You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Kwi 2017, 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #288187 Wysłany: 14 Wrz 2009, 19:47; 
 Temat postu: Punto 2FL 1.9MJTD by CINEK czyli 165% normy z klekota
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
Z cyklu klekot
Pacjent:

Punto 2FL 1.9MJTD (seria100ps) rok 2003, przebieg przy modyfikacji 170kkm.

Zmiany by CINEK_:
- konwersja ze sprężarki IHI (stała geometria) na turbo VNT, sprężarka GT1749VB (150/170MJTD), montaż na seryjnym kolektorze po odpowiedniej przeróbce
- duży frontowy IC pod wymiar + silikonowe łączniki
- wywalony EGR
- wzmocniony rozrząd (nowy oryginalny komplet złożony z kilku aut)
- mocniejszy dwumas i sprzęgło (spokojnie da radę na +400Nm)
- DP 2,25, usunięty katalizator, owinięte bandażem
- ciśnienie rail 1500 (seria 1400)
- boost 1,5 bara
- zegar doładowania i temperatury oleju AutoGauge (SMOKE)
- soft na seryjnym edc16c8 (wielki szacun i podziękowania za pomoc dla Daniela za uruchomienie zmiennej geo na EDC16, auto nie ma laga, ciągnie pięknie z samego dołu, soft bez przepływki)

Po wstępnym strojeniu było 158ps 320Nm
http://pionart.pl/~cinek/m30/punto19mjtdM30proba2.pdf

W zeszły piątek auto ponownie było strojone (po modyfikacji przejechało już ponad 10kkm BEZ ŻADNYCH problemów)
Niestety nie obyło się bez problemów podczas piątkowego strojenia - poślizgi na rolkach hamowni powodowały ogromne trudności w shamowaniu auta (jak się okazało przez uszkodzone zawieszenie po wpadnięciu w dziurę).
Poniżej wykres stanu obecnego (pełen gaz dopiero od 2400obr dzięki czemu nie było poślizgu - max moment szacowany na ok 340Nm pojawia się już przy 1900obr).
164PS:

Image

Mały zapas na wtryskach jeszcze jest, pobawimy się dalej po korekcji kąta wtrysku jednak dopiero po wymianie przedniego zawieszenia. Jeśli właściciel będzie chciał więcej leżą już u mnie większe wtryski :)
Kolejny update za około 2-3 tygodnie po tym jak punto dostanie nowe elementy zawieszenia, zrobiona zostanie geometria i założone zostaną prawdopodobnie inne opony.

Wrażenia z jazdy - auto zapina rewelacyjnie do końca obrotomierza.
Poprzednio auto klepało regularnie 15.x, obecnie myślę 14.x jest realne bo różnica w jeździe jest znaczna.

Pozdro
CINEK

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 

 
 Post #288231 Wysłany: 14 Wrz 2009, 21:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
no niezle ;)
ale spodziewalem sie ciut wiecej mocy, moment jest swietny!

czegos nie rozumie, robisz to autko dla siebie czy dla kogos innego?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288275 Wysłany: 14 Wrz 2009, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
greg505 napisał(a):
no niezle ;)
ale spodziewalem sie ciut wiecej mocy, moment jest swietny!

czegos nie rozumie, robisz to autko dla siebie czy dla kogos innego?



To NIE JEST moj wyblaknięty klekot - to auto które robiłem na zlecenie - Punto 2FL (oczasty) z motorem M30 (Multijet 100ps w serii).
Momentu jest więcej - jak mówię nie dało się gada shamować.
Planujemy w tym aucie 170+ps i 350-360Nm - wszystko zależy od wydajności obecnych wtrysków.

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288291 Wysłany: 14 Wrz 2009, 23:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
aaaaaa ;) no wlasnie mi cos nie pasowalo!

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288300 Wysłany: 14 Wrz 2009, 23:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 07 Maj 2009,
Posty: 67
Wiadomo ile mu sprint to 100 zajmuje?:P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288301 Wysłany: 14 Wrz 2009, 23:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
tomkoch napisał(a):
Wiadomo ile mu sprint to 100 zajmuje?:P


Przy 158ps i 320nm na mokrej nawierzchni z pełnym bakiem udało mi się wykręcić 7,48 do 100 i 15,51 na 400m (pierwszy bieg to mielenie w miejscu).
W sprzyjających warunkach =<7s jest możliwe do osiągnięcia.

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #288373 Wysłany: 15 Wrz 2009, 10:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 07 Maj 2009,
Posty: 67
:E Ładnie, obstawiałem koło 8s...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290278 Wysłany: 20 Wrz 2009, 17:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 27 Sty 2009,
Posty: 89
Kolego zapytam z czystej ciekawości. Mierzyłeś może elastyczność na 5 biegu ( 80 - 120 ) ?? Gratuluję Ci samochodu. Pewnie nie jeden kierowca się zdziwił na światłach :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290317 Wysłany: 20 Wrz 2009, 20:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
Cinek ma jeszcze mocniejszego 'gnojowoza' :E

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290330 Wysłany: 20 Wrz 2009, 21:19; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9626
Pomógł: 33
wszystko pięknie,ładnie ... ale ja jestem tylko ciekaw jak się to wszystko ma z trwałością ....

_________________
.:Trance is a natural drug that will heal us all:.
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Jeżeli pomogłem - kliknij "Pomógł" - biję się o Złotą Patelnię
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E PLASTI-DESIGN :E
Mercedes C 200 Kompressor 192KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290370 Wysłany: 20 Wrz 2009, 22:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
matrix_blue napisał(a):
Kolego zapytam z czystej ciekawości. Mierzyłeś może elastyczność na 5 biegu ( 80 - 120 ) ?? Gratuluję Ci samochodu. Pewnie nie jeden kierowca się zdziwił na światłach :)


Nie mierzyłem, będzie okazja jak auto przyjedzie na kolejne strojenie to postaram sie zmierzyc...
Pozdro

[ Dodano: 20 Wrz 2009 22:37 ]
Thomas napisał(a):
wszystko pięknie,ładnie ... ale ja jestem tylko ciekaw jak się to wszystko ma z trwałością ....


Spokojna Twoja rozczochrana... na chwile obecną 13kkm na modzie ze sprężarką VNT, poprzednio polowe przebiegu całego wozu na modzie - nic się nie dzieje. Motor nie bierze oliwy, nie kopci, pracuje normlanie. Spokojnie dojeździ 300kkm...
Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290382 Wysłany: 20 Wrz 2009, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
Cinek a możliwe jest podrasowanie wolnossącego? :) ropopija? :E :> :mrgreen:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290384 Wysłany: 20 Wrz 2009, 23:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
639 napisał(a):
Cinek a możliwe jest podrasowanie wolnossącego? :) ropopija? :E :> :mrgreen:


Tak, po swapie na JTD ;)

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290388 Wysłany: 20 Wrz 2009, 23:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
ale mi chodzi bez swapa. moze jakis kompresor zamiast turba? :E :hahaha:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290390 Wysłany: 20 Wrz 2009, 23:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
639 napisał(a):
ale mi chodzi bez swapa. moze jakis kompresor zamiast turba? :E :hahaha:


Najtanszym i najrozsądniejszym wyjściem jest zmiana auta na JTD lub swap - z tym silnikiem nic nie zrobisz, szkoda po prostu kasy...

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290595 Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
CINEK_ a co można wykrzesać z jtd 120KM z GP? Na allegro jakiś koleś twierdzi że samym chipem wyciaga z niego 30% więcej koszty ok 2tyś zł

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290607 Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 23914
Pomógł: 128
kox: http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 20-km.html

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm 11,3s do 100km/h

Soprany ostre jak samurajskie miecze, bas głeboki jak tunele Vietcongu... Bo dobre CA to takie, z którego jest zadowolony właściciel :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290686 Wysłany: 21 Wrz 2009, 20:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
kox napisał(a):
CINEK_ a co można wykrzesać z jtd 120KM z GP? Na allegro jakiś koleś twierdzi że samym chipem wyciaga z niego 30% więcej koszty ok 2tyś zł


Hmm musiałbym mieć numer nadwozia zeby zobaczyc co tam za sprężarka siedzi, wtryski i pompa oraz sprzęgło. Zakładając, że jest to ten sam setup co np w bravo (od strony motoru) to przy bezpiecznym sofcie okolice 160ps i 330nm mysle. Jeśli jest jakieś pancerniejsze sprzęgło to i niutona więcej. Jesli to Twoj woz podeslij prosze numer nadwozia i posprawdzam w wolnej chwili :)

Pozdro

P.S zmieniając osprzęt można dużo więcej :>

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290752 Wysłany: 21 Wrz 2009, 20:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
CINEK_ ale też i koszty dużo większe a ja nie potrzebuje auta do street racingu tylko do dostojnej miejskiej jazdy ;).
CINEK_ napisał(a):
160ps i 330nm
to kusząca propozycja. Nie chce mi się iść po dowód na dół ;) jutro podeśle nr

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #290807 Wysłany: 21 Wrz 2009, 21:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
kox napisał(a):
CINEK_ ale też i koszty dużo większe a ja nie potrzebuje auta do street racingu tylko do dostojnej miejskiej jazdy ;).
CINEK_ napisał(a):
160ps i 330nm
to kusząca propozycja. Nie chce mi się iść po dowód na dół ;) jutro podeśle nr


Po sofcie auto będzie smigać naprawdę przyjemnie ;)

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #328570 Wysłany: 23 Sty 2010, 07:31; 
 Temat postu: tuning punto II 1.2 16v
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 19 Sty 2010,
Posty: 8
CINEK_ czesc. mam pytanko ile potrafisz wyciagnac dodatkowych kucykow z mojego silnika?? oraz czy potrafisz go zaturbic i ewentualnie ile by to wynioslo??

pozdrawiam

_________________
Punto II 3D 1.2 16v 80 KM
Niestety z gazem:(( ale juz niedlugo go wyrzucam:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #328822 Wysłany: 24 Sty 2010, 11:13; 
 Temat postu: Re: tuning punto II 1.2 16v
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
rambos88 napisał(a):
CINEK_ czesc. mam pytanko ile potrafisz wyciagnac dodatkowych kucykow z mojego silnika?? oraz czy potrafisz go zaturbic i ewentualnie ile by to wynioslo??

pozdrawiam


Zabawa w elektronikę przy 1.2 16V to nieadekwatne zyski do poniesionych kosztów. Zaturbienie tego to imho przy występowaniu na rynku 1.4tjeta głupi pomysl, lepiej przerzucić TJeta i całośc wysterować.
W przypadku 1.2 16v aby to mialo ręcę i nogi (tzn przygotowany motor itd) + wszystkie nowe klamoty to rozmowa od 10k a uzyska się pewnie ok 140-150ps. W przypadku 1.4Tjeta motor znosi 200ps bez dotykania wnętrza - wybór chyba prosty....
Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #329316 Wysłany: 25 Sty 2010, 22:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 19 Sty 2010,
Posty: 8
kurcze jestes wielki chlopie:) dzieki za podpowiedz

3maj sie

_________________
Punto II 3D 1.2 16v 80 KM
Niestety z gazem:(( ale juz niedlugo go wyrzucam:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #340581 Wysłany: 02 Mar 2010, 18:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer
Rejestracja: 12 Paź 2009,
Posty: 23
a z mojego 1,9jtd samym oprogramowaniem ile dało by rade w granicach rozsadku wyciagnać?

[ Dodano: 02 Mar 2010 16:36 ]
no i jaki był by to koszt mniej wiecej;)

_________________
Fiat punto 2 FLSporting '04r


Góra
 Profil  
 
 
 Post #340634 Wysłany: 13 Kwi 2010, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 06 Maj 2009,
Posty: 157
ARCZI86 napisał(a):
a z mojego 1,9jtd samym oprogramowaniem ile dało by rade w granicach rozsadku wyciagnać?

[ Dodano: 02 Mar 2010 16:36 ]
no i jaki był by to koszt mniej wiecej;)


Model M30? tzn 1.9MJTD 101ps czy 1.9 JTD 85?

Pozdro

[ Dodano: 04 Kwi 2010 15:53 ]
Dwa tygodnie temu powalczyłem z autem na hamowni - wynik 175ps i 340Nm. W aucie musimy jeszcze zmodyfikować wydech który niestety dławi motor - po tym zabiegu dokonam znów korekcji na hamowni.
Wykres -> http://pionart.pl/~cinek/softy/lukasz6.pdf

Pozdro

[ Dodano: 13 Kwi 2010 22:21 ]
Tak to jeździ przy słabym starcie - właściciel podesłał mi link:
http://www.youtube.com/watch?v=uZSSmzTAfuI

Pozdro

_________________
Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet :)

www.cinsoft.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO