|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 21:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wampir_wawelski |
#41141 Wysłany:
24 Sie 2007, 21:14; Temat postu: kropka padła :cry: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 17 Lip 2007, Posty: 221
|
no i stało się...
wyjechałem z tym sprzęgłem, korek był jak cholera na alejach. Sprzęgło chodziło dobrze, nie stukało (problem opisany w poniższym temacie). W korku przejechałem raptem 200m w 20 minut. Gdy kolumna się przesuwała kropek zdechł - myślałem, że potraktowałem go za dużą ilością sprzęgła i się udusił. Niestety już nie odpalił  nie powiem, że obciach wypychać samochód z zatłoczonej ulicy gdzie wszyscy są wkur.....ni to jeszcze nie wiem co się dzieje. Nie miałem do tej pory takiej sytuacji. Na pewno to nie wina spierdzielonego sprzęgła. Samochód się "kręci" ale nie odpala - nawet go nie łapie. Wygląda jakby coś z paliwem lub zapłonem. Jak myślicie, co mogło pójść w diabli? pompa? cewka zapłonowa? zachowywał się jakby nie miał paliwa (przy 1/3 baku).
Jutro będę holowany, najpierw elektryk.
_________________ Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM
|
|
Góra |
|
 |
|
|
fabi |
#41207 Wysłany:
25 Sie 2007, 10:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wałbrzych Rejestracja: 21 Sie 2007, Posty: 6
|
Sprawdz, czy słychać pracę pompy paliwa, no i czy gaśnie kontrolka wtrysku, pokręc trochę i wykręć świecę zobacz czy nie jest mokra, jeśli tak to paliwo jest, sprawdz iskrę na swiecach jeśli jej nie ma i to na wszystkich cylindrach to większy problem jesli na jednym dwóch to cewka ale wtedy pewnie odpalałby. Jeśli dymi przy odpalaniu to moze pasek rozrządu. Jeśli nic z tych rzeczy to pozostaje komputer.
|
|
Góra |
|
 |
wampir_wawelski |
#41215 Wysłany:
27 Sie 2007, 17:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 17 Lip 2007, Posty: 221
|
jak pech to pech, nie sprawdzałem tego od kupna (nie miałem takiej potrzeby) okazało się, że hak który mam do holowania jest zupełnie od jakiegoś innego pojazdu - był z gwintem a ja patrzę z przodu i tutaj też gwint i zonk. Dobrze, że znajomy ma sienę i hak dał się nakręcić.
Pierwsza diagnoza mechanika - elektryka padła na pompę. Po godzinie samochód już był do odebrania. Ponoć jakieś styki przy pompie nie przepuszczały prądu - wymieli mi je - 25 zł z robocizną. Samochód działa. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 25 Sie 2007 13:56 ]
pojechałem kawałek, co by się przejechać i .... kropek stanął na skrzyżowaniu  już nie było zabawne tylko wkur..... Na szczęście kolega miał chwilę co by mnie odholować. Sprawdziliśmy u mechanika - pompa paliwa działa - ale nie dostaje napięcia. Styki są wymienione. Nic, będę czekał na info od fachowców.
[ Dodano: 27 Sie 2007 17:39 ]
czy wiecie jak nazywa się ten czujnik znajdujący sie przy pasku rozrządu? udało się zdiagnozować problem, zwarcie kabelków w środku pod izolacją - zupełnie się sypią ze starości. Muszę kupić nowe te przewody.

_________________ Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#41577 Wysłany:
27 Sie 2007, 18:26; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Ten co idzie przez złączkę o ile kojarzę idzie do czujnika położenia wału korbowego a czujnik koło korka oleju to czujnik położenia wałka rozrządu.
Wyciągnij przewód z obudowy paska rozrządu, to się przekonasz 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|