|
Obecny czas: 26 Kwi 2025, 01:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
czupur01 |
#497407 Wysłany:
13 Sie 2011, 07:03; Temat postu: Po wymianie pompy paliwowej kropek nie odpala, pomocy... |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Sie 2011, Posty: 7
|
Padła mi pompka i pojechałem po używkę, wymieniłem i zabrałem się za odpalanie auta i nic, kręci ale nie odpala, na wszelki wypadek pojechałem wymienić zakupioną pompkę i przywiozłem drugą ale temat się powtarza, kręci ale nie odpala, słyszę po przekręceniu kluczyka że pompa chodzi, próbowałem nawet paliwo do przepustnicy wstrzykiwać ale też nic nie pomogło, odpowietrzałem przez ten mały wentylek przy listwie wtryskowej i też nic, pomocy, co mogę jeszcze zrobić?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
autopunto |
#497482 Wysłany:
13 Sie 2011, 17:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
Pewnie kolego nie usunales przyczyny awarii pompy.Mozesz miec gdzies korek z syfu w przewodach.Sprawdz cisnienie paliwa na listwie.
[ Dodano: 13 Sie 2011 16:47 ] Jak jest korek to pompa ciezej pracuje i puszcza paliwo bokiem przez zaworek przeciazeniowy.Odkrec dekiel od gory i sprawdz co sie dzieje w zbiorniku.Masz dwie opcje korek lub za male cisnienie paliwa.
|
|
Góra |
|
 |
czupur01 |
#497494 Wysłany:
13 Sie 2011, 19:09; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Sie 2011, Posty: 7
|
czyli mam odkręcić dekiel od pompy i ją wyciągnąć? i mam szukać czegoś w zbiorniku tak? gdzie jest ten korek? a jeśli ciśnienie jest za małe to co wtedy? jeszcze pytanie gdzie jest filtr paliwa w punto? ogólnie to jest dziwne bo na starej pompie jeszcze palił, po wymianie nie chce odpalić...
|
|
Góra |
|
 |
autopunto |
#497526 Wysłany:
13 Sie 2011, 22:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
Na poczatek zdejm przewod zasilajacy z listwy paliwowej przy silniku i zalacz zaplon(tak aby uruchomic pompe).Sprawdz czy podaje paliwo czy nie.Jesli podaje sprawdz cisnienie,Jesli nie podaje sprawdz czy dobrze podlaczyles przewody paliwowe.Korek robi sie w przewodze paliwowym z nieczystosci.Nie nie trzeba wyciagac pompy paliwa(nie wolno).Masz dekiel odkrecic i odsunac palcem tak aby zajrzec jak pompa sobie pracuje(uzyj latarki nie ognia  )Jak jest korek pracuje glosno i bedziesz mial w zbiorniku taka fontanne.Pryska paliwem na bok przez zaworek przeciazeniowy(jak jest duzy korek).Przy okazji posprawdzaj czy dobrze pozakladales wezyki paliwowe i opaski (mozna sie pomylic). [ Dodano: 13 Sie 2011 21:36 ]A mogles odwrotnie podlaczyc pompe  (przewody elektryczne)
|
|
Góra |
|
 |
czupur01 |
#497556 Wysłany:
14 Sie 2011, 04:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Sie 2011, Posty: 7
|
Wsadziłem starą pompę żeby zobaczyć co się będzie działo i odpalił od ręki, za pierwszym razem, wniosek że obydwie zakupione pompy są uszkodzone...
|
|
Góra |
|
 |
autopunto |
#497562 Wysłany:
14 Sie 2011, 09:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: siedlce Rejestracja: 03 Sty 2011, Posty: 129 Pomógł: 2
|
czupur01  Musisz sprawdzac pompe przed zalozeniem.Wkladasz ja do pojemnika zpaliwem i podlaczasz do akumulatora. 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|