|
Obecny czas: 01 Lis 2024, 02:08
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
roman24 |
#343185 Wysłany:
09 Mar 2010, 22:20; Temat postu: Fiat Punto II FL 1.2 8 V a spalanie |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 09 Mar 2010, Posty: 3
|
Witam.
Od ponad roku jestem szczesliwym posiadaczem fiata i od dluzszego czasu nurtowalo mnie, czemu pali okolo 11 l benzyny na 100km.
Po pewnym czasie postanowilem odwiedzic ASO, mowie tam mi zrobia na tip top.
Pan w ASO po podpieciu pod komputer stwierdzil, ze cisnienie ssania jest za wysokie (bylo 900, a podobno powinno byc w granicach 300)
Wiec szukali nieszczelnosci w ukladzie dolotowym i nic nie znalezli.
Wymienili swiece, przewody i zadnej poprawy.
Stwierdzil wiec, ze to beda rozregulowane, badz wypalone zawory.
Chcac miec wkoncu normalny samochod zgodzilem sie na regulacje, ewentualna wymiane.
Okazalo sie, ze byly rozregulowane (tak powiedzial) wyregulowal, niby samochod zaczal sie normalnie zachowywac, nie szarpie.. nie gasnie, ale co z tego jak spalanie jak bylo tak jest.
Jedyna rzecz jaka zaobserwowalem , to po redukcji biegu i spuszczeniu nogi z gazu bardzo dlugo trzyma silnik na wysokich obrotach.
Prosze o jakas wskazowke, gdzie szukac bo juz do tych mechanikow nie mam nerwow
|
|
Góra |
|
|
|
|
greg505 |
#343490 Wysłany:
10 Mar 2010, 20:49; Temat postu: Re: Fiat Punto II FL 1.2 8 V a spalanie |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
roman24 napisał(a): Jedyna rzecz jaka zaobserwowalem , to po redukcji biegu i spuszczeniu nogi z gazu bardzo dlugo trzyma silnik na wysokich obrotach. Prosze o jakas wskazowke, gdzie szukac bo juz do tych mechanikow nie mam nerwow
winny jest sliniczek krokowy, po wyczysczeniu problem ustanie.
co do spalania to niech ci jakis mechanik sprawdzi sonde lambda na oscyloskopie
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
roman24 |
#343666 Wysłany:
11 Mar 2010, 08:56; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 09 Mar 2010, Posty: 3
|
Jak sie tam do niego dostac?
Sonda jak najbardziej jest ok, tez myslalem ze to jest przyczyna.
P.s na gazie zachowuje sie identycznie.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#343684 Wysłany:
11 Mar 2010, 11:39; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Problemem będzie ssanie, tzn jego sterowanie przez komputer
roman24 napisał(a): cisnienie ssania jest za wysokie (bylo 900, a podobno powinno byc w granicach 300)
Komputer powinien wyłączyć ssanie jak tylko silnik osiągnie minimalną temperaturę, czyli w ok. 1-2min po ruszeniu, u ciebie wygląda, że nie wyłącza go wcale i to jest główny problem. Albo czujnik temp jest walnięty albo sterowanie ssania.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|