You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 05:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #514085 Wysłany: 24 Paź 2011, 19:35; 
 Temat postu: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rydułtowy
Rejestracja: 04 Wrz 2011,
Posty: 58
Pomógł: 1
Witam
Posiadam Fiata Punto I sx z 96roku z elektrycznymi szybami , zamontowałem juz autoalarm i zakupiłem też domykacza szyb firmy GOLDENEYE i nie potrafie go podłączy tak aby domykał szyby przy zamknięciu auta przez pilot autoalarmu .
Może ktoś już sie z takim czyms bawił albo sie zna na tym i mi pomoże
Będe wdzięczny za każdą pomoc

Schemat domykacza
Załącznik:


Załącznik:



Pozdrawiam

_________________
Fiat Punto I sx by ProGrim


Góra
 Profil  
 

 
 Post #514411 Wysłany: 25 Paź 2011, 18:58; 
 Temat postu: Re: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 16 Sty 2010,
Posty: 280
Pomógł: 5
Przecież na schemacie masz wszystko dokładnie opisane. Napisz może czego konkretnie nie rozumiesz, a postaramy się wyjaśnić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #514415 Wysłany: 25 Paź 2011, 19:11; 
 Temat postu: Re: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011,
Posty: 2377
Pomógł: 124
montowałem domykacz ale mam inną instalację szyb; znalazłem natomiast opis montażu takiego domykacza w puncie z fabrycznymi szybami - oto on cytuję:

"Instrukcja powinna pasować do PI w wersji ELX, SX i innych z fabrycznymi elektrycznymi szybami.

W zasadzie od modułu wymagane jest , aby był dostosowany do sterowania silnikiem, który w stanie spoczynku ma minus na obu końcach silnika (większość uniwersalnych tak ma) a kupowanie modułów ze sterowaniem dwuprzewodowym jest zbędnym wydatkiem. Ewentualnie wymagania mogą być do sygnału sterującego wyzwolenie modułu (patrz koniec postu).
Przepis prania:

(wszystkie kable są pod bezpiecznikami z lewej strony kierowcy, rozkręca się jedynie dostęp do bezpieczników (dwie śrubki))

1 - kabel do silnika (prawe drzwi) czerwono-zielony przecinamy i podłączamy kable z modułu dające napięcie (u mnie zielony od strony silnika, niebieski z drugiej strony);

2 - kabel do silnika (lewe drzwi) biało-czerwony przecinamy i podłączamy kable z modułu dające napięcie (u mnie zielono-biały od strony silnika, niebiesko-biały z drugiej strony);

Uwaga: Pomylenie przewodów niebieski od strony silnika, powoduje że po uruchomieniu modułu polecą bezpieczniki (przerabiałem to).

3 - czarny kabel z modułu podłączam do masy (śruba po lewej stronie na słupku; punkt masowy);

4 - czerwony kabel z modułu podpinamy pod +12V (ja podpinałem pod wtyczkę B skrzynki bezpieczników, kabel na tylnej stronie bezpieczników, ale da się go wyjąć bez rozkręcania skrzynki bezpieczników, kabel można też podłączyć wprost do akumulatora);

Uwaga: kable z punktów 1, 2, 3 i 4 przewodzą kilka amper więc powinny być odłączone pewnie, bo może się grzać.

5 - niebieski kabel z modułu podpinamy pod +12 V po stacyjce do blokowania działania modułu, gdy stacyjka jest przekręcona (ja podpinałem pod druty z alarmu, ale może to być drut pomarańczowo-biały we wtyczce I skrzynki bezpieczników);

6 - podłączenie druta sterującego wyzwalaniem domykania drut żółty (ja podpinałem żółty pod alarm pod wyjście dające sygnał (-) do centralnego zamka, w innych alarmach może być specjalne wyjście do sterowania domykaniem szyb lub podłączyć trzeba kabel różowy na który daje się sygnał (+)). Ta wersja modułu przystosowana jest do sterowania stałym impulsem więc powinna się sprawdzić w autach bez alarmu (w takim przypadku żółty kabel trzeba podpiąć pod kabelek niebieski lub biały dający impuls(-) do centralnego zamka dla zamknięcia drzwi i przeciąć fioletową pętlę programującą moduł. Niebieski lub biały, bo nie wiem gdzie jest masa przy zamykaniu a gdzie przy otwieraniu (trzeba sprawdzić).

7 - Wszystkie łączenia kabli zaizolować, przymocować moduł.

Moduły MD... i PWN... na pewno nadają się do wersji aut z alarmem, czyli sterowania impulsowego (-) lub (+), z dostępnego mi opisu nie wynika, że mogą być sterowane stałym wywołaniem (-) tak jak to będzie miało w przypadku aut bez alarmu."


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO