|
Obecny czas: 05 Cze 2025, 21:46
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Silvan |
#27287 Wysłany:
06 Cze 2007, 14:22; Temat postu: Jaki powinien być luz popychaczy? |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 20 Maj 2007, Posty: 81
|
W moim Punto II FL 1.2 8V mam napisane żeby co 20 000 tys. kontrolować luz popychaczy jaka powinna być jego prawidłowa wielkość lub gdzie takie informacje można znaleźć? Z góry dziękuję.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
piohol |
#34997 Wysłany:
24 Lip 2007, 23:41; Temat postu: Re: Jaki powinien być luz popychaczy? |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 31 Mar 2007, Posty: 57
|
Silvan napisał(a): W moim Punto II FL 1.2 8V mam napisane żeby co 20 000 tys. kontrolować luz popychaczy jaka powinna być jego prawidłowa wielkość lub gdzie takie informacje można znaleźć? Z góry dziękuję.
Jeżeli chodzi Ci o luzy zaworowe, to w PII:
1.2 8V - regulacja płytkowa
- zawory ssące 0,2-0,3mm
- zawory wydechowe 0,4-0,5mm
1.2 16V - regulacja hydrauliczna - luzów zaworowych się nie reguluje
_________________ Punto EVO
|
|
Góra |
|
 |
kubesko |
#214195 Wysłany:
31 Sty 2009, 14:44; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Nakło / Bydgoszcz Rejestracja: 31 Sty 2009, Posty: 22
|
a w hgt??
_________________ "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni.."
|
|
Góra |
|
 |
jaguar15 |
#216004 Wysłany:
05 Lut 2009, 19:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 178
|
powaznie w 12 8v jest regulacja płytkowa???
cały czas byłem pewien ze są hydrauliczne!
to mnie zakoczyłes
_________________ ex-Punto II 1,2 8v 60KM-skończyło się ex-Punto II 1,9 JTD 85KM Nobody Punto II 1,9 JTD Sporting remap 120KM BMW E38 728iA BMW E30 M52B28TU M-technic 2 Wartburg 353 Dużo gazu i sprzęgło odrazu!
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#216008 Wysłany:
05 Lut 2009, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
jaguar15 napisał(a): powaznie w 12 8v jest regulacja płytkowa??? Płytkowa  wszystkie silniki fire 8V mają płytkową. http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_48443de5ef4325587.jpghttp://fiatpunto.com.pl/img,IMG_48446739186af6145.jpgw 1,2 16V jest hydrauliczna. kubesko napisał(a): a w hgt??
99% hydrauliczna
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
jaguar15 |
#216012 Wysłany:
05 Lut 2009, 19:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 178
|
dzieki, zylem taki czas oszukiwanz, haha
pozdrawiam!
_________________ ex-Punto II 1,2 8v 60KM-skończyło się ex-Punto II 1,9 JTD 85KM Nobody Punto II 1,9 JTD Sporting remap 120KM BMW E38 728iA BMW E30 M52B28TU M-technic 2 Wartburg 353 Dużo gazu i sprzęgło odrazu!
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|