|
Obecny czas: 04 Cze 2024, 06:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pawel6 |
#493500 Wysłany:
26 Lip 2011, 22:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
STax no nie do końca trzeba by na hamowni to sprawdzić w astrze robiliśmy próbę z krótkim to lepiej szła do 100km/h ale max speed 150km/h po wydłużeniu o 30 cm czas się nieznacznie zmienił ale max speed 170km/h
urządzenie testowe to V-box pomiar przez GPS auto astra 1.6 8v z najkrótszym przełożeniem i 4 biegową skrzynią. A i podtlenek LPG drugiej generacji
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#493502 Wysłany:
26 Lip 2011, 22:27; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Pawel6 napisał(a): A i podtlenek LPG drugiej generacji
Po wpisach na forum odnoszę wrażenie, że zasilanie gazem jest jeszcze bardziej wrażliwe na zmiany dolotu niż normalnie.
Co do reszty to fakt, że wszystko by trzeba mierzyć na hamowni, żeby mieć 100% pewności co do każdego rozwiązania.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pawel6 |
#493506 Wysłany:
26 Lip 2011, 22:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
STax to oczywiste bo przez bardziej "wolny" dolot zmienia się siła zassania gazu. Ale jeśli gazownik zna się na rzeczy to nawet zmiana dolot nie zmieni parametrów pracy. (głównie chodzi o odpowiednio dobrany mikser, a głównie jego średnica)
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
|
karlito1988 |
#494132 Wysłany:
30 Lip 2011, 07:51; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: mysłowice/Cieślin małopolska Rejestracja: 05 Paź 2010, Posty: 98
|
a z czego wzieliście uszczelke w pod tą kopułke ???
|
|
Góra |
|
|
jawasaki |
#496502 Wysłany:
09 Sie 2011, 11:38; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 03 Maj 2011, Posty: 69
|
Ja w sienie - nie miałem miksera tylko centralnie rura do dolotu - do tej kopułki pasuje do punto z siena/palio i niemal wszystko co ma fire. Zauważyłem że siena jeździła dużo lepiej niż punto na mikserze - może przez to że mikser to taka swoista zwężka dolotu... .
Jednak jak każdy chyba wie bawienie się dolotem w fire niewiele daje -lepiej zabrać się za coś innego.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#496504 Wysłany:
09 Sie 2011, 11:43; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|