|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 07:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Andi |
#431864 Wysłany:
17 Sty 2011, 00:25; Temat postu: Immobiliser czy cewka? |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 5
|
Witam. Poczytałem trochę na forum, ale nie znajduje odp na mój kłopot z punciakiem. Otóż mam problem z Code, po włączeniu kluczyka i przekręceniu Code się nie pojawia, a cały czas świecą się kontolki po prawej stronie (olej,ładowanie,cewka). Jest też charakterystyczne jakby pyknięcie pod maską. Na początku zdarzało się, że 1 raz nie łapał a 10 było ok. Teraz bywa, ze i 20 razy musze kręcić kluczykiem aby zakodował. Zdarza się też, że świeci się i Code i kontrolki. Czy to winna immo? Próbowałem już zapasowym kluczykiem, nie próbowałem tym bordowym.
Dziwne jest też, ze jak już zapale i jade to na małych obrotach przeskakuje mi z gazu na benzyne i świeci się wtedy kontrolka od cewki. Będę wdzięczny za pomoc!
|
|
Góra |
|
|
|
|
wojtass18 |
#431876 Wysłany:
17 Sty 2011, 01:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
Andi napisał(a): kontrolka od cewki
nie słyszałem o takiej kontrolce
jak przekręcasz kluczyk słychać pompę paliwa ?
|
|
Góra |
|
|
Andi |
#431885 Wysłany:
17 Sty 2011, 01:52; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 5
|
Nie, gdy przekręce kluczyk i zapalą się kontrolki, bez code, nie słyszę pompki paliwa, nie świecą się też diody od instalacji gazowej.
|
|
Góra |
|
|
mirekstr |
#432081 Wysłany:
17 Sty 2011, 21:04; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Bydgoszcz/Wyrzysk Rejestracja: 10 Lis 2008, Posty: 57
|
Jeśli diobrze Cię rozumiem tozapala Ci się konrolka wtrysku (marchewa) gdy auto przełączy Ci się samo na benzyne z Gazu?
Jeżeli samoCi się przłącza to może być włącznik gazu albo nie wiadomo co, bo nie napisałeś jaką masz instalacje. Może standardowo masz przłącznik na auto i sam Ci przeskakiwał na gaz prze obroty lub temperaturę, a jak wraca to kontrolka informuje o "braku (słabym) ciśnieniu (paliwa)w kolektorze dolotowym" bo gaz się wyłączył, a benzyna nie ma wystarczającego ciśnienia na wtrysku. Co do IMMO to prawdopodobie pada czujnik w stacyjce lub coś z przewodani od IMMO.
_________________ Punto MK1 1999r, 1.1 55 Sole + LPG Zavoli
Mój (były) kropek: http://fiatpunto.com.pl/post371247.html
|
|
Góra |
|
|
Andi |
#432590 Wysłany:
19 Sty 2011, 18:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 5
|
Dokładnie tak. Przy małych obrotach przełącza mi się ponownie z gazu na benzynę, i zapala się kontrolka wtrysku. Jest też charakterystyczny trzask na przełączniku gaz/benzyna. Mam instalację Levato i przełączanie na gaz ustawione na auto powyżej 3 tys. obrotów.
Czujnik od immo da się samemu wymienić? Droga to impreza?
|
|
Góra |
|
|
mirekstr |
#432630 Wysłany:
19 Sty 2011, 20:47; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Bydgoszcz/Wyrzysk Rejestracja: 10 Lis 2008, Posty: 57
|
Niestety sprawa IMMO nie jest taka prosta, tzn. sam czujnik to nie problem, ale kodowanie w komputerze auta to już zupełnie inna sprawa...
Dla nakreślenia sprawy odsyłam d:o http://fiatpunto.com.pl/topic26289.html
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|