Jeżeli przy skręcaniu to na 100% przegub... Jest do wymiany więc możesz zrobić kill-test...ale o tym na końcu...
Kup zestaw naprawczy przegubów ZEWNĘTRZNYCH (no chyba, że to te przy skrzyni ale to mniej prawdopodobne)
Wymień najlepiej dwa bo raz, to dużo grzebania a dwa że zaraz drugi może się sypnąć...
Możesz jeszcze sprawdzić stan manżet, czyli gumowych osłon przegubów czy nie są popękane...(jeżeli tak to znaczy że wyciekł z nich olej smarujący dany przegub, co mogło przyspieszyć zużycie przegubu; mogło nalecieć tam piasku itd.)
Jak już będziesz miał pewność (np. daj się jeszcze przejechać mechanikowi)
skręc maksymalnie koła w którąś stronę i rusz energicznie...jeżeli to nie przegub to autko pojedzie jeżeli to przegub to usłyszysz coś niemiłego

i autko nie pojedzie...
Oczywiście zgrywam się ale sam tak zrobiłem jak wiedziałem, że przegub padł
I pamiętaj żeby wymienić dwa naraz bo to tak samo jak z tulejami tylnych wahaczy...wymieniać parami !!!
Mam kropa już 8 lat więc wiem na co potrafią chorować te autka...i nie raz uczyłem się (niestety) na własnych błędach...
Powodzonka:)