|
Obecny czas: 28 Maj 2025, 07:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marcinkk |
#399221 Wysłany:
26 Wrz 2010, 22:15; Temat postu: blacha ocynkowana, cynk w sprayu - co na to? |
|
 |
Sympatyk kropek |
|
witam
odchodził mi lakier na błotnikach, przy progach. zaczęła pojawiać się rdza w tych miejscach, dlatego musiałem coś zrobić. najpierw poczytałem opinii tutaj i chciałem to wyczyścić i przemalować minią. potem pogadałem z lakiernikiem i powiedział mi, że to jest blacha ocynkowana i lepiej zamiast minią popsikać cynkiem w sprayu. tak zrobiłem, oczyściłem, odtłuściłem rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym i popsikałem tym cynkiem. nie wiem natomiast co na to nałożyć teraz. hammerite? czy może na to minię? jestem laikiem więc zdania typu - szpachla, na to jakiś podkład czy coś - niewiele mi mówią. jeśli ktoś zechce odpowiedzieć to proszę o przybliżenie kroków działania z dokłądnym wyjaśnieniem każdego niemal słowa...
z góry dziękuję, pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
domin45670 |
#399255 Wysłany:
26 Wrz 2010, 22:53; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Po pokryciu cynkiem karoseria jeszcze jest kierowana do jakiejś kąpieli, ale nie pamiętam już jakiej. Sam cynk ma to do siebie, że w przypadku braku dodatkowych operacji należy odczekać jakiś czas i dopiero go malować. Do pewnego czasu słabo do niego farby i lakiery przywierają (czyt. szybko odchodzą).
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
gray5 |
#404668 Wysłany:
16 Paź 2010, 12:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: gdynia Rejestracja: 10 Sty 2009, Posty: 107
|
ja dałem auto do lekiernika i założyłem chlapacze , nic sie niedzieje teraz