|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
riDER |
#520494 Wysłany:
14 Lis 2011, 11:06; Temat postu: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 145
|
Witam,
Szybkie konkretne pytanie: Grande Punto Sport 1.9 jtdm 130KM
Po wymianie: -paska rozrzadu -roki prowadzacej -rolki napinajacej -pompy wody -paska wielorowkowego
Silnik zaczal chodzi inaczej/lekko głośniej.. Czy jest to w miarę normalny objaw nowych, nie dotartych czesci czy mogę dobierac sie już do mechanika?
pozdr Stefan
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kox |
#520495 Wysłany:
14 Lis 2011, 11:09; Temat postu: Re: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
po wymianie rozrządu powinno być ale CISZEJ, przecież w rolkach są łożyska które z czasem się zajeżdżają. Nowe pracują ciszej. Jedź niech szuka przyczyny,może osłone rozrządu źle założył i ociera o pasek?
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
Pundzak |
#527621 Wysłany:
08 Gru 2011, 21:17; Temat postu: Re: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
U mnie po wymianie jest podobnie z tym, że doszedł pewien dźwięk niż głośność pracy silnika. Pod tym linkiem można tego odsłuchać. topic32375.html
_________________ Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#527623 Wysłany:
08 Gru 2011, 21:20; Temat postu: Re: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
Pundzak, wczoraj próbowałem coś usłyszeć na twoim filmiku ale nie dałem rady  jeśli miałeś to w jakimś warsztacie to podjedz niech poprawiają,jak masz paragon to czesci są na gwarancji wiec niema problemu
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
riDER |
#527731 Wysłany:
09 Gru 2011, 10:48; Temat postu: Re: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 145
|
dla potomnych napiszę - bo bylem u mechaniora, który mi to zakładał: wymienilem przy okazji rozrzadu pasek wielorowkowy. Okazało się, że poprzedni już z racji swojego wieku był luzniejszy i mniej sciskał cały układ rolek. Przy obecnej konfiguracji nowy pasek, powoduje wiekszy scisk rolki alternatora, gdzie powoli lozyska mowia pa pa, stad ten dziwny dzwiek. Zdjelismy pasek wielorowkowy, dzwiek pracujacego silnika - idealny. Założylismy spowrotem, back to reality. 
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
 |
Pundzak |
#528953 Wysłany:
13 Gru 2011, 22:32; Temat postu: Re: Głosniej, po wymianie rozrządu |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
kox napisał(a): Pundzak, wczoraj próbowałem coś usłyszeć na twoim filmiku ale nie dałem rady  jeśli miałeś to w jakimś warsztacie to podjedz niech poprawiają,jak masz paragon to czesci są na gwarancji wiec niema problemu Znaczy, że słuchałeś i nie słyszałeś czy nie słuchałeś bo np. filmik się nie załadował? : ) Części sprawdzone, wymienione, dźwięk ten sam. riDER napisał(a): dla potomnych napiszę - bo bylem u mechaniora, który mi to zakładał: wymienilem przy okazji rozrzadu pasek wielorowkowy. Okazało się, że poprzedni już z racji swojego wieku był luzniejszy i mniej sciskał cały układ rolek. Przy obecnej konfiguracji nowy pasek, powoduje wiekszy scisk rolki alternatora, gdzie powoli lozyska mowia pa pa, stad ten dziwny dzwiek. Zdjelismy pasek wielorowkowy, dzwiek pracujacego silnika - idealny. Założylismy spowrotem, back to reality.  W przypadku MultiJet alternator, klima chodzi na osobnym pasku, tudzież przy wymianie rozrządu nie ma takiego podejrzenia. Oczywiście i tam poszedł nowy pasek 
_________________ Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|