|
Obecny czas: 18 Maj 2025, 08:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
adrian055 |
#478631 Wysłany:
01 Cze 2011, 17:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
nie bedzie dzialas sprzet max pod euroscan to p3 n owsze nie zadzialaja bo nie maja obslugi dosu , sam przerabialem temat i wiem a euroscan 2011 i przejsciowka to lipa tez to mam , a temat byl juz przerabiany
|
|
Góra |
|
 |
|
|
staH |
#478635 Wysłany:
01 Cze 2011, 17:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bolesławiec//łódzkie Rejestracja: 05 Cze 2010, Posty: 1389 Pomógł: 12
|
DOSbox nie daje rady?
_________________ Mam i ja. Punciak 1.2 MPI
Jakieś głośniki, kabelki, duperelki. Radyjka, wzmacniacze, zwrotnice i maty... wziąłbym to wszystko od razu na raty. Car Audio? A co to jest? Nie wiem o co kaman.
jawasaki ty złodzieju. Życzę Ci tego samego na każdym kroku.
|
|
Góra |
|
 |
mrabraa |
#478732 Wysłany:
01 Cze 2011, 22:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
@esik1982: te kable co dałeś Viakena to dokładnie te o które chodzi. Euroscan jest lepszy, bo odczyta wszystko, ale będziesz kompa nosić do auta? Jak ktoś ma garaż to jeszcze, ale pod blokiem nie ma na co liczyć. KKL+3pin dla Punto 1.1 i 1.2 działa, więc po co przepłacać?
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#478762 Wysłany:
02 Cze 2011, 13:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
Dokładnie, dlatego zobaczymy co się uda, a nie ma tego euroscana na usb? Bo jak czyta wszystko to może lepszy ?
[ Dodano: 02 Cze 2011 12:12 ] Wobec wszystkich głosów czy ktoś może mi w końcu polecić odpowiednie złącze do mojego kropka (3pin) z odpowiednim oprogramowaniem tak abym mógł zdiagnozować przyczynę nie równej pracy silnika(zanikanie fazy zapłonu) a także wywalić immo tak abym mógł mieć kluczyk bez immo? Oczywiście w miarę tanio :d
|
|
Góra |
|
 |
adrian055 |
#478814 Wysłany:
02 Cze 2011, 13:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
jestem ciekawy czy kkl wam odczyta skasuje i podgladnie parametry pracy silnika, czekam na odp, na usb nic nie komunikuje sie z naszymi puntami....
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
 |
mrabraa |
#478908 Wysłany:
02 Cze 2011, 20:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
wszystko to kkl robi w centralkach od 1.1 i 1.2. Można użyć programu od Tzoka, można poszukać startrek for Punto na googlach. KKL jest na usb, euroscan na usb nie istnieje (błednie nazywa się w ten sposób ELM327, najczęsciej piszą euroscanROK, gdzie ROK to aktualny rok). Kup zatem KKL, chyba, że nie masz problemu dorwać laptop z dwoma złączami COM lub zaniesiesz PC do auta z kartą PCI na dwa COMy i będziesz się bawić. A dla posiadaczy nowszych Kropków tylko ELM327 v1.4 i FiatEcuScan! Tyle w temacie.
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
pawloo8 |
#481309 Wysłany:
12 Cze 2011, 12:24; Temat postu: Kostka diagnostyczna |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kuj-Pomorskie Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 34
|
Panowie napisze ktoś gdzie w Punto 1 (1.2 MPI) znajduje się kostka (złącze) diagnostyczna do podłączenia komputera ? Z góry dzięki pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
don_Crok |
#481404 Wysłany:
12 Cze 2011, 20:19; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Gabriel
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 6
|
witam,
Złącze jest niedaleko jednostki sterującej, jakieś 20 cm od wiązki kabli, która jest do niej podłączona. U mnie wtyczka 3 pinowa włożona w plastikową osłonkę
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
pawloo8 |
#481466 Wysłany:
13 Cze 2011, 00:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kuj-Pomorskie Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 34
|
don_Crok dzięki za podpowiedź jutro sprawdze choć pytałem tak troche z ciekawości gdyż z autem nic się nie dzieje tylko lać i jechać. Czytałem ten temat od początku i chciałem przestrzec co niektórych punto-kierowców przed pochopnym kupowaniem interfejsów diagnostycznych kierujących się modelem auta ! W moim kropku 1.2 MPI, 8V jest sterownik(komputer) od Fiata multipli 1.6 16V i o dziwo wszystko działa. Pozdrawiam czytających i zainteresowanych tematem.
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#481738 Wysłany:
14 Cze 2011, 12:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Poka poka. Zrób zdjęcie kompa.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pawloo8 |
#481768 Wysłany:
14 Cze 2011, 16:41; Temat postu: Foty dla dzikidaniel |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kuj-Pomorskie Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 34
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#481771 Wysłany:
14 Cze 2011, 16:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
No to niezły drut tam masz. Porób jeszcze jakieś fotki osprzętu jak cewki czy MAP.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#482284 Wysłany:
16 Cze 2011, 22:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
No to interfejs już przyszedł http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-l ... 89747.html i tutaj moje zaskoczenie nie mogę się w żaden sposób połączyć z ecu tak jakby brak komunikacji ale wszystko mam ustawione jak trzeba. COM1 interfejs ustawiony jak trzeba na KKL/engine i nic próbowałem programem kolegi z tego wątku oraz fiat ecuscan i nic macie jakiś pomysł ?
|
|
Góra |
|
 |
b3liar |
#482321 Wysłany:
17 Cze 2011, 00:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010, Posty: 626 Pomógł: 1
|
ja wiem od mechanika ze w przypadku VAGów to te kable z allegro to loteria: z jednymi autami sie łączą, z innymi nie itd. bo na poczatku tez kombinowal na piracie, wiec wie z wlasnego doswiadczenia. Jak kupil oryginalny kabel hex+can i program to wszystko smiga 
|
|
Góra |
|
 |
mrabraa |
#482340 Wysłany:
17 Cze 2011, 07:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
reklamuj, niech Ci wyślą inny zestaw. FES nie ogarnie ECU w Punto I, tylko airbag i ABS, a one mają własne centralki z własnymi wtyczkami.
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#482468 Wysłany:
17 Cze 2011, 17:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
W końcu udało się połączyć skasowałem sobie 2 błedy(wtrysku i immo) ale i tutaj mam pytanie do autora programu co oznacza w błędach zwarcie ?
|
|
Góra |
|
 |
misiany |
#491484 Wysłany:
18 Lip 2011, 18:12; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 10 Maj 2009, Posty: 7
|
Orientuje się ktoś czy przejściówka z OBD2 na FIAT-3pin ma w środku jakas elektronikę? Tzn czy jest ona niezbędna czy wystarczy że sobie zrobie sam połączenie z odpowiednich pinów we wtyczce OBD2 na odpowiednie piny we fiatowskiej 3pin?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
rzel |
#491485 Wysłany:
18 Lip 2011, 18:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
misiany napisał(a): czy wystarczy że sobie zrobie sam połączenie z odpowiednich pinów
łączysz odpowiednie piny i wyprowadzasz kabelek na plusa, to wszystko

|
|
Góra |
|
 |
jim222 |
#491953 Wysłany:
20 Lip 2011, 16:34; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: węgorzyno Rejestracja: 20 Lip 2011, Posty: 2
|
|
Góra |
|
 |
nestea |
#492034 Wysłany:
20 Lip 2011, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
siemanko, jak dla mnie to cos nie tak z mapsensorem, pokazuje Ci 900hPa
i dlatego go podlewa, zacznij od tego. Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
jim222 |
#492286 Wysłany:
21 Lip 2011, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: węgorzyno Rejestracja: 20 Lip 2011, Posty: 2
|
nestea napisał(a): siemanko, jak dla mnie to cos nie tak z mapsensorem, pokazuje Ci 900hPa i dlatego go podlewa, zacznij od tego. Pozdrawiam.
wiesz nie bardzo wiem co to jest  cos w przepustnicy ? wybaczcie moja niewiedze ale dopiero zdobywam wiedze. a jaka powinna byc wlasciwa wartosc ? pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
nestea |
#492477 Wysłany:
22 Lip 2011, 20:38; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
wskazania map sensora na biegu jalowym powinny wynosic 300-400 hPa,
do sprawdzenia masz polaczenia podcisnien czy żaden nie jest dziurawy, sparcialy moze sie zsunal z króćca, jeden znajduje sie na przepustnicy dwa na kolektorze + jeden gruby idacy do serwa hamulca, map sensor znajdziesz pod blaszka na podszybiu na prawo od obudowy filtra powietrza (patrzac od przodu auta).
Najlepiej jakbys z kims zrobil podmianke mapa i wtedy zobaczyl liste danych. Powodzenia..
|
|
Góra |
|
 |
pawloo8 |
#494952 Wysłany:
02 Sie 2011, 21:57; Temat postu: VAG-COM 409-1) z przejściówką OBD2 |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kuj-Pomorskie Rejestracja: 23 Lis 2008, Posty: 34
|
Jak to sie ma do protokołu komputera (sterownika) auta w odpowiednim modelu ??? Normalnie szok. Pozdrawiam użytkowników programu..........
|
|
Góra |
|
 |
Foksiu |
#502866 Wysłany:
04 Wrz 2011, 19:28; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 23 Sty 2011, Posty: 37
|
|
Góra |
|
 |
rzel |
#502867 Wysłany:
04 Wrz 2011, 19:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
Foksiu napisał(a): Witam. Mam pytanie odnośnie kasowania błędów. http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4e63b49c6ad0b1073.jpg Czujnik już jest wymieniony na nowy, podejrzewam, że krokowy wywalał przez czujkę. Moje pytanie brzmi czemu nie mogę skasować błędów ? ( cały czas "powracają" ).
ale kasujesz na zgaszonym silniku?
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|