|
Obecny czas: 24 Kwi 2025, 06:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Matowy |
#453874 Wysłany:
18 Mar 2011, 16:46; Temat postu: multi jet 1.3 co sądzicie o tym? pilne |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Matowy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 20 Gru 2010, Posty: 93
|
witajcie , mój ojciec chce kupić grande 1,3 multijet..
wiem ze są 75 koni i 90 konne
na co uważać?
czym się sugerować...
ogólnie polecacie ten silnik?
ja mam 1,4 8v i jestem zadowolony..
ale słyszałem dobre opinie o tym diselku 
_________________ prędkość, niebezpieczna, bajeczna prędkość
|
|
Góra |
|
 |
|
|
MARINESKU |
#453883 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010, Posty: 338 Pomógł: 4
|
O tuż kolego jestem posiadaczem m-jeta 1,3 i powiem tak silnik fajny nie zrażać się turbo dziurą, ja jeżdżę spokojnie, jak trzeba to mu depnę a turbo jak zaciągnie to fajnie ciśnie, silnik jest oparty na rozrządzie napędzanym łańcuszkiem więc kosztowne wymiany odpadają tylko trzeba pamiętać o wyższym poziomie oleju niż standardowo w połowie bagnetu, na wskazaniu pod max, przy zakupie sprawdzić czy turbo działa dobrze, przy 1800 obr powinien mocno ciągnąć w górę czuć to, no i czy nie świszczy głośno jak się wkręca, latem jak gorąco to coś słychać ale dyskretnie, a reszta to standard na trzepaki czy coś nie stuka i puka oraz jazda testowa, no i pod kompa podłączyć i sprawdzić czy błędów nie ma i czegoś niepokojącego, jeśli ma nalatane 100 tyś to od razu EGR nowy wstawić nie kombinować z regeneracją szkoda kasy bo na bank jest w złym stanie, pozdrawiam i życzę chłodnego podejścia do zakupu, a tak w ogóle to na ASO oddać na max przegląd stracić z parę stów a nie wtopić tysiące ciężkie.
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#453885 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
Różnica między 75KM a 90KM to rodzaj turbiny. Ta w wersji 90KM ma zmienną geometrię łopatek.
Sam silnik mogę polecić - mi się sprawował bez zarzutu.
Jest jeszcze ciekawostka związana z wersją 90KM: z 5-biegową skrzynią biegów montowane jest zwykłe koło zamachowe, natomiast z 6-biegową niestety już dwumasowe...
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
Matowy |
#453888 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:36; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Matowy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 20 Gru 2010, Posty: 93
|
tak własnie słyszałem o tej 6cio biegowej i dwumasie... dwumas odpada niechce aby ojciec miał potem kosztowne wymiany.
ogólnie to szukamy tego 90 konnego ale jak znam zycie trafi sie pewnie jakiś 75 koni w fajnym stanie 
_________________ prędkość, niebezpieczna, bajeczna prędkość
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#453894 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
Nie wiem jakie masz potrzeby ale jak na próbę wsiadłem do wersji 75KM to muszę przyznać, że jest spora różnica w porównaniu z 90KM chociaż to tylko 15KM i 10Nm mniej. Pierwsza myśl jaka mnie naszła to "ten samochód nie jeździ"
Oczywiście wersja 90KM też nie jest jakimś potworem, 1.9 130KM bije go na głowę ale tak czy inaczej, zawsze lepiej mieć choć trochę więcej kucy pod stopą 
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
Ostatnio edytowany przez Hubik, 18 Mar 2011, 17:51, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
MARINESKU |
#453895 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010, Posty: 338 Pomógł: 4
|
Matowy napisał(a): ale jak znam zycie trafi sie pewnie jakiś 75 koni w fajnym stanie 
zapewne ale jak padnie to koszt nowej to ok 2 koła., sam chciałem 90 konną ale koszt sporo wyższy, 75 konna to mniej kłopotów coś za coś.
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#453896 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
MARINESKU napisał(a): zapewne ale jak padnie to koszt nowej to ok 2 koła Koszt czego?
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
Matowy |
#453898 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:53; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Matowy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 20 Gru 2010, Posty: 93
|
a 90konne wychodza takze ze skrzynia 5 biegowa prawda? wiec bede szukał 5 biegowej skrzyni 90 koników ;p
_________________ prędkość, niebezpieczna, bajeczna prędkość
|
|
Góra |
|
 |
MARINESKU |
#453900 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010, Posty: 338 Pomógł: 4
|
Hubik napisał(a): 1.9 130KM bije go na głowę ale tak czy inaczej, zawsze lepiej mieć choć trochę więcej kucy pod stopą  tu jest racja na rynku można poszperać może coś się trafi, ale czy jego Ojciec będzie zainteresowany. [ Dodano: 18 Mar 2011 16:57 ]Hubik napisał(a): MARINESKU napisał(a): zapewne ale jak padnie to koszt nowej to ok 2 koła Koszt czego?
turbinki.
|
|
Góra |
|
 |
Matowy |
#453901 Wysłany:
18 Mar 2011, 17:58; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Matowy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 20 Gru 2010, Posty: 93
|
nie on nie chce 1,9  bo będzie szybszy ode mnie
a tak serio to chce 1,3 multijeta bo jest na łańcuchu
miał corse na łańcuchu i był spokojny..
tylko 1,3 wchodzi w gre;]
1,9 to ja bym bardzo mocno chciał;]
_________________ prędkość, niebezpieczna, bajeczna prędkość
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#453943 Wysłany:
18 Mar 2011, 20:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
Matowy napisał(a): a 90konne wychodza takze ze skrzynia 5 biegowa prawda? wiec bede szukał 5 biegowej skrzyni 90 koników ;p Tak , polecam bo nie mają 2 masu [ Dodano: 18 Mar 2011 20:02 ]Matowy napisał(a): witajcie , mój ojciec chce kupić grande 1,3 multijet.. wiem ze są 75 koni i 90 konne na co uważać? czym się sugerować... ogólnie polecacie ten silnik? ja mam 1,4 8v i jestem zadowolony.. ale słyszałem dobre opinie o tym diselku  Małe spalanie , idioto odporny silnik , jedynie T jest małe i siada dość szybko [ Dodano: 18 Mar 2011 20:03 ]Matowy napisał(a): nie on nie chce 1,9  bo będzie szybszy ode mnie a tak serio to chce 1,3 multijeta bo jest na łańcuchu
łańcuchy też się zrywają , osiągi 1.3 90 ma dużo lepsze niż bena 1.4 [;
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
kropekGP |
#453966 Wysłany:
18 Mar 2011, 20:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 257 Pomógł: 1
|
Racja, różnica miedzy 75KM a 90KM jest spora. Moim zdaniem 2 masowego koła nie ma się co bać, tak samo turbo z VTG - jak ma coś paść to padnie i głównie zależy to od stylu jazdy. Mojego auta szukałem ponad 3 miechy i z doświadczenia wiem że znalezienie 90KM ze skrzynią 5 graniczy z cudem. Propo silnika 1.3 to chyba jeden z lepszych silników w tej kategorii, i to pod względem trwałości i właściwości.
_________________ Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#453976 Wysłany:
18 Mar 2011, 21:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
a jakby tak 75 koni i chipowanie na 82 konie?ale chipowanie a nie jakis box,wtedy powinno byc kompromisowo,co do egr;
przy 145 tys zleciłem oczyszczenie egr,kolektora,przepustnicy i super auto az do sprzedazy
-przepływka-mała modyfikacja i juz nie ma turbodziury,a subiektywnie odczuwałem,że jak wlałem paliwo typy premium to auto było czułen na dotykanie gazu ,a to lubię
|
|
Góra |
|
 |
autofan |
#453981 Wysłany:
18 Mar 2011, 21:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 1009 Pomógł: 20
|
rajtek napisał(a): przepustnicy
W dieslu przepustnica?? 
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#454053 Wysłany:
19 Mar 2011, 01:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
rajtek napisał(a): a jakby tak 75 koni i chipowanie na 82 konie?ale chipowanie a nie jakis box,wtedy powinno byc kompromisowo,co do egr; przy 145 tys zleciłem oczyszczenie egr,kolektora,przepustnicy i super auto az do sprzedazy -przepływka-mała modyfikacja i juz nie ma turbodziury,a subiektywnie odczuwałem,że jak wlałem paliwo typy premium to auto było czułen na dotykanie gazu ,a to lubię
1. z 75 przyrost góra 10PS z tego turbo , nie adekwatny przyrost do wydatku na nowe mapy
2. egr to zło i to powinno się wycinać
3. diesel nie ma przepustnicy , ma klapę gaszącą
4. możesz się pochwalić modyfikacją przepływki ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#454060 Wysłany:
19 Mar 2011, 01:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
przy dzisiejszych cenach benzyny/oleju napędowego jaki jest sens kupować diesla?
Widzimy na sygnaturce Hubik-a że mu dieselek pali 7,2l mi benzyny 7,7 chyba wszystko jasne
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#454063 Wysłany:
19 Mar 2011, 01:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
krism84 napisał(a): przy dzisiejszych cenach benzyny/oleju napędowego jaki jest sens kupować diesla? Widzimy na sygnaturce Hubik-a że mu dieselek pali 7,2l mi benzyny 7,7 chyba wszystko jasne
Oczywiście , że jest sens :
1. 7.2 to po mieście spali 1.3 mj , na trasie bez trudu jest 5/100 , odpowiednio bena ( na przykładzie p2 1,2 ) 8-9 miasto , trasa 6-7
2. łatwiej o oszczędności , można mieć spokojnie ponad 1zł na litrze do przodu w porównaniu do beny
3. moment obrotowy
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#454105 Wysłany:
19 Mar 2011, 12:12; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
moj 1.9 w miescie polis 6.4-6.5 ;> wiec chyba 1.3mj zejdzie niżej w miescie?
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#454138 Wysłany:
19 Mar 2011, 14:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
marioskarpa napisał(a): moj 1.9 w miescie polis 6.4-6.5 ;> wiec chyba 1.3mj zejdzie niżej w miescie?
masz chyba w Krakowie same obwodnice w mieście , nie ma cudów , jak masz korki to poniżej 8-9 nie zejdziesz , różnymi autami jeździłem i po zatłoczonym małym mieście nie będzie mniej , szczególnie jak ktoś klepnie buta
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
yacub |
#454155 Wysłany:
19 Mar 2011, 15:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 21 Paź 2010, Posty: 107
|
moim zdaniem dla zwykłego zjadacze chleba nie ma sensu kupowac diesla który na starcie jest dużo droższy wiec ta rożnica w w spalaniu rozkłada sie na bardzo długie dystanse albo na długi okres eksploatacji ( jak ktoś robi nie duze przebiegi)
_________________ GP Estiva B&M 1,4 8V Red Exotica, Siena 1,6 LPG+BLOS
|
|
Góra |
|
 |
olos47 |
#454160 Wysłany:
19 Mar 2011, 15:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 555
|
yacub, masz rację. Wiele osób liczy różnice w cenie zakupu i paliwa. Biorąc pod uwagę koszty serwisu noweczesnych diesli to nigdy ci się to nie zwróci. Jak będzie blisko to padnie turbina, dwumasówka i pewnie wtryskiwacze z pompą; a wtedy całe oszczędności ze spalania idą się wysikać... 
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#454491 Wysłany:
20 Mar 2011, 15:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Dieslem się przyjemniej i taniej jeździ, niż benzyną o "porównywalnej" mocy.
I za to się płaci. To trochę tak, jakby kupić mocniejszego beznzyniaka (np. 1.4 95 KM zamiast 77 KM). Też przecież będzie droższy od słabszego.
Co do silnika 1.3 - miałem i polecam.
To jest chyba najbardziej optymalny silnik w Grande.
Brać ze skrzynią 6ką i się nie bać. Tylko trzeba znaleźć porządne, niebite autko, najlepiej z pierwszych rąk. Pewnie będzie bardzo trudno.
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#454736 Wysłany:
21 Mar 2011, 10:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
marioskarpa napisał(a): moj 1.9 w miescie polis 6.4-6.5 ;> wiec chyba 1.3mj zejdzie niżej w miescie? Miasto miastu nierówne, poza tym dochodzi jeszcze styl jazdy. Niestety na to pierwsze nie mam wpływu: do pracy mam 15km w jedną stronę przez miasto i połowę tego dystansu stoję w korku. I stoję, to jest najlepsze określenie sposobu poruszania się w tym korku. Więc spalanie i tak jest przyzwoite. Miałem wcześniej Punto I 1.2 75KM i potrafiło spalić więcej przy identycznym użytkowaniu.
A trasa to już co innego. Raz w miesiącu jeżdżę z Wawy do Ostravy przez Cieszyn i wtedy spalanie jest na poziomie 5 do 6 litrów w zależności od tego czy się śpieszę czy nie 
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#454897 Wysłany:
21 Mar 2011, 19:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
kazaa napisał(a): jak masz korki to poniżej 8-9 nie zejdziesz
ładnie go gnieciesz, mój teraz na 15tkach pali 6,9 
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#454910 Wysłany:
21 Mar 2011, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
kox napisał(a): ładnie go gnieciesz, mój teraz na 15tkach pali 6,9 
nie muszę gnieść , rób krótkie odcinki jak było zimno i jeszcze większość na pół sprzęgle w korku , nie ma cudów ...
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|