|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 08:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ARCZI86 |
#333363 Wysłany:
07 Lut 2010, 16:32; Temat postu: brak mocy do 2500 obrotów |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer Rejestracja: 12 Paź 2009, Posty: 23
|
witam
mam taki problem ze swoim punciakiem a mianowicie muli sie strasznie na niskich obrotach do 2500 potem idzie jak strzała ( pewnie dlatego ze turbina sie włacza) dzieje sie tak na kazdym biegu. dodam jeszcze ze mam przejechane 117 tysi jest to silnik 1,9jtd a samochodzik jest z 2004 roku. jeśli ktoś wie co to może być prsił bym o jakieś wskazówki
pozdrawiam
[ Dodano: 07 Lut 2010 14:32 ] nie ma tez zadnego błedu, przynajmniej nie zapala sie kontrola chack
_________________ Fiat punto 2 FLSporting '04r
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#333387 Wysłany:
07 Lut 2010, 18:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
podjedz na kompa
gdyby to byla przeplywka, to problem byly tez na wysokich obrotach
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
ahar |
#333469 Wysłany:
07 Lut 2010, 20:23; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 31 Mar 2008, Posty: 52
|
greg ... kupiłeś kabelek ? 
_________________ PUNTO II 1.2 8V BLACK 3D 261 kkm 2001 PUNTO II FL 1.3 MULTIJET CULT 3D 139 kkm 2005 SEICENTO 0.9 131 kkm 2001 FORD MONDEO MKIII 2.0 TDCI 130KM 163 kkm 2004
|
|
Góra |
|
 |
ARCZI86 |
#334307 Wysłany:
10 Lut 2010, 10:35; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer Rejestracja: 12 Paź 2009, Posty: 23
|
komputer nic nie wykazał a mocy nadal nie ma ponizej 2000 - 2500:(
_________________ Fiat punto 2 FLSporting '04r
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#335606 Wysłany:
14 Lut 2010, 22:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
1. kontrolka check
2. sprawdz przeplywomierz
3.podlaczyc sie pod egzaminer i sprawdzic bledy
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
ARCZI86 |
#344614 Wysłany:
14 Mar 2010, 11:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer Rejestracja: 12 Paź 2009, Posty: 23
|
no i w końcu punciak doczekał sie diagnostyki silnika i okazało sie ze przepływomiez podaje złe parametry na centralke i stad raz jest lepjej z moca a raz gorzej a oprócz tego zablokowany zawór egr.. ogólnie niezładupa bo wycena tej naprawy w ASO tookoło 1800zł;/ egr około 530złto jeszcze do przełknięci i pewnie zostanie wymieniony na oryginalny ale przepłyka to koszt 1060zł co już jest dużo za drogie jak dla mnie... ma ktoś może przepływke oryginalna z jakiegośrozbitego samochodu,lub kogoś kto sie zajmuje rozbiurka fiató i mógł by załatwić coś takiego??
_________________ Fiat punto 2 FLSporting '04r
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#344618 Wysłany:
14 Mar 2010, 11:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#344648 Wysłany:
14 Mar 2010, 12:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
ARCZI86 zaslep EGRa blaszką najlepiej z pół mm grubosci zeby spaliny jej nie przepaliły, a zprzepływke to juz musisz kupic nową. (nie koniecznie w aso) znajdz w eperze nr tej przepływki i poszukaj na necie i w pobliskich sklepach. dasz sobie rade zamontowac ja sam. potem na kompa skasowac blad przepływki i smigaj dalej:) tylko blad egra zosatnie.
pozdroo i udenej grzebaniny:)
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
ARCZI86 |
#347207 Wysłany:
21 Mar 2010, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer Rejestracja: 12 Paź 2009, Posty: 23
|
ale jak zaslepie egr to bedzie mi nadal kopcił chyba no nie?
_________________ Fiat punto 2 FLSporting '04r
|
|
Góra |
|
 |
jackyl |
#348068 Wysłany:
23 Mar 2010, 20:46; Temat postu: |
|
|
to ja przyłacze sie do tej dyskusji z pytaniem:
czy po wymianie przepływomierza należy skasować błąd w kompie?
u mnie po wymianie przepływomierza auto jeździ normalnie i nie czuje braku mocy a błędu nie kasowałem
|
|
Góra |
|
 |
ARCZI86 |
#351173 Wysłany:
01 Kwi 2010, 21:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: ARTUR
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa - Wawer Rejestracja: 12 Paź 2009, Posty: 23
|
wymieniłem ten egr i przepływke w ASO co prawda sporo mnie to kosztowało ale mam na to gwarancjie na rok i swiety spokój, wymienili mi odrazu filt powietrza i wyczyscili wszystko.. teraz smiga jak marzenie, czuć te stado koni pod maska:D:D
_________________ Fiat punto 2 FLSporting '04r
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#364191 Wysłany:
12 Maj 2010, 22:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
a ja też prawdopodobnie cos mam z przepływką ale w 1.3 jtd,była myta,ale doktor wstawił na chwilę nową i....inne auto,zaproponował,że jakby było gorzej niż jest to mi załatwi boscha za 300 ale......poszukałem w necie i na forum opla znalazłem patent oplarzy  taki oto,demontujesz przepływkę i w miejscu gdzie jest otworek pomiarowy -rozwiercasz go ,oni to robili fi4-5 mm,nie wiem jeszcze jak to rozwiązano we fiacie-sprawdzę ale i tak mam do wymiany przepływke która oszukuje więc....jakby coś to dam info czy sprawdziło się,dali do tego większy opis,ale wystarczy poszukac w necie aby obadać co i jak [ Dodano: 12 Maj 2010 21:22 ]no i zrobiłem jak radzili oplarze i...spox,auto ma otworek na wylocie z przepływki na razie na 4,5 mm i ładnie sie wkręca od ok 1500 obr,nie czuc kiedy wchodzi turbina,nie jest demonem mocy bo nigdy nie był ,pojeżdzę tydzien i poobserwuję
trzeba pamiętac aby wiercić delikatnie ,bo w srodku sa elementy,ja robilem to ręcznie,małe wiertełko,potem większe itd,ale mozna tez przepalic rozgrzanym drutem ,no i wymienić sruby torx na normalne 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|