|
Obecny czas: 07 Maj 2025, 05:37
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#402711 Wysłany:
10 Paź 2010, 22:53; Temat postu: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki głowicy ( UPG ) |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Części: - UPG - Pasek rozrządu + ewentualnie napinacz i pompa (w zależności od przebiegu na starych gratach) powyżej 50kkm warto imho. - Płyn chłodniczy 5l - Olej + filtr oleju - UPZ - oring i simmering wałka rozrządu - uszczelka kolektora wydechowego/ssącego - drobny papier scierny - rozpuszczalnik, benz ekstrakcyjna itp. - szpilki głowicy x10szt - silikon wysokotemp. - cybanty i inne pierdoły. - KLUCZ dynamometryczny !!! + ewentualnie kątomierz do klucza. Poziom trudności: 4/10 0. Odpinamy aku. 1. Zrzucamy rozrząd -> topic3610.html2. Zdejmujemy obudowe filtra itp. 3. Odkręcamy kolektory 4. Odkręcamy głowicę - długim kluczem w kolejnosci odwrotnej od kolejności przykręcania:  Odpinamy całą wiązkę elektr. Fotki poglądowe:       zdejmujemy głowicę i zawozimy do planowania. UWAGA jak w głowicy zostanie tulejka naprowadzająca to wyjmujemy ja i wbijamy w blok.     Czyścimy rozpuszczalnikiem blok i tłoki... można w sumie też wiertarka + szczota druciana ale delikatnie  czy drobnym papierem ściernym wzdłuż rys po planowaniu bloku. Ustawiamy tłok w DMP i wsadzamy szmatkę i w obrębie tego tłoka czyścimy blok. (szmatka po to zeby syf nie wpadł pomiędzy cylinder a tłok) jak jedziemy druciakiem to tłok w GMP  ale uważamy żeby drucik nie wpadł w kanały olejowe. .... Najlepiej to zakupić jakiś preparat do tego celu bo zapewne są  Będzie mniej pierniczenia z tym.... bo tak delikatnie jak sobie czyścimy to 2h zejdzie  A jak ktoś będzie chciał szybko to skończy się na planowaniu bloku  Wtedy to już remont dołu silnika przy okazji można zrobić  Jak głowica przyjdzie po planowaniu odtłuszczamy ja od spodu, zakładamy UPG napisem TOP do góry, zakładamy głowicę.     Śruby głowicy - gwint zwilżamy olejem oraz łeb też  Dociągamy najpierw 20Nm; potem 30Nm i potem dwa razy po 90*.  Składamy wszystko w odwrotnej kolejnoścci, wymieniamy simmeringi itp. Zanim założymy PZ to polać wałek rozrządu olejem proponuję    Wlewamy płyn chłodzniczy itp... odpalamy  niech z godzinkę pochodzi sobie.... Zmieniamy olej. Jeździmy i obserwujemy czy wszystko gra   Nie odpowiadam za ludzką głupotę  Pozdr! [ Dodano: 10 Paź 2010 17:12 ] Chyba wszystko gra [ Dodano: 10 Paź 2010 22:53 ]Tutaj jeszcze fotki starej UPG: Miejsce uszkodzenia: Cyl nr 1  A tutaj też za niedługo by poleciało: Cyl nr 4 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Marian1234 |
#486953 Wysłany:
02 Lip 2011, 14:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Paź 2010, Posty: 9
|
Mógłbyś napisać jak zdemontować to gdzie wtryskiwacze są tą listwę tam to tylko się odkręca i wypina? tam jest taka plątanina tego że szok...

|
|
Góra |
|
 |
Lupus |
#486956 Wysłany:
02 Lip 2011, 15:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
Marian1234 napisał(a): Mógłbyś napisać jak zdemontować to gdzie wtryskiwacze są tą listwę tam to tylko się odkręca i wypina? tam jest taka plątanina tego że szok... 
Wtryskiwacze tylko odpinasz. Nic wykręcać nie musisz. Wtryskiwacze są zamocowane do kolektora, który odkręcasz. A tą zaznaczoną listwe wypinasz z pokrywy zaworów.
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#486960 Wysłany:
02 Lip 2011, 15:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Przy okazji wymiany UPG jeśli silnik ma już słuszny przebieg warto zainteresować się tematem uszczelniaczy zaworowych, prowadnic i samych zaworów.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
Lupus |
#486978 Wysłany:
02 Lip 2011, 16:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
2rotor napisał(a): Przy okazji wymiany UPG jeśli silnik ma już słuszny przebieg warto zainteresować się tematem uszczelniaczy zaworowych, prowadnic i samych zaworów.
Ja zaszalałem. Zrobiłem głowicę na tip-top co kosztowało mnie 500 zł 
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#487012 Wysłany:
02 Lip 2011, 19:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Lupus napisał(a): 2rotor napisał(a): Przy okazji wymiany UPG jeśli silnik ma już słuszny przebieg warto zainteresować się tematem uszczelniaczy zaworowych, prowadnic i samych zaworów. Ja zaszalałem. Zrobiłem głowicę na tip-top co kosztowało mnie 500 zł 
I bardzo słusznie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
Marian1234 |
#487029 Wysłany:
02 Lip 2011, 19:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Paź 2010, Posty: 9
|
A te uszczelniacze zaworów to się jakoś specjalnie wkłada jest są jakieś problemy z montażem tego? Pytam bo mechanikiem nie jestem lubie czasem pogrzebać ale bez przesady jednak mechanik zabił mnie ceną wymiany upg 800zł :O i sie zastanawiam czy sam jeśli zajdzie taka konieczność dam rady bo narzędzia mam..
|
|
Góra |
|
 |
Lupus |
#487077 Wysłany:
02 Lip 2011, 22:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
Marian1234 napisał(a): A te uszczelniacze zaworów to się jakoś specjalnie wkłada jest są jakieś problemy z montażem tego? Pytam bo mechanikiem nie jestem lubie czasem pogrzebać ale bez przesady jednak mechanik zabił mnie ceną wymiany upg 800zł :O i sie zastanawiam czy sam jeśli zajdzie taka konieczność dam rady bo narzędzia mam..
Jak z materiałami to chyba dramatu nie ma. rozrząd 80, kpl uszczelek 120, olej z filtrem , nowe śruby do głowicy ze 150, zrobienie głowicy od 100 teszta to robota
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#487134 Wysłany:
03 Lip 2011, 03:35; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Marian1234 napisał(a): mnie ceną wymiany upg 800zł
Drogo jak bez materiałów, tanio jak z materiałami
Mnie to wyszło około 400zł a kilka rzeczy umyślnie olałem - z $ krucho wtedy miałem.
UPG - 30zł
pompa 110
napinacz 30
pasek 30
planowanie 60
uszczelki kolektora miałem.
olej miałem
filtry i inne - 50zł.
śrub nie wymieniałem (znajomy ma pande - robił upg szpilek nie wymieniał, 120kkm od wymiany juz jest i nic się nie dzieje  ale śruby wkręcamy w te same otwory) dla świetego spokoju można wymienić. Uszczelniacze tak samo.
Tylko że nie ryzykowałbym jakbym był II właścicielem. Tu wszystko co sie da zrobić się powinno robić jak się chce mieć w miarę bezawaryjne auto
no i obecnie jest 16kkm od wymiany i wszystko gra
uszczelniaczy też nie robiłem.
Poza tym planuję tym autem dociągnąć w okolice 200kkm (zostało 40kkm) i nie sądzę że nie wytrzyma tego
[ Dodano: 03 Lip 2011 03:33 ]
Najwyżej będę robić jeszcze raz
btw. głowica wcale nie wymagała planowania tylko czyscic mi się jej nie chciało. Aluminium jest delikatne i trzeba by cały dzień na to poświęcić żeby nie skończyło się na planowaniu
[ Dodano: 03 Lip 2011 03:35 ]
można próbować srodkami do tego celu ale na to samo pewnie by wyszło cenowo no i więcej czasu by zeszło (musiałbym czekać aż to przyjdzie bo w sklepach moto takie rzeczy uraczyć  )
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Marian1234 |
#487144 Wysłany:
03 Lip 2011, 09:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 30 Paź 2010, Posty: 9
|
800zł ale o oleju płynie rozrządzie nic nie wspominał tylko uszczelka a to i tak tanio najtańszy gość w okolicy 2km obok niego mechanik liczy sobie za zdjęcie rozrządu 500zł (robocizna) jakbym miał tyle dać w tak stare auto to wolę sam zrobić i satysfakcja jakaś będzie  A wymieniał ktoś przy okazji upg pierścienie? Bo słyszałem że warto jak jest spory przebieg...
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#487214 Wysłany:
03 Lip 2011, 12:46; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Marian1234 napisał(a): A wymieniał ktoś przy okazji upg pierścienie? Bo słyszałem że warto jak jest spory przebieg...
co to znaczy spory przebieg? [ Dodano: 03 Lip 2011 12:45 ]Dla tego silnika spory przebieg to 350 000+km. [ Dodano: 03 Lip 2011 12:46 ]zrób całą głowicę dołu nie ruszaj 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Crazydrake |
#560730 Wysłany:
18 Mar 2012, 19:22; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów Rejestracja: 27 Cze 2009, Posty: 523 Pomógł: 12
|
A czym czyścić tłoki z nagaru? I jeszcze czy można odkręcać śruby głowicy i kolektorów na ciepłym silniku. Przed robotą z 10 km będę musiał przejechać i się motor zagrzeje.
_________________ Jest Nowy kijek Było Mój "landrynkowy":E kropas
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#561293 Wysłany:
20 Mar 2012, 03:10; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ja robiłem: rozpuszczalnik nitro + szmatka; benz ekstrakcyjna + szmatka; Zabawa na godzinke przy 4 tłokach (nie uwzględniam czasu na czyszczenie bloku) [ Dodano: 20 Mar 2012 02:10 ]Crazydrake napisał(a): I jeszcze czy można odkręcać śruby głowicy i kolektorów na ciepłym silniku. Odczekaj aż przestygnie... a zanim do śrub głowicy sie dostaniesz to silnik bedzie zimny 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#561346 Wysłany:
20 Mar 2012, 13:51; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Śruby to kompletnie nie rozumiem czemu niby nowe miałbym dawać, że niby gwint się rozciąga Wyczyścić ewentualnie i tyle. Zastanawia mnie tylko, o ile max można splanować tą głowicę aby przybyło mocy  i all było ok.
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#561347 Wysłany:
20 Mar 2012, 13:55; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): Śruby to kompletnie nie rozumiem czemu niby nowe miałbym dawać, że niby gwint się rozciąga No bo się rozciąga... Śruby nie kosztują majątku w przeciwieństwie do remontu silnika albo ponownej wymiany uszczelki. lioton napisał(a): Zastanawia mnie tylko, o ile max można splanować tą głowicę aby przybyło mocy  i all było ok. Przy ok. 1mm już czuć różnicę. Do zwykłej jazdy raczej nie warto więcej niż 2mm. (w maluchach do KJS niektórzy robili planowanie rzędu 6-7mm  ).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#561415 Wysłany:
20 Mar 2012, 18:13; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
lioton napisał(a): Śruby to kompletnie nie rozumiem czemu niby nowe miałbym dawać, że niby gwint się rozciąga nie tyle rozciąga co dopasowuje do gwintu w bloku. Momenty dokręcania są obliczone dla świeżej śruby która sie dopiero dopasuje.  O to chodzi...  Ja tam nie wymieniałem, bo ponoć wytrzymują pierwszą wymianę... ale jak nie ma pewności czy upg nie była już robiona to bym wymienił. [ Dodano: 20 Mar 2012 17:13 ]STax napisał(a): Przy ok. 1mm już czuć różnicę. Do zwykłej jazdy raczej nie warto więcej niż 2mm Jak tyle ścinac to śruby koniecznie nowe 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#561418 Wysłany:
20 Mar 2012, 18:30; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
luki7wwl |
#574997 Wysłany:
25 Kwi 2012, 14:06; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 56
|
Witam Bardzo profesjonalna instrukcja  Chciałbym sie tylko dopytać odnośnie wymiany oleju. Olej z silnika spuściłeś dopiero po złożeniu wszystkiego do kupy jak sobie z godzinę popracował na wolnych obrotach?. Konieczna jest wymiana oleju jesli olej jest świeży tzn np ok 2 kkm? Pozdrawiam
_________________ Punto II 1.2 8v + LPG sekwencja
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#575014 Wysłany:
25 Kwi 2012, 15:02; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
luki7wwl napisał(a): ok 2 kkm To nie taki już świeży Nie jest konieczna. Olej tak pisze ipIV zmieniasz po złożeniu jeśli już, z tą godzinką to lekka przesada, wystarczy aż się zagrzeje. Za to chłodziwo obowiązkowo.
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
luki7wwl |
#575018 Wysłany:
25 Kwi 2012, 15:09; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 56
|
lioton napisał(a): luki7wwl napisał(a): ok 2 kkm To nie taki już świeży Nie jest konieczna. Olej tak pisze ipIV zmieniasz po złożeniu jeśli już, z tą godzinką to lekka przesada, wystarczy aż się zagrzeje. Za to chłodziwo obowiązkowo. Płyn chłodzący jasna sprawa, dzieki
_________________ Punto II 1.2 8v + LPG sekwencja
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#575054 Wysłany:
25 Kwi 2012, 16:44; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Oleju można nie wymieniać jak nie było przedmuchu do oleju, ale ja bym i tak wymienił 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#575057 Wysłany:
25 Kwi 2012, 16:46; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#575068 Wysłany:
25 Kwi 2012, 17:04; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Pytaj się Adasia  Ja nie wiem. On to zrobił 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#575071 Wysłany:
25 Kwi 2012, 17:07; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#575074 Wysłany:
25 Kwi 2012, 17:12; Temat postu: Re: 1.0 / 1.1 / 1.2 8V Wymiana uszczelki pod głowicą |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Też nie wiem  Ja bym zlecił formie co zrobi planowanie  Nie podnosiłem nawet szklanek i nie przyglądałem się temu  W ksiażce może będzie rysunek jak sie za to zabrać 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|