwartym lub zdemontowanym termostacie. Ma właściwości twardnienia i uszczelniania w zetknięciu z powietrzem czyli teoretycznie powinien zablokować nawet mikropęknięcia bloku.
_________________ 10/100 ...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć
|
|
Góra |
|
 |
hudy |
#753530 Wysłany:
05 Gru 2014, 10:14; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 08 Paź 2012, Posty: 230
|
Ja akurat w twoim przypadku zrobił bym głowicę bo takie czarowanie na długo nie wystarczy. Pamiętaj że w głowicy są dużo większe temperatury przy których głowica się poszerza (rozszerzalność cieplna materiałów). Pojedziesz gdzieś dalej, uszczelnienie podanie i juz na własnych kołach możesz nie wrócić.
|
|
Góra |
|
 |
tom2125 |
#757298 Wysłany:
05 Sty 2015, 10:52; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 20 Lis 2014, Posty: 157 Pomógł: 1
|
hudy napisał(a): Ja akurat w twoim przypadku zrobił bym głowicę Wymiana bloku,głowicy,rozrząd, demontaz,montaz..przeliczyłes to wszystko?..to teraz powiedz jaki sens robić takie rzeczy w samochodzie wartym być może 3000?...wlałem uszczelniacz za kilkadziesiąt zł i juz pare miesiecy jest ok. a płynu nie ubywa. Jezeli miałbym za naprawe zapłacic ok.2000 to jasne,że wolałbym sprzedać na złom za 500, dołozyć jeszcze 500 + te 2000 i kupić,,nowy" samochód. Z reszta..całe auto jest,,chemiczne"..w skrzyni ,,militec"..w silniku preparat odnawiajacy uszczelki i przestało wyciekać przez pokrywe rozrzadu..w silniku ceramizer xado...w paliwie ,,czyszczacz" wtrysku i ceramizer xado do pomp i wtrysków..i jeszcze parę ,,ulepszaczy"  Przez te ceramizery uprawiam prawdziwy ecodrivig bo po zdjeciu nogi z gazu brak chamowania silnikiem i nieraz toczy sie na 5 całymi ,,kilometrami" jak by był na luzie...kompresja dobra spalanie rewelacyjne i ten zwiększony poślizg tłoków w cylindrach  i to jest dobre dla oszczędnosci Teraz przelicz ile zaoszczędziłem na robociźnie  a autko jeździ już blisko rok tak,,zregenerowane" i nic nie zapowiada żeby miało sie coś zmienić. Mowa oczywiście o Lagunie w dieslu...w Punto też jest trochę chemii 
_________________ 10/100 ...tyle spala w mieście zimą na krótkich odcinkach, ale mam zamiar go ujarzmić i przechytrzyć
|
|
Góra |
|
 |
hudy |
#757557 Wysłany:
06 Sty 2015, 17:28; Temat postu: Re: Płyn do uszczelniania chłodnic/nagrzewnic. |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 08 Paź 2012, Posty: 230
|
Jeśli to drugi samochód który służy tylko do takiej jazdy by nie tyrać głównego samochodu to oczywiście masz racje. Chodź ja bym wolał kupić silnik za 200zł i wymienić. Z drugiej strony zrobienie głowicy to nie jest gigantyczny koszt a blok i rozrząd po jaką cholerę chcesz ruszać? Szlif głowicy to 100-150zł uszczelka ok 80zł i do tego robocizna no chyba że zrobisz sam. To najmniejszym kosztem. No można doliczyć kilka litrów płynu chłodniczego bo pewnie trochę ucieknie. A co do chemii w samochodzie to ja nie wierzę w takie brednie. Kiedyś lałem do mojego audi militec ale wole zalać dobry olej np Liqui Moly, Motul i mieć święty spokój. Fakt nie każdy chce zalewać olej który kosztuje 150zł i więcej za 4L ale coś za coś. Druga sprawa to jeśli ktoś jeździ dieslem to żadna chemia do paliwa tylko zwykły olej do silnika dwusuwowego w proporcji 4-5ml na litr ropy i cały układ paliwowy będzie jak nowy. Sposób stary jak świat...
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|