Kufell napisał(a):
Jak dla mnie to raczej wina przerywacza bo poszły
PII nie ma czegoś takiego jak przerywacz ani przekaźnik do kierunków chyba ze nazwiemy go elektronicznym zintegrowanym bodykompem. A to co stuka to pewnie jakiś buzer w bodykompie

Jak sie spali bezpiecznik to tyka jak głupie z większą częstotliwością. Ale sprawdziłbym - któryś 10A o ile db pamiętam i uwaga pozornie sprawny bezpiecznik, nawet po zmierzeniu może być walnięty jak to było u mnie
Ew. spr miernikiem wyjścia na żarówki czy napięcie się pojawia.
Jak wszystko jest ok a napięcia nie ma to kuku i to niezłe. Body do wymiany a przez immo robi się drogo.
[ Dodano: 10 Maj 2011 01:36 ]
Jak pomoże to wrzucam:
Z czego wg mnie: (nie chce mi sie spr. na spisie elementów)
M1 - body komputer;
B2 - skrzynka bezp wewnetrza - ona jest spięta razem z body.
B1 - skrzynka bezp pod maską
H1 - kostka stacyjki
H90 - panel nad konsolą
E50 - licznik
H5 - przełącznik zespolony
F10, 11 - Reflektory przód
F30, 31 - tył
F20, 21 - boczne
C10, C30, C20 - listwa masy (C20 jest pod schowkiem, C30 nie wiem, C10 pod maską przyłączenie jest do podłużnicy koło aku.)
Podejrzane bezpieczniki:
F37 i F53

Bo F47 odpowiada za podświetlenie przycisków nad konsolą.
F37 niby odpowiada za STOP ale... jak jest na schemacie to

może świateł stopu nie masz?
I jak nie ma napięcia na przewodach do reflektorów a bezpieczniki wymieniłeś na inne (i dalej brak impulsów +12V między masą) to bodykomp do wymiany
Przydałby sie jakiś uproszczony schemat wewnętrzny body. Wtedy to ewentualnie można by się bawić w wymianę zaworów (jakieś pełnosterowalne są)
[ Dodano: 10 Maj 2011 01:38 ]
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4aa55416a4b065362.jpg - body komp.
Wtyczka X/Y jest niewidoczna, ona spina skrzynkę z body razem. Poza tym body ze skrzynką jeszcze spięty jest 2 metalowymi klamrami z boków.
[ Dodano: 10 Maj 2011 01:40 ]
aaa bym zapomniał:
Ale bardziej sugerowałbym się numerem pinu. Bo kolor przewodu to heh
