chcialbym pokazac swiatu jak piekna jest scena tuningu w trojmiescie i jak grube projekty powstaja
tutaj foto poswiadczenia wykonania uslugi przez warsztat DIGIFANT AUTO z moreny
pacjent 1z tdi tuner gwarantowal i przedstawial dokumenty na 190Hp jednak auto na hamowni wypluwa ledwo 135hp
modyfikacja kosztowała majątek
bartek zapoda zaraz wykres z hamowania
Poniżej wspomniany wykres z hamowni. Osobiście współczuję klientowi i podziwiam ten super warsztat tjuningowy
Dobra Panowie to moze ja zaczne :
przyjezdza do mnie pacjent...stary passat B4 z AFN (110KM) pod maska na pomiary.
Klient mowi ze ma 260KM !!!!!!!!!!!!!!! Mysle sobie albo jaja ze mnie robi albo ku.r.wa ukryta kamera
No ale nic...wjazd na rolki i pomiar a tu...131KM i 300NM czyli LAJTOWY soft NIC WIECEJ.
Smiac mi sie chce ale gosciowi do smiechu nie bardzo...mowi ze ma 7tys zaplacic za to (narazie dal 3.5tys).
Pytam sie co bylo robione :
- wtryski
- turbo
- FMIC
- pompa
Ku.r.wa...przeciez na takim setupie na seryjnym sofcie jest ze 150KM wiec biore laptopa i patrze w logi. A tam jest soft na prawie seryjnym doladowaniu z dawka 48Mg (taka delikatna).
Z tym ze gdyby mial chociazby wieksze wtryski i turbo to na 48mg i 1.05bara 160KM peka jak nic w AFN.
Mowie gosciowi...panie dla mnie ani wtryski, ani turbo, ani pompka nie byla zmieniona a tylko ktos zrobil lajtowy program.
A on do mnie ze ON MIAL JUZ SOFTA NIM TAM TRAFIL na 135KM ....Czyli 7000zl za montaz FMICa i turbinki kowalskiego i zajebisty certyfikat.
Chlop wkurwiony na max wyjechal odemnie i pojechal to tego speca, powiedzial ze mu nic wiecej nie zaplaci bo to h** nie robota i pokazal wykres odemnie.
Oczywiscie moja hamownia to lipa i w ogule my sie nie znamy bo te motory sie robi na 300KM a 260KM to oni lajtowo robia itd.... Tuner wzial auto na rzekome poprawki.
Za kilka dni koles chce auto a ten ze musi doplacic 3500zl bo mu go nie odda. No to koles wkurwiony ze przeciez chce zobaczyc czy teraz ma chociaz moc.
Tuner pokazal mu ksero wyniku bez nazwy firmy na 190KM oczywiscie kartke zatrzymal bo to jego...
Chlop zaplacil 3500zl reszty i przyjechal do mnie sprawdzic czy cos jest lepiej chociaz on nic nie czuje.
Na hamowni znowu 131KM i 300NM .....
Mowie do niego...jedz do Strefy niech Cie na drugiej hamowni zmierza bedzie wiarygodnie bo jedna hamownie mozna przed sadem wykpic ale jak dwie firmy juz pokaza prawie identyczne wykresy co chyba jakis material dowodowy jest.
Chlop pojechal do Strefy i historie juz znacie.
Co wiecej...bedzie chcial przed sadem udowodnic oszustwo "tjunera". Wiec pojechal do kolesia po fakture Vat...a ten ze musi
VAT DOPLACIC....inaczej mu nie da...wychodzi prawie 10tys zl za montaz FMICA i gumek w zawieszenie.
Bo soft juz byl zrobiony nim trafil do firmy DIGIFANT a gdyby wymienili turbo chociazby na AWX, wtryski na hybrydy 216 i tloko rozdzielacz w pompie na 11mm to zgodnie z moja wiedza tunerska na tym sofcie ktory jest okolice 160-170KM bez lipy nawet trup by generowal...
A teraz ciekawostka...kolega tego pechowca ma passata B5 110KM i tez byl w firmie DIGIFANT bo brakowalo mocy. Chlop zalozyl mu "chipa" i powiedzial ze teraz bedzie lepiej.
Poniewaz nic sie nie zmienilo przyjechal tez do mnie na rolki.
WYNIK
75KM i 160NM (seria katalogowo 110/250)
Przeplywka dead...zwarcie wewnetrzne i sztywne 550mg/skok
Na nowej przeplywce 112KM i 255Nm oczywiscie softu, chipsa, boxa BRAK.
o kurczę ! NIE MAM SLOW NA TEGO h**a, zajebalbym mu w ryj za samo podejscie do klienta.