|
Obecny czas: 20 Kwi 2024, 06:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#279365 Wysłany:
13 Sie 2009, 16:46; Temat postu: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +dolot |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Stage 0,2 (866) mam za sobą więc przystąpiłem do stage 0,4
Kolektor ssący z PI 75 (ma przepustnicę 38mm a nie 34mm) plus dolot ze stożkiem. Filtry stożkowe ponoć kiepsko filtrują więc może lepiej gąbkowy stożek pipercross? Ja swój zwykły stożek przetestuję i jak bedzie się dolot kurzyć to kupie pipera. Pamiętajmy o nasączeniu stożka przed użyciem olejkiem do stożków w szpraju Bez tego równie dobrze mogłoby filtra nie być.
Do dzieła
Całość:
Górna część przepustnicy:
Przepustnica:
Dystans pod przepustnicę:
Ssący:
Wężyk serwa z zaworkiem zwrotnym:
------------------------------
Przepustnicę rozbieramy na czynniki pierwsze, czyścimy smarujemy, polerujemy itp.
Trzeba zatkać zbędne króćce w przepustnicy i ssącym:
Czerwone: Zatykamy.
Żółte: możemy zatkać ale nie koniecznie
Zielone: zostawiamy!
Wyjście wodne ucinamy lub zostawiamy. Ja proponuję uciąć - w naszym plastikowym kolektorze możemy je odłączyć i przy montażu nie będzie trzeba spuszczać płynu chłodniczego.
Trzeba dorobić gniazdo pod map sensor:
Najlepiej wymontować go z auta i oznaczyć gdzie trzeba w kolektorze dziury zrobić.
Na srodku dziura 12-12,5mm, i mocowania: powiedzmy 2 srubki M3 / M4 2 dziurki i przegwintować
Przy ostatecznym montażu proponuję gwinty śrubek i sam map sensor (ma oring uszczelniający) dla pewności przesmarować silikonem wysokotemp.
Kanały ssące trzeba dopasować do uszczelki kolektora.
Każde łączenie wszystkich części kolektora możemy zaokrąglić w ten sposób:
Zapobiegniemy w ten sposób powstawaniu wirów na łączeniach
Składamy wsio do kupy, papierowe uszczelki można z 2 stron przesmarować silikonem wysokotemp.
Jak ktoś ma chęci i sprzęt: jakiś termoizolacyjny dystans w kształcie uszczelki można by zrobić planując uprzednio kolektor o grubość dystansu.
Trzeba powiększyć dziurę w łapce na linkę gazu -> nie pasuje pancerz. Trzeba rozwiercić łapkę ale o ile to nie wiem Ja użyłem pilnika
Skręcamy za pomocą nakrętek z plastikiem zapobiegającemu odkręcaniu się
Będziemy potrzebować:
Zbrojony przewód paliwowy 0,5m, fi wewnętrzne 10mm + 2 cybanty. (Jeśli jesteś hardkorem -> wąż ogrodowy też da radę! )
Zbrojony przewód paliwowy 10cm, fi wewnętrzne 6mm + cybanty.
Opaski do kabli, taśma izolacyjna itp itd.
Śrubki M6x40, M6x20, nakrętki, podkładki....... i masa tego typu gadżetów
-----------
Odpinamy aku, demontujemy puchę filtra, odkręcamy centralkę, przepustnicę, listwę wtryskową, czujniki itp, odkręcamy kolektor, odpinamy wyście wodne.
Odpinamy zaworek zwrotny wężyka serwa: Kilka razy nadepnąć hamulec zeby stwardniał pedał i wyciągamy zaworek zwrotny z wężykiem z serwa i wyciągamy kolektor.
Montujemy listwę wtryskową (należy zwrócić uwagę czy orinigi zostały na wtryskiwaczach) i żeby łatwiej wlazła na miejsce można je lekko przesmarować.
Przykręcamy listwę wtryskową ale trzeba zrobić dystans -> 3 podkładki pod M6 i nakrętka M8 i skręcamy to śrubami M6x40:
Przykręcamy wsio do głowicy, podłączamy pochłaniacz par za pomocą 10cm wężyka 6mm i jakoś go mocujemy, wężyk serwa zastępujemy wężem ogrodowym lub przewodem paliwowym fi10mm.
"Cerujemy" instalację elektryczną:
przewody do TPSa i krokowego proponuję wyprowadzić z plastikowej obudowy wiązki przez wcześniej powiększony otwór przewodów 3 wtrysku.
WAŻNE!!!! Podłączamy masę do centralki!!! Bez tego po przekręceniu kluczyka będzie wszystko świrować, mocujemy centralkę do kolektora, warto zrobić jakąś izolację termiczną (kawałek drewna?, plastik?) żeby się nam nie grzała za bardzo.
Jak mamy już wsio wstępnie poskładane można spróbować odpalić. Jak jakoś działa składamy.
Tymczasowe mocowanie centralki (niefortunne miejsce....)
Tymczasowe mocowanie dolotu:
Działa!
http://www.youtube.com/watch?v=LpAc487XigQ odpalenie
http://www.youtube.com/watch?v=eX8JXf4sI6w dolot w pół złożony
Na sam koniec jak silnik się zagrzeje:
Powoli dodajemy gazu aż dojdzie do 6krpm i tak 3x.
jedziemy do aso na reset autoadaptacji i kasowanie błędów
Po ~500km będzie można ocenić ostateczny efekt
[ Dodano: 13 Sie 2009 16:46 ]
BTW. nie ponoszę odpowiedzialności za ludzką głupotę Żeby nie było później ze coś się zepsuło / nie działa
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV 17 Paź 2010, 00:45, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
|
|
|
xONx |
#279380 Wysłany:
13 Sie 2009, 18:17; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
jak duża ma być dziura pod map sensor bo napisałeś:
Cytuj: Na srodku dziura 12-12,5mm ale szerokość i jak duża ma być wysokość tej dziury Po co dystans pod przepustnicę i jaki wysoki ma być Cytuj: jedziemy do aso na reset autoadaptacji i kasowanie błędów a co po dokładnie to jest potrzebne
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#279396 Wysłany:
13 Sie 2009, 22:53; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
xONx napisał(a): ale szerokość średnica 12,5mm a w którym miejscu - nie ma większego znaczenia. Chodzi o to, zeby mniej wiecej mapsensor znajdował się w tym miejscu Cytuj: a co po dokładnie to jest potrzebne Masa błedów będzie po takiej przeróbce i reset żeby centralka na nowo nauczyła się obsługiwać ten silnik Eeee no i ja muszę zgasić lampkę poduszki [ Dodano: 13 Sie 2009 19:59 ]ipIV napisał(a): Po co dystans pod przepustnicę Powinien być w komplecie z kompletnym kolektorem ssącym z przepustnicą A po to, bo tak sobie konstruktor strony ssącej tego silnika tak wymyślił [ Dodano: 13 Sie 2009 22:53 ]ipIV napisał(a): 1. Jak ma być to jedyna modyfikacja -> daj sobie spokój nic to nie da.
Małe update po 100km......... mam wrażenie że poprawił się dół pomiędzy 2-4krpm. autoadaptacja czy autoplacebo?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#279522 Wysłany:
14 Sie 2009, 15:35; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
a jak duża ma być wysokość tego dystansu pod przepustnicę i jaki materiał
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#279526 Wysłany:
14 Sie 2009, 15:47; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
xONx napisał(a): a jak duża ma być wysokość tego dystansu pod przepustnicę Question i jaki materiał Question
to jest razem z przepustnicą i powinieneś to z tym w komplecie dostać.
a materiał? Alu i jeszcze jest na nim wybite ładne logo webera
Należy zwrócić uwagę czy to jest w komplecie bo przepustnicy nie przykręcisz
fot by golobek
może teraz się rozjaśni
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#279532 Wysłany:
14 Sie 2009, 16:19; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
a możesz podać wysokość tego dystansu tak na wszelki wypadek
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#279535 Wysłany:
18 Sie 2009, 10:11; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
około 5cm Nie kupuj zestawu bez niego Bo nie dorwiesz samego
[ Dodano: 14 Sie 2009 16:26 ]
i wewnątrz kanał jest wyprofilowany w stożek także ze zrobieniem za dużo zachodu
[ Dodano: 14 Sie 2009 16:29 ]
Kolektora najlepiej szukać z demontażu rozwalonego auta Normalnie te kolektory z przepustnicą chodzą po 200-250
A ja dorwałem za 130 Znalazłem rozwalonego kropka i się zapytałem czy nie sprzeda
Dawcą może być wszystko z silnikiem 1,2 73KM czyli punto, palio, siena
Jeszcze jeden ważny szczegół.... uszczelki trudno dostać.... w aso za zestaw uszczelek kolektora 100zł.......
Mamy uszczelkę kolektor-głowica: ~40zł
i papierowe:
1. kolektor-dystans
2. dystans-przepustnica
3. przepustnica - górna część przepustnicy
Powyższych nie umiałem dostać i miałem używki 1 i 3 a 2 zrobiłem z uszczelki z 1,1 spi. Przesmarowało się delikatnie silikonem i jest ok
[ Dodano: 18 Sie 2009 10:11 ]
Dodatkowo kominek z junkersa
I żeby nie było że poszło gładko
Przy pierwszym odpaleniu było kuku w sensie falujące rpm
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#385744 Wysłany:
06 Sie 2010, 21:04; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
ipIV napisał(a): Czerwone: Zatykamy.
czym zatykamy
---
Co to za rurka i co ona łączy
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#385746 Wysłany:
06 Sie 2010, 21:11; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
w ten sposób zostały zatkane 2 niepotrzebne króćce.
I nie polecam zostawiać ich nie zatkanych, bo silnik będzie wydawał dźwięk spuszczanego powietrza z kół, bedzie ssać lewe powietrze i to bardzo mocno, falować obroty będą i bedzie mega zamuła bo map zeświruje.
A jak sie o takie rzeczy pytasz to daruj sobie bo jeszcze coś zepsujesz. [ Dodano: 06 Sie 2010 21:11 ]xONx napisał(a): czym zatykamy
np ową rurką.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#385748 Wysłany:
06 Sie 2010, 21:21; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
spytałem bo napisałeś że coś trzeba zrobić, ale nie napisałeś jak
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
dradzik95 |
#748141 Wysłany:
25 Paź 2014, 14:05; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Bartłomiej
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 31 Sty 2014, Posty: 44
|
|
Góra |
|
|
Axor |
#750917 Wysłany:
16 Lis 2014, 22:25; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Koszalin Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 132
|
dradzik95, zależy czy pytasz o oryginalny kolektor czy z punto I, wtryski z punto I (obojętnie który model) są dłuższe niż te z punto II, więc wtryski z punto I zostają przy kolektorze z PI, ale wtryski z PII też podejdą, co do listwy to wtryski z PI i PII pasują do obydwu listew patrząc na stronę mocowania ich między sobą, nie wiem jak będzie wtedy z listwą i otworami mocującymi ją do kolektora ssącego. tak że kolektor ssący z PII może być tylko z oryginalnymi wtryskami, a kolektor z PI ma wymiennie. co do wydajności na pewno jest różnica, muszą być nieco wydajniejsze.
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#750936 Wysłany:
17 Lis 2014, 01:04; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Axor, musze zniszczyć Ci dzieciństwo Sam sie bardzo tym zdziwiłem, ale: Wtryski z 1.2 75 MPI mają NIŻSZĄ wydajność niż te stosowane w P II 1.2 60 MPI. Konkretniej to 140vs158 przy 3 barach. Listwa z P I ma powrót do baku, z P II nie ma. Różnica w pompie i instalacji paliwowej. A przerabianie listwy byleby tylko zabrać jej powrót? Nie ma sensu, tym bardziej, że średnica wtrysków wchodzi taka sama do obydwu. A jest np różnica tak jak axor wspomniał w mocowaniu listew do kolektora-trzeba robić dystanse z małych płaskowników jeżeli chce sie krótkie wtryski do listwy z P I. Także póki nic sie nie psuje albo sie nie kombinuje grubo, to nie ma co tam ruszać w serii. A jak sie chce bawić, to listwa z P I, powrót do baku przez przewód ze zbiornika do filtra oparów paliwa, filtr totalnie wyrzucić, i regulator sobie dobrać do listwy zależnie od potrzeb...no i jakoś wywalić regulator wbudowany w pompe, albo prościej-kupić pompe która nie posiada w sobie regulatora. Ja np wstawiłem do listwy 3,5 barowy, a seryjnie P I 75 miał 2,5 bara, PODOBNO niektórzy znajdowali też 3 barowe.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Axor |
#751020 Wysłany:
17 Lis 2014, 22:14; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Koszalin Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 132
|
158? bym chciał, wybacz ale u mnie wtryski są 115ccm i oznaczenie IWP095, bodajże w pandzie II 1.2 8v są wtryski z oznaczeniem IWP116 i tam mają wydajność 155ccm, ale to dalej nie 158ccm. Zresztą, to takie niewielkie różnice że...
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#751024 Wysłany:
17 Lis 2014, 22:37; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Axor napisał(a): 115ccm to kosmiczna różnica :O Albo wesoły błąd Ja u siebie mam IWP 023 i z takimi sie spotykałem wcześniej w innych mk II z tego okresu. Możliwe żeby w flce przyoszczędzili i wcisnęli taki pisuar?
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
STax |
#751062 Wysłany:
18 Lis 2014, 00:18; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
KamazWSA |
#778554 Wysłany:
17 Cze 2015, 05:43; Temat postu: Re: Adaptacja kolektora ssącego z PI 1.2 75 do PII 1.2 60 +d |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 26 Paź 2012, Posty: 14
|
ile czasu na do potrzeba wraz z wymianą głowicy na FIRE?
_________________ Dopiero się tu uczę
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|