|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 05:00
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ProGrim |
#514085 Wysłany:
24 Paź 2011, 19:35; Temat postu: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Darek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rydułtowy Rejestracja: 04 Wrz 2011, Posty: 58 Pomógł: 1
|
Witam Posiadam Fiata Punto I sx z 96roku z elektrycznymi szybami , zamontowałem juz autoalarm i zakupiłem też domykacza szyb firmy GOLDENEYE i nie potrafie go podłączy tak aby domykał szyby przy zamknięciu auta przez pilot autoalarmu . Może ktoś już sie z takim czyms bawił albo sie zna na tym i mi pomoże Będe wdzięczny za każdą pomoc Schemat domykacza Załącznik:
schemat 1.jpg [ 44.11 KiB | Obejrzany 1667 razy ]
Załącznik:
schemat 2.jpg [ 150.24 KiB | Obejrzany 1667 razy ]
Pozdrawiam
_________________ Fiat Punto I sx by ProGrim
|
|
Góra |
|
|
|
|
smuk |
#514411 Wysłany:
25 Paź 2011, 18:58; Temat postu: Re: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 280 Pomógł: 5
|
Przecież na schemacie masz wszystko dokładnie opisane. Napisz może czego konkretnie nie rozumiesz, a postaramy się wyjaśnić.
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#514415 Wysłany:
25 Paź 2011, 19:11; Temat postu: Re: Domykanie elektrycznych szyb GOLDENEYE |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
montowałem domykacz ale mam inną instalację szyb; znalazłem natomiast opis montażu takiego domykacza w puncie z fabrycznymi szybami - oto on cytuję:
"Instrukcja powinna pasować do PI w wersji ELX, SX i innych z fabrycznymi elektrycznymi szybami.
W zasadzie od modułu wymagane jest , aby był dostosowany do sterowania silnikiem, który w stanie spoczynku ma minus na obu końcach silnika (większość uniwersalnych tak ma) a kupowanie modułów ze sterowaniem dwuprzewodowym jest zbędnym wydatkiem. Ewentualnie wymagania mogą być do sygnału sterującego wyzwolenie modułu (patrz koniec postu). Przepis prania:
(wszystkie kable są pod bezpiecznikami z lewej strony kierowcy, rozkręca się jedynie dostęp do bezpieczników (dwie śrubki))
1 - kabel do silnika (prawe drzwi) czerwono-zielony przecinamy i podłączamy kable z modułu dające napięcie (u mnie zielony od strony silnika, niebieski z drugiej strony);
2 - kabel do silnika (lewe drzwi) biało-czerwony przecinamy i podłączamy kable z modułu dające napięcie (u mnie zielono-biały od strony silnika, niebiesko-biały z drugiej strony);
Uwaga: Pomylenie przewodów niebieski od strony silnika, powoduje że po uruchomieniu modułu polecą bezpieczniki (przerabiałem to).
3 - czarny kabel z modułu podłączam do masy (śruba po lewej stronie na słupku; punkt masowy);
4 - czerwony kabel z modułu podpinamy pod +12V (ja podpinałem pod wtyczkę B skrzynki bezpieczników, kabel na tylnej stronie bezpieczników, ale da się go wyjąć bez rozkręcania skrzynki bezpieczników, kabel można też podłączyć wprost do akumulatora);
Uwaga: kable z punktów 1, 2, 3 i 4 przewodzą kilka amper więc powinny być odłączone pewnie, bo może się grzać.
5 - niebieski kabel z modułu podpinamy pod +12 V po stacyjce do blokowania działania modułu, gdy stacyjka jest przekręcona (ja podpinałem pod druty z alarmu, ale może to być drut pomarańczowo-biały we wtyczce I skrzynki bezpieczników);
6 - podłączenie druta sterującego wyzwalaniem domykania drut żółty (ja podpinałem żółty pod alarm pod wyjście dające sygnał (-) do centralnego zamka, w innych alarmach może być specjalne wyjście do sterowania domykaniem szyb lub podłączyć trzeba kabel różowy na który daje się sygnał (+)). Ta wersja modułu przystosowana jest do sterowania stałym impulsem więc powinna się sprawdzić w autach bez alarmu (w takim przypadku żółty kabel trzeba podpiąć pod kabelek niebieski lub biały dający impuls(-) do centralnego zamka dla zamknięcia drzwi i przeciąć fioletową pętlę programującą moduł. Niebieski lub biały, bo nie wiem gdzie jest masa przy zamykaniu a gdzie przy otwieraniu (trzeba sprawdzić).
7 - Wszystkie łączenia kabli zaizolować, przymocować moduł.
Moduły MD... i PWN... na pewno nadają się do wersji aut z alarmem, czyli sterowania impulsowego (-) lub (+), z dostępnego mi opisu nie wynika, że mogą być sterowane stałym wywołaniem (-) tak jak to będzie miało w przypadku aut bez alarmu."
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|