|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:26
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
henias75 |
#140684 Wysłany:
01 Lip 2008, 21:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
toom napisał(a): Własnie dzisiaj dalem nowa uszczelke na silikon jak znowu beda wycieki to daje pokrywe do planowania, nie chce tego robic pilnikiem, jak znam zycie to moge przegiac na ktorejs stopce. witaj Z tego co wiem od mechanika- to nie daje sie silikonu.Silikon kruszeje i robi masakre w silniku .
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#140687 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:03; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
henias75 napisał(a): witaj Z tego co wiem od mechanika- to nie daje sie silikonu.Silikon kruszeje i robi masakre w silniku .
yhy... kruszeje... PO ściągnięciu pokrywy od strony węwnetrznej gdzie wyszedł spod uszczelki był taki jaki powinien być. Poza tym może mechanik mówił o ... Silikonie montażowym
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Lastek |
#140688 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:04; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 11 Cze 2008, Posty: 181
|
henias75
ipIV napisał(a): silikon wysokotemperaturowy, najlepiej czarny.
Jak zastosujesz ten co ipIV napisał to nie skruszeje...
_________________
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#140690 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
No to jest taki co do pompy wody tak?? na 350 stopni.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#140692 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:15; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Tacowski napisał(a): No to jest taki co do pompy wody tak?? na 350 stopni.
do pompy -> szary, czarny, czerwony sie nadaje, ale do oleju... najlepszy jest czarny.
Ja mam szary teraz elringa, w zastosowaniu pisze, że nadaje sie do tego -> nie dzieje się z nim nic złego w kontakcie z olejem. [ Dodano: 01 Lip 2008 22:15 ]Grunt to też nie nawalić za dużo tego... bo to co wyjdzie a jak wyjdzie taki kawałek 1cm^3 i w którymś momencie oderwie się, wpadnie i zatka spływ oleju z głowicy, to może być gorzej.... Nie będzie bardzo źle bo jest kilka spływów o ile pamiętam, ale lepiej nie testować co się może stać, dlatego mówię pasek na uszczelce o średnicy max 1mm
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Lastek |
#140696 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:16; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 11 Cze 2008, Posty: 181
|
Obydwa firmy K2 tem do 350 stopni:
Wysokotemperaturowy silikon czarny do szerokich zastosowań w motoryzacji, (bezpieczny dla sond lambda i czujników tlenu),
Silikon czerwony o dużej wytrzymałości termicznej. Znajduje zastosowanie w uszczelnieniach silników, pomp i innych podobnych urządzeń
Więc co kraj to obyczaj, co firma to inny kolor inne zastosowania..
_________________
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#140697 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
Lastek napisał(a): henias75ipIV napisał(a): silikon wysokotemperaturowy, najlepiej czarny.
Jak zastosujesz ten co ipIV napisał to nie skruszeje... jak dasz silikon i przykręcasz pokrywe do nadmiar wyjdzie
|
|
Góra |
|
|
Lastek |
#140698 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:21; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 11 Cze 2008, Posty: 181
|
Jasne, dlatego jak wszedzie tak i tutaj ( w szczególności tutaj ) potrzebny jest umiar )
_________________
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#140701 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
Lastek napisał(a): Jasne, dlatego jak wszedzie tak i tutaj ( w szczególności tutaj ) potrzebny jest umiar ) sory czy będziesz widzial jak wygląda po drugiej stronie bo ja nie i niechce ryzygnowac
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#140706 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
To co lepiej dac bez czy z bo ja juz nie wiem a jutro chce to robic......
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#140711 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:36; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
ipIV napisał(a): Grunt to też nie nawalić za dużo tego... bo to co wyjdzie a jak wyjdzie taki kawałek 1cm^3 i w którymś momencie oderwie się, wpadnie i zatka spływ oleju z głowicy, to może być gorzej.... Smile Nie będzie bardzo źle bo jest kilka spływów o ile pamiętam, ale lepiej nie testować co się może stać, dlatego mówię pasek na uszczelce o średnicy max 1mm Umiar i jeszcze raz umiar.... Co lepiej dać? Jak te stopki jesteś w stanie spiłować o tyle samo każdą to próbuj piłować. Co do silikonu robią to nawet w ASO. Właśnie to co wytrzymało 55kkm i na pewno jeszcze dłużej było robione w aso. [ Dodano: 01 Lip 2008 22:36 ]henias75 napisał(a): sory czy będziesz widzial jak wygląda po drugiej stronie bo ja nie i niechce ryzygnowac Ekhm... Smile
Jak nie nawalisz tego dużo to malutko wyjdzie.... pasek 1mm średnicy na uszczelkę o szerokości 5mm? Ileż tego wyjść może, tym bardziej, ze uszczelka od spodu ma 2 rowki.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#140714 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
ipIV napisał(a): ipIV napisał(a): Grunt to też nie nawalić za dużo tego... bo to co wyjdzie a jak wyjdzie taki kawałek 1cm^3 i w którymś momencie oderwie się, wpadnie i zatka spływ oleju z głowicy, to może być gorzej.... Smile Nie będzie bardzo źle bo jest kilka spływów o ile pamiętam, ale lepiej nie testować co się może stać, dlatego mówię pasek na uszczelce o średnicy max 1mm Umiar i jeszcze raz umiar.... Co lepiej dać? Jak te stopki jesteś w stanie spiłować o tyle samo każdą to próbuj piłować. Co do silikonu robią to nawet w ASO. Właśnie to co wytrzymało 55kkm i na pewno jeszcze dłużej było robione w aso. [ Dodano: 01 Lip 2008 22:36 ]henias75 napisał(a): sory czy będziesz widzial jak wygląda po drugiej stronie bo ja nie i niechce ryzygnowac Ekhm... Smile Jak nie nawalisz tego dużo to malutko wyjdzie.... pasek 1mm średnicy na uszczelkę o szerokości 5mm? Ileż tego wyjść może, tym bardziej, ze uszczelka od spodu ma 2 rowki. jak uwazasz ja tam trzymam sie mojego szkoda mi silnika
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#140716 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:41; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
no załóżmy odpadnie kawałek... dł 2mm, grubość ułamek mm... spadnie do miski olejowej, smok go zassa i zostanie we filtrze oleju.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#140721 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
ipIV napisał(a): no załóżmy odpadnie kawałek... dł 2mm, grubość ułamek mm... spadnie do miski olejowej, smok go zassa i zostanie we filtrze oleju.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#140723 Wysłany:
01 Lip 2008, 22:48; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Swoja drogą zauważ, ze fabrycznie miska olejowa jest przyklejona właśnie na taki silikon, którego jest dość dużo nawalone
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Lastek |
#140728 Wysłany:
01 Lip 2008, 23:05; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Elektryczny
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 11 Cze 2008, Posty: 181
|
Tacowski napisał(a): To co lepiej dac bez czy z bo ja juz nie wiem a jutro chce to robic......
Myślę że tak jak wszystkie naprawy tak i tą robimy z pełną świadomością że "coś może pójść nie tak". Pytasz czy lepiej dac czy nie, uważam że wystarczająco dużo osób tutaj pisze że dać - i jeżeli nie ma możliwości że by spiłować stopki lub jest ryzyko że spiłujesz je nierówno to rozwiązanie powyższe jest najlepsze. Za dużą ilość silikonu możesz zawsze zmyć i nałożyć od nowa, za bardzo spiłowanej stopki już nie nadlejesz..
Pytasz co my byśmy zrobili?
ipIV ma uszczelnione silikonem, ja przy wymianie rozrządu będę uszczelnial silikonem. ( dla mnie taniej, szybciej, i wygodniej )
_________________
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#140769 Wysłany:
02 Lip 2008, 06:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Ok. Dzieki chlopaki. No autko zrobione. Za uszczelke zaplacilem magiczne pieniadze 11,42 zł. Jednak zrobilem to bez silikonu na sama uszczelke i delikatnie pilowalem stopki.
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#141545 Wysłany:
03 Lip 2008, 21:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#141598 Wysłany:
03 Lip 2008, 22:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
No ja narazie zrobilem okolo 100 km i tez nie widac by sie cos dzialo jak narazie. Silnik wypucowalem benzynka takze kazdy wyciek bedzie widac
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#141749 Wysłany:
04 Lip 2008, 09:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#148934 Wysłany:
24 Lip 2008, 09:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
A ja mam pytanko Jakie najlepiej wybrac przewody WN? Do MKI 1,2 75 KM. Bo moje maja jakies przebicie chyba. Czy jak na oko wygladaja dobrze moga byc nie sprawne? Ostatnio byla duza ulewa, stanalem na stacji benzynowej i jak chcialem po jakims czasie odpalic to nie chcial. Ten najkrotszy kabel chyba mial zwarcie/przebicie jakies. Popsikalem WD40 w te kable kolo cewki i scwiec i odpalil ale jakos czasami sie dusi takie mam wrazenie.
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#148938 Wysłany:
24 Lip 2008, 11:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
JA w swoim Mk2 mam takie, polecam . Pasuja i do punto 1 i do punto 2, silniki 1.1, 1.2, od 55do 75km. NIe pasują do 16 v 80km, tam idą inne.
http://www.allegro.pl/item398081278_prz ... to_sc.html
NGK RC-FT601
Kupywałem je też na allegro, są super. [ Dodano: 24 Lip 2008 11:40 ]A i zalecam, odrazu zmiane świec na też NGK. Zobacz jakie idą do twojego..
Do Mk2 1.2 60KM idą NKG BKR5EZ
a do twego to wejdz na ngk.com i znajdziesz:)
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
Tacowski |
#148980 Wysłany:
24 Lip 2008, 11:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Adas Swiece nie dawno mialem wymieniane wiec tylko kable bym zmienil. Tylko potrzebna mi odp. na moje pytania...
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#149099 Wysłany:
24 Lip 2008, 18:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Ok..
Wd40 ?? Psikać na kable, cewki ??
Kable i cewki, maja być czyściutkie, żadnych olejów, i wowdy, zadnych wd40:).
W nocy odpal Kropka, podnieś maskę i zobacz czy skaczą iskry po przewodach itp. Ja mam LPG, jak mam złe kable lub świece, to strzela na gazie w kolektor, silnik szarpie dziwnie pracuje. ZObacz czy skaczą, a wymienic to nie zaszkodzi tym bardziej, że te które podałem są naparwdę ok. Później zrobie opisa, jak sparwdzałem sam u siebie cewki czy są dobre..
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
henias75 |
#149102 Wysłany:
24 Lip 2008, 18:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: torun Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 642
|
ja wymienilem u siebie na swiece bosch a stare nie byly wymieniane od nowego
Adas napisał(a): Kable i cewki, maja być czyściutkie, żadnych olejów, i wowdy, zadnych wd40:).
ciekawy sposob musze sprawdzic
_________________ DEMON PRĘDKOŚCI
http://www.drivetosail.nl/80/production-huzar-21/ mazda 323f 2.0 tdci Nowy członek rodziny
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|