|
Obecny czas: 20 Maj 2025, 07:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pawi81 |
#393553 Wysłany:
05 Wrz 2010, 22:04; Temat postu: Remont kapitalny 1.2 8v |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
Witam,
niedlugo moj silnik bedzie mial remont kapitalny (tak mi sie wydaje ze to kapitalny).
Aktualnie bierze olej i plyn chlodniczy (olej z 1litr na 1000 km, przy jedzie ok. 130 kmh)
Na postoju grzeje sie, wiec pewnie uszczelka pod glowica poszla, ale i szklanki brzecza, podejrzewam ze cos tam jeszcze bedzie robione
Czy po takim remoncie trzeba ten silnik jakos docierac i przestrzegac jakis zasad?
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Swoop |
#394201 Wysłany:
07 Wrz 2010, 23:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Ełk Rejestracja: 06 Mar 2010, Posty: 144
|
a może zakup "nowego" na alledrogo?
_________________ Paweł
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#394203 Wysłany:
07 Wrz 2010, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu 
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#394276 Wysłany:
08 Wrz 2010, 10:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Weź określ przy jakim remoncie to wtedy będzie można powiedzieć czy trzeba docierać czy nie...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#394277 Wysłany:
08 Wrz 2010, 10:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
jak robiony szlif wymiana tłoków, pierścieni to trzeba dotrzeć i wcześniej wymienić olej
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#394524 Wysłany:
09 Wrz 2010, 13:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu 
Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#394526 Wysłany:
09 Wrz 2010, 14:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
2rotor napisał(a): pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu  Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie.
Ale rozumiem ze ty z Zoltarem raczej lipy nie odwalacie ?
pawi81
jak bedziesz kupowal uzywke to kup moze 1.2 16v, mimo ze kolizyjny to jednak 20 kucy wiecej 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#394541 Wysłany:
09 Wrz 2010, 15:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
pieta napisał(a): 2rotor napisał(a): pawi81 napisał(a): I co kupie z nie wiadomo co?;) moze tez bedzie do remontu  Powiem ci, że parę silników z Zoltarem kupowaliśmy i da się kupić baję za mniejszą cenę niż remont. To jest popularny motor i możesz sobie kupić prawie nowy. Uważam że mniejsze ryzyko jest kupienia używanego niż tego że ci majstry nie spier.... remontu znając polskich papudrunów. Przemyśl to sobie. Ale rozumiem ze ty z Zoltarem raczej lipy nie odwalacie ? pawi81jak bedziesz kupowal uzywke to kup moze 1.2 16v, mimo ze kolizyjny to jednak 20 kucy wiecej 
Jakby była lipa to by tyle projektów co chwilę się nie zgłaszało do Ital P.
16V chyba słabo, a osprzęt to za darmo rozdają? Podstawić słupek, powymieniać to co na wierzchu, uszczelki, zimeringi i jeździć.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#395592 Wysłany:
13 Wrz 2010, 23:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
Z tego co wiem będą wymieniane pierścienie, szklanki, rozrząd a czy coś więcej to nie wiem 
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
giecik |
#395930 Wysłany:
15 Wrz 2010, 09:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 18
|
Chciałbym dołączyc się do tematu
Mam punto 2 1.2 8V i tez chcialem robic remont ale mam dojcie do nowego silnika z tym ze jest on z pandy.
Jest to 1.2 8V ale jakiś nowszy ( wlew oleju ma na korek z gwintem a nie wtykany) inna jest obudowa filtra i zbiorniczek wyrownawczy w innym miejscu
Czy jesli kupie ten silnik bez osprzetu to bedzie dzialal w moim kropku czy to wiecej przekladania ?
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#395975 Wysłany:
15 Wrz 2010, 15:19; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
giecik wstaw fotkę tego silnika.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
giecik |
#396032 Wysłany:
15 Wrz 2010, 17:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 18
|
Prosze
To jest akurat zdjecie z allegro ale o taki chodzi
Tu jest wogole napisane ze to Grande Punto ?
Tutaj jest Panda i to chyba o taki mi bardziej chodzi tyle ze jest to jakis 1,1 MPI
Pomożcie Panowie bo prawdziwy 1.2 8V z małym przebiegiem jest ciężko dostać
|
|
Góra |
|
 |
pawi81 |
#397698 Wysłany:
21 Wrz 2010, 14:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Wrz 2008, Posty: 118
|
w moim punto z tego co wiem wymieniane bylo:
pierscienie, panewki korbowe, uszczelniacze i "simering na wale korbowym" jesli dobrze zapamietalem
_________________ Fiat Punto II 99/00 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
patpatrykowski |
#832045 Wysłany:
13 Gru 2017, 13:39; Temat postu: Re: Remont kapitalny 1.2 8v |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: patryk
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 165KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: kraków Rejestracja: 06 Lip 2017, Posty: 163
|
Podpinam się pod temat. U mnie też będzie do zrobienia remont silnika. Obecnie muszę jeździć na włączonym ogrzewaniu żeby to jakoś działało. Słyszałem dziś magiczne litery UPG. W warsztacie się dowiedziałem, że to nie będzie tysiąc, tylko wiele więcej. Lepiej chyba kupić nowy i zrobić przekładkę? Nowy w sensie używany, ale sprawdzony  Na aledrogo są nawet poniżej tysiąca plus robota, wyjdzie mniej niż remont obecnego. Czy ktoś mi może polecić pewny, sprawdzony, kompletny silnik, żebym się znowu nie naciął jak to ma miejsce z poprzednim właścicielem obecnie mojego auta. Nie chcę go sprzedawać, bo i kto to kupi  , nie chcę się z nim rozstawać, lubię to auto, poza tym wydałem na niego już dwa razy tyle za ile go kupiłem. Kupiłem w lipcu 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|