You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 02:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #486375 Wysłany: 30 Cze 2011, 13:07; 
 Temat postu: Szarpanie przy przyśpieszaniu, check engine
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
Witam. Jakiś czas temu zaczęło się szarpanie przy ruszaniu lecz nie zawsze. Towarzyszy temu przerywanie w czasie przyspieszania no i dziwne wskazania komputera o spalaniu 8km/l i przy zatankowanym baku do pełna pokazuje zasięg od 280km w mieście do max 550km w trasie. Po długim postoju szczególnie przez noc jak rano do pracy jade to dłużej muszę "kręcić" żeby złapał.
Filtr paliwa, pompa, cały kosz wyczyszczone, kable i świece zmienione NGK, sonda wymieniona (sugerowałem się wiekszym spalaniem ale nie pomogło) na oryginał Boscha, filtr powietrza i olej zmienione 7 tyś. temu. Na dokładkę taki oto błąd:
Image
Po skasowaniu błędu jest gdzieś spokój z kontrolką check na tydzień średniego jeżdżenia choć nie ma reguły. Skasowanie błedu nic nie poprawia prócz braku marchewy. Odpięcie aku i adaptacja nic nie daje.
Co to może być ? Map sensor? może za małe ciśnienie paliwa (tylko jak je sprawdzić)? co do spalania rzeczywistego jestem w trakcie próby l/100km ile później doleje do pełna ;)

aha jakby coś 1.2 8v 77 tys. km

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #486543 Wysłany: 30 Cze 2011, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
5ROCKY5 być może kat się kończy, tzn. zatyka się i tak się dzieje na początku, dlatego też błąd mieszanki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486548 Wysłany: 30 Cze 2011, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
5ROCKY5 wiesz kiedys tez mialem taki problem tyle ze mam 16v przeczytaniu tego

5ROCKY5 napisał(a):
kable i świece zmienione NGK


Proponowal bym sprawdzenie przewodow i swiec np w ASO u mnie dwa komplety przewodow NGK byly wadliwe... :/ 3 zestaw przewodow juz poszly z wyzszej polki BERU (teraz NGK robi na ilosc nie na jakosc tak jak kiedys)

Jesli bylem w stanie pomoc to sie ciesze...


kedlaw napisał(a):
być może kat się kończy


to byl by blad katalizatora, ja w obecnej chwili mam koncowke kata :)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486551 Wysłany: 30 Cze 2011, 22:29; 
 Temat postu:
a sonde lambda wymieniłeś przed czy w trakcie trwania tych problemów?


Góra
  
 
 
 Post #486597 Wysłany: 01 Lip 2011, 04:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
sebus1981 napisał(a):
dwa komplety przewodow NGK byly wadliwe... 3 zestaw przewodow juz poszly z wyzszej polki BERU

musze się tym zainteresować tylko znwou czy wyskoczyłby z tego błąd mieszanki ? :E

jackyl napisał(a):
a sonde lambda wymieniłeś przed czy w trakcie trwania tych problemów?

tak i nic nie pomogło...

może jeszcze coś to pomoże, stało się to nagle. Jednego dnia jechałem na wrocław i normalnie wszystko żadne piłowanie 100-120km/h i jak już jechałem do domu z powrotem to wtedy komp zaczął wyświetlać takie spalania i było czuć lekkie przerywanie. W domu na mieście czuć było przy zmianie biegów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486615 Wysłany: 01 Lip 2011, 08:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
5ROCKY5 a mam takie glupie pytanie tankowales wtedy??? mi juz przydazylo sie 2 krotnie po tankowaniu na Orlenie :/ wiec juz Orlen omijam wielkim lukiem...

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486624 Wysłany: 01 Lip 2011, 09:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
sebus1981 W Konstancinie nawet nie próbuj tanować na Orlenie :hahaha:

Kolega dwa razy miał remont silnika w kosie spalinowej. oba bezpośrednio po wlaniu benzyny z orlenu. Przypadek?

Kosa ma z 10 lat i i każde paliwko jej smakuje. Oprócz orlenowego ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486662 Wysłany: 01 Lip 2011, 12:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
mariuz jak juz wspomnialem Orlen omijam, tankuje na Luk, Shelu, Nestle... :E

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486691 Wysłany: 01 Lip 2011, 14:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
Ja w ogóle na orlenie nie tankuję i wtedy nie tankowałem bo nie było potrzeby ;)
Dziś zauważyłem że jak zimny silnik to nie szarpie, ale spalanie bez zmian jesli chodzi o kompa ;/
Wie ktoś jak sprawdzić ciśnienie jakie daje pompa ? Czy może nie jest tak że za mało paliwa i komp widzi inną mieszankę i pokazuje takie spalania i szarpie ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486714 Wysłany: 01 Lip 2011, 15:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
jak by bylo za malo paliwa to by ci gasl a nie szarpal, jak by bylo za duzo to by ci zalewalo i tez by gasl.. jak wspomnialem w 2 poscie mialem takie cusik po zaankowaniu na Orlenie, gow... poszlo do silnika i wszystko mi zwariowala odrazu CHECK sie zapalil szarpanie przy ruszaniu... moze na wstepie zatankuj cos takiego jak 98 ja takze musialem zanim paliwo sie wymieszalo w baku i poszla taka mieszanina jak powinna to trwalo jakies 10km jazdy po Warszawie... aha by bylo smieszniej u mnie bledu nie bylo zadnego... badz jak wspomnialem wyzej sprawdz przewody i swiece... "szarpanie, chwilowy spadek mocy, zapalajaca sie kontrola CHECK i blad ze spalaniem...." tak mialem na pocatku, wten komp mi pokazywal 8km/1l zatankowane na full wskazywal niecale 400km :/ a w praktyce palil 15l na 100km jak wspomnialem przewody NGK 2zestawy i dwa wadliwe (1 zest 4 gar 2 zest 3 gar)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486850 Wysłany: 01 Lip 2011, 22:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
5ROCKY5 ostatnio wymieniałem przewody u mnie bo miałem jeszcze oryginalne (7lat i 110tyś przebiegu) i też mi szarpało z tego co teraz mi się przypomina przy zmianie biegu lub przy przyśpieszaniu (mocnym wciśnięciu gazu) wymieniłem na boscha z allegro za 44zł i do dziś jest ok.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486873 Wysłany: 02 Lip 2011, 00:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
Cytuj:
5ROCKY5 ostatnio wymieniałem przewody u mnie bo miałem jeszcze oryginalne (7lat i 110tyś przebiegu) i też mi szarpało z tego co teraz mi się przypomina przy zmianie biegu lub przy przyśpieszaniu (mocnym wciśnięciu gazu) wymieniłem na boscha z allegro za 44zł i do dziś jest ok.

dokładnie tak samo zrobilem oryginaly 8 lat, w sumie 44 nie duzo to można zapodac ;) a pytanie masz moze jakis namiar zeby z tego samego żródła?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486875 Wysłany: 02 Lip 2011, 01:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Może cewka?

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486886 Wysłany: 02 Lip 2011, 09:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 692
Pomógł: 2
Poszukam, może jeszcze znajdę źródło.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489554 Wysłany: 11 Lip 2011, 18:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
1. Zmierzę manometrem do kół ciśnienie na listwie wtryskowej ?
2. Jakie powinno być ciśnienie prawidłowe?
3. Po przekręceniu kluczyka jak pompa dobija to ciśnienie powinno być stałe ? (po naciśnięciu tego zaworku na listwie np po minucie powinno paliwo tryskać)?

Dzięki za info liczę na wasza pomoc ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489567 Wysłany: 11 Lip 2011, 19:19; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
5ROCKY5 napisał(a):
2. Jakie powinno być ciśnienie prawidłowe?

to zależy od ciśnienia w kolektorze ssącym.

Jest utrzymywana różnica ciśnień pomiędzy wnętrzem kolektora a listwą w okolicach 3bar.

W odniesieniu do ciśnienia atmosferycznego to zależy od stopnia otwarcia krokowca/przepustnicy.

5ROCKY5 napisał(a):
3. Po przekręceniu kluczyka jak pompa dobija to ciśnienie powinno być stałe ?


Tak jak silnik jest nieruchomy to okolice 3bar. (ale tylko przez pewien czas.... z czasem ciśnienie pewnie siada.)


5ROCKY5 napisał(a):
1. Zmierzę manometrem do kół ciśnienie na listwie wtryskowej ?

Niezły pomysł :E w sumie spróbować można :E Tylko pewnie bedzie po manometrze :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489572 Wysłany: 11 Lip 2011, 19:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
ipIV napisał(a):
Tak jak silnik jest nieruchomy to okolice 3bar.

Tak też myślałem że coś koło 3bar ale chciałem się upewnić. Co do tego manometru to zaryzykuję :P
Pytam o to ponieważ mam do tego wszystkiego problem z odpaleniem kiedy postoi dłużej (tak z 8 godzin, albo przez noc) i jak już "złapie" to przez jakieś 3 sek telepie silnikiem i obroty mają wartość około 500-700 obr/min. Potem już ok jak ciepły to też spoko. Do tego oczywiście jak wcześniej zdarza się przerywanie przy przyśpieszaniu.
Map sensor dobry, reaguję na zmianę temperatury prawidłowo wskazując opór podobny do książkowego "sam naprawiam", to samo dotyczy czujnika temperatury wody (oczywiście ten w głowicy).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489641 Wysłany: 11 Lip 2011, 22:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród
Rejestracja: 01 Cze 2007,
Posty: 1038
Też mam te objawy ale teraz pytanie co to może być... sporo osób mi mówi że centralka już powoli pada...
teraz jak dostane kasę za przytarcie to poświęcę na diagnozę i naprawę tego ustrojstwa bo każdy rozkłada ręce

_________________
było moje ukochane Punto II
kolor - Czerwony Tiziano 199
album_personal.php?user_id=831


jest VW Passat B5


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489675 Wysłany: 12 Lip 2011, 04:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
maciej85 napisał(a):
Też mam te objawy ale teraz pytanie co to może być... sporo osób mi mówi że centralka już powoli pada...
teraz jak dostane kasę za przytarcie to poświęcę na diagnozę i naprawę tego ustrojstwa bo każdy rozkłada ręce

też jestem ciekaw co to powoduje...
a pali Ci więcej samochód ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489686 Wysłany: 12 Lip 2011, 07:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród
Rejestracja: 01 Cze 2007,
Posty: 1038
oczywiście że tak
wkurzające jest to że jak dostanie temperatury to nie można spokojnie wrócić do domu

_________________
było moje ukochane Punto II
kolor - Czerwony Tiziano 199
album_personal.php?user_id=831


jest VW Passat B5


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489697 Wysłany: 12 Lip 2011, 08:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
A sprawdzaliście cewkę?

Znajomy tak ostatnio miał, auto szarpało jak zrywniej ruszał, przy przyspieszaniu i jak obciązył silnik (np. jechał na 3ce 20km/h i mocno depnął aby przyspieszyć), tak to jechało normalnie.
Wymienił cewkę i wszystko wróciło do normy.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489705 Wysłany: 12 Lip 2011, 08:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród
Rejestracja: 01 Cze 2007,
Posty: 1038
to u mnie cewki kable swiece wymienione oraz filtry i szarpie jak sie nagrzeje
obstawiam ze gdzies instalacja elektryczna sie pindoli

_________________
było moje ukochane Punto II
kolor - Czerwony Tiziano 199
album_personal.php?user_id=831


jest VW Passat B5


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489760 Wysłany: 12 Lip 2011, 12:01; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
5ROCKY5 napisał(a):
Map sensor dobry

to jest czujnik temp i podciśnienia. To on odpowiada za reg. ciśnienia na listwie :>

[ Dodano: 12 Lip 2011 11:56 ]
Jak coś jest nie tak z ciśnieniem, to zanim dobrałbym się do pompy właśnie mapa bym wymienił :P

[ Dodano: 12 Lip 2011 12:01 ]
FES-em można sprawdzić czy jest ok. :> Tylko obadać jakie podciśnienie jest powiedzmy na biegu jałowym silnika w sprawnym aucie.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489823 Wysłany: 12 Lip 2011, 14:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
maciej85 napisał(a):
wkurzające jest to że jak dostanie temperatury to nie można spokojnie wrócić do domu

u mnie to nie ma znaczenia czy zimny czy cieply zawsze tak samo ;)
ipIV napisał(a):
[ Dodano: 12 Lip 2011 12:01 ]
FES-em można sprawdzić czy jest ok. Tylko obadać jakie podciśnienie jest powiedzmy na biegu jałowym silnika w sprawnym aucie.

sprawdzałem FES-em coś takiego mam ;)
ImageImage

[ Dodano: 12 Lip 2011 14:54 ]
ipIV jakbyś miał czas piątek czy weekend to bym podjechał na porównanie parametrów o ile w grę wchodzi taka opcja

[ Dodano: 12 Lip 2011 14:59 ]
buladag napisał(a):
A sprawdzaliście cewkę?

da radę sprawdzić cewkę ? w FES-ie można sprawdzic bodajże czas ładowania czy coś takiego i u mnie obie miały zbliżony czas :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489835 Wysłany: 12 Lip 2011, 15:35; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
5ROCKY5, u mnie jest tak https://picasaweb.google.com/lh/photo/R ... directlink

Tylko silnik jeszcze nie do końca rozgrzany ;)

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 49 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO