Hej wyrobekj,
Jeśli amortyzatory masz dobre (nie cieknie z nich olej, tłoczysko nie jest porysowane i dobrze wyszły na pomiarach podczas przeglądu rejestracyjnego) to oczywiście można wymienić samą tuleję.
Po zdjęciu amortyzatora wyjmij starą tuleję (wnioskuję, że tuleja będzie zniszczona i będzie się dała usunąć ją bez problemu) i dokładnie wyczyść dolne ucho amortyzatora, gdyż mogą na nim pozostać resztki gumy. Następnie musisz wcisnąć nową tuleję, najlepiej przy użyciu jakiegoś środka zmniejszającego tarcie, np. P-80 firmy International Product Corporation (
http://www.ipcol.com). Tulekę dobrze jest wciskać na prasce, a jeśli jej nie masz to w jakimś dużym imadle. Później zostaw amortyzator w ciepłym miejscu na kilka godzin - P-80 musi odparować. Potem zostaje już tylko założenie amortyzatora do samochodu.
Jeśli jednak zdecydowałbyś się na wymianę amortyzatora to radziłbym ci kupić oryginalne, fiatowskie amorki. Do naszych Kropków robił je Cofap (spółka Magneti Marelli). Na Allegro możesz je znaleźć po 60 zł za sztukę. Ja zrobiłem na nich już 160 tyś. i jeszcze są OK, więc szczerze mogę je polecić.
http://moto.allegro.pl/amortyzatory-fiat-punto-ii-od-99r-tyl-oryginal-i1843642520.htmlPrzed wymianą musisz policzyć co bardziej się opłaca, wymiana samej tulei czy całego amortyzatora. Weź tylko pod uwagę, że tuleja musi być dobrze dobrana, to co podesłałeś w link na pewno się nie nadaje.
Pozdrawiam,
eRBe