ja miałem z nią kiedyś problem, chciałem przestawić kiere na wieloklinie i jak ją przłożyłem i przekręciłem na maxa w lewo to coś strzeliło i błąd poduszki wywaliło. Auto oddane do elekromechanika, byłem pewny że poszła taśma, jednak okazało sie że naszczęcie tylko sie wypieła i wywaliło błąd, także błąd skasowany i ustawiona ta taśma żeby już sie niezerwała i po problemie.
Hym co do dostępy to w p2 nie jest tak źle zdejmujesz kiere, (odkręcasz taką dużą nakrętke) i pod nią już banalnie sie do niej dostać. Wiem że jeśli sie zerwała to ją można jakoś posklejać/polutować lub wymienić na inną. Pozdr jak coś to pisz.
Niewiem jak w p1 ale w p2 trzeba to tak zrobić żeby system nie wywalał błędu

, to znaczy że wszystko jest ok. Ale w p2 jest tak że za każdym razem trzeba próbować kasować błąd komputerem
