|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 15:51
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
aylith |
#346815 Wysłany:
20 Mar 2010, 12:02; Temat postu: Silnik się grzeję. Pompa wody? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Paź 2008, Posty: 13
|
Witam, zaczęło się od tego że wskazówka od temperatury udeżyła o samą górę i wróciła na swoje miejsce. A teraz cały czas już po 5 minutach jazdy jest hot, wieje tylko zimne powietrze. Wiatrak się załącza normalnie.
Byłem pewny że to termostat ale po podwójnej wymianie okozało się że to nie on. Uszczelka raczej też odpada. Pompa wody ? I jakie były by koszty wymiany ( 100 -150 zł ? ) Nie mam narzędzi, sam się wolę za to nie zabierać.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wojtass18 |
#346859 Wysłany:
20 Mar 2010, 14:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
jeśli jesteś pewien że UPG jest w porzadku na to wygląda że to pompa wody
koszt pompy koło 100 pewnie będzie plus robocizna. kiedy wymieniałeś pompe ? prawidłowo powinno się wymieniać razem z rozrządem
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#346863 Wysłany:
20 Mar 2010, 14:49; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Po przegrzaniu silnika UPG długo nie pociągnie.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
aylith |
#347711 Wysłany:
22 Mar 2010, 20:25; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 29 Paź 2008, Posty: 13
|
no własnie nie jestem pewien. chciałbym żeby to była pompa wody...
|
|
Góra |
|
 |
fajgi |
#347850 Wysłany:
23 Mar 2010, 07:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: ukaszeeeekk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica-> CBR Rejestracja: 05 Sty 2009, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#347855 Wysłany:
23 Mar 2010, 08:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
W pompie musiałaby się ukręcić ośka żeby coś takiego się działo ale to chyba już by dawno auto nie działało bo przecież pędzona jest rozrządem. Zobacz czy ci spaliny nie idą do płynu chłodzącego bo wtedy masz bąble w układzie i stąd brak ogrzewania - tzn w tym przypadku upg kaput.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#347868 Wysłany:
23 Mar 2010, 10:44; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): Po przegrzaniu silnika UPG długo nie pociągnie
Długo to pojęcie względne. U mnie po przegrzaniu (padł wentylator) UPG jeszcze jakieś 50 tys km wytrzymała.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#350314 Wysłany:
30 Mar 2010, 20:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
no i mam podobny problem...
dzis przy 15stopniach w korkach temperatura silnika zaczela sie podnosic powyzej polowy, w sumie nie duzo bo o jedna kreske, wlaczylem ogrzewanie i wrocila do polowy.
co ciekawe wiatrak dzialal, poziom plynu jest miedzy min-max
termostat wymieniany zima
WTF?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Danko8790 |
#351214 Wysłany:
01 Kwi 2010, 23:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Daniel
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Niemcy - Piekary Śląskie Rejestracja: 17 Lis 2009, Posty: 1132
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#351328 Wysłany:
02 Kwi 2010, 14:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
zgadza sie byl zpowietrzony, a wlasciwie sam go zapowietrzylem, odkrecajac lekko kororek na zbiorniku wyrownawczym, gdy temp plynu byla wysoka.
po odpowietrzeniu wszystko bylo OK, testowane w korku (2h praktycznie na 1 biegu)
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|