|
Obecny czas: 05 Maj 2024, 12:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Białastrzała97S |
#576117 Wysłany:
16 Maj 2012, 14:00; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
Ostatnio dałem wydech do pospawania bo środkowy tłumik zacząć pierdzieć i coś w środku zaczęło latać wydobywając metaliczny wkurzający dźwięk - starszy Pan zrobił wszystko na cacy lala Druga sprawa musiałem wymienić cały mechanizm zmiany biegów bo tak jak pisałem był straszny luz - nie dało rady odróżnić czy jest luz czy bieg taka masakra była już. Znajomy bardzo dobry mechanik zrobił robote szybko i solidnie i bardzo tanio - teraz wszystko chodzi jak w zegarku Jeszcze zostało mi odkręcić hak ponieważ jest krzywy to raz, dwa nie ma homologacji nic, trzy nie mam zamiaru kłócić się z policją bo pewnie mogą dowód za to zabrać... No i linka od prędkościomierza do wymiany(mam nadzieję, że to linka, a nie ślimak) Tak po za tym to musiałem wymienić olej bo już miał 12-13 tys. [ Dodano: 16 Maj 2012 12:57 ]Potrzebuję waszej pomocy. Chcę zmienić felgi na oryginalne od Sierry RS. Parametry obecnych felg: 6Jx14 H2 Et 38 opony 185/70 Parametry nowych felg RS: 7Jx15 H2 ET28 205/50 Czy zmianę będzie widać "gołym" okiem? Czy opony nie będą jak balony i felga nie będzie przypominała felgi 13cali? Tak narysowałem sobie to wszystko w AutoCad i różnica w wysokości całego koła to będzie tylko około 2 mm Lecz gdybym do nowych felg zastosował opone 205/60 to różnica była by już 19 mm Po prostu nie chcę aby po zmianie tej zwiększyła się przestrzeń między nadkolem, a oponą lecz aby jeszcze bardziej koło wypełniło nadkole lecz nie kosztem tego aby opona wyglądała jak balon... Poradzicie coś? P.S No i czy ET nie za niskie? Miejsca w nadkolu jeszcze mam więc myślę, że z ET 28 było by idealnie z obliczeń wynika, że szerokość felgi ze względu na ET zmieni się 10 mm tak? No ale ze względu na oznaczenie 6J i 7J wynika, że szerokość felgi zmieni się 20 mm...hymm? Jak to liczyć? Zdjęcie obecnych felg macie na pierwszej stronie pierwsze zdjęcie, a zdjęcie nowych macie tutaj: https://picasaweb.google.com/1005020012 ... /RS15Cali#
_________________ +
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#580946 Wysłany:
16 Maj 2012, 14:12; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#580970 Wysłany:
16 Maj 2012, 15:31; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
STax napisał(a): Nie pakuj kół większych (na średnicy) niż seria, bo to i wizualnie kiepskie i zamula mocno. Chodzi Ci np. o R17, R18 itd. itd. ? Niektórzy widziałem na google grafika pakują takie ogromne i profilek malutki... Seria miała R13, R14 i jeden rodzaj właśnie ten co chcę kupić i nawet seryjny rozmiar opon to jest właśnie 205/50/R15 - w końcu to oryginały z Sierry RS Dzięki za tą stronę - fajna Dzięki za wypowiedź i opinię na ten temat
_________________ +
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
|
STax |
#580973 Wysłany:
16 Maj 2012, 15:52; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Białastrzała97S napisał(a): Chodzi Ci np. o R17, R18 itd. itd. ? Nie, chodzi mi o to co piszesz: Białastrzała97S napisał(a): różnica w wysokości całego koła to będzie tylko około 2 mm Lecz gdybym do nowych felg zastosował opone 205/60 to różnica była by już 19 mm Im większa średnica całego koła, tym bardziej ci zamuli auto. + jeśli chodzi o estetykę, to też to średnio wygląda moim zdaniem. Tak jak piszesz - 205/50/15 to standardowy rozmiar i powinien być ok, ale nie kombinuj z profilem 60.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#580989 Wysłany:
16 Maj 2012, 16:38; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#580995 Wysłany:
16 Maj 2012, 17:02; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#581019 Wysłany:
16 Maj 2012, 18:30; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#581023 Wysłany:
16 Maj 2012, 18:55; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
ŁakO |
#581170 Wysłany:
17 Maj 2012, 09:01; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Jaworzno / Bytom Rejestracja: 22 Sie 2009, Posty: 155
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#581178 Wysłany:
17 Maj 2012, 09:33; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#581181 Wysłany:
17 Maj 2012, 09:50; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
STax |
#581184 Wysłany:
17 Maj 2012, 09:59; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#581186 Wysłany:
17 Maj 2012, 10:03; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#581187 Wysłany:
17 Maj 2012, 10:10; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Ogolnie ceny opon w ciagu ~1.5 roku poszly strasznie w gore. Jak payrzylem na zimowki ktore kupowalem to musialbym dac prawie 400zl wiecej na komplecie. Ja chyba na nastepny sezon kupie dwie bieznikowane targum na probe, cena 2och z przesylka jest nizsza, niz jednej nowej z najnizszej polki. Auto mam stare, nie szaleje, jezdze 99% czasu po miescie wiec czemu by nie sprobowac.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#581217 Wysłany:
17 Maj 2012, 13:27; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Ja od siebie je polecam, chyba letnie też będę brał od nich.
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#581221 Wysłany:
17 Maj 2012, 14:01; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Ostatnio na giełdzie widziałem też Bargum, też podobno polskie.
Wyglądają normalnie, tylko mają 4 miejsca łączenia na bieżniku a nie jedno jak w nówkach.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#581243 Wysłany:
17 Maj 2012, 14:56; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Papier wodny + klocek + woda i ścierasz łączenia w 5 minut, ja tak zimówki właśnie poprawiłem. Skubane mnie zaskoczyły - śniegu było mało, ale gdy już był to trzymały jak trzeba. To moje Daytony D100 letnie na mokrym gorzej trzymają (niska półka).
I teraz zastanawiam się nad tymi Targumami GT, albo Sprinter, tylko trzeba dać naciąg, bo tak "wypasiona" z wyglądu opona, a z bokiem jak balon wyglądałaby śmiesznie co najmniej.
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
STax |
#581247 Wysłany:
17 Maj 2012, 15:04; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Naciągać bieżnikowane opony? IMHO troszkę ryzykowne (pomijając już nawet, że do mnie bieżnikowane/nalewane nie przemawiają, ale co kto lubi)
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#581252 Wysłany:
17 Maj 2012, 15:19; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
Angry_Us3r napisał(a): To moje Daytony D100 letnie na mokrym gorzej trzymają (niska półka).
Mam takie teraz letnie, właśnie na nich jeżdżę I mówisz, że kicha jest... Kurde
_________________ +
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#581253 Wysłany:
17 Maj 2012, 15:22; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Patrząc, na jakich ludzie oponach jeżdżą (niski indeks, kilkunastoletnie, slicki, wybrzuszenia) to chyba wolę mieć nalewki rok 2012 z dwuletnią pełną gwarancją za 400 zł, niż dalej tłuc Daytony 2002-2004 albo używki z niemcowni [ Dodano: 17 Maj 2012 15:22 ]Białastrzała97S napisał(a): Angry_Us3r napisał(a): To moje Daytony D100 letnie na mokrym gorzej trzymają (niska półka).
Mam takie teraz letnie, właśnie na nich jeżdżę I mówisz, że kicha jest... Kurde Ruszenie na nich bez buksowania na mokrym i/lub pod górkę wbijając się z podporządkowanej to sztuka
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#581333 Wysłany:
17 Maj 2012, 18:28; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
laczenia sie zetra same luzik. ja tez nie jestem przekonany do bieznikowanych ale ceny nowych sa totalnie zaporowe a wole biezniki na gwar. niz uzywki.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#582246 Wysłany:
20 Maj 2012, 15:06; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
Dzisiaj Ściera poszła do kąpieli Załącznik:
1.jpg [ 135.59 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Załącznik:
2.jpg [ 125.34 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Załącznik:
3.jpg [ 138.03 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Załącznik:
4.jpg [ 137.96 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Załącznik:
Komentarz do pliku: Nosek :D
5.jpg [ 127.25 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
[ Dodano: 20 Maj 2012 14:04 ]A tutaj mój wolny czas Które lepsze waszym zdaniem? Załącznik:
3.jpg [ 193.75 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Załącznik:
2.jpg [ 219.24 KiB | Obejrzany 3912 razy ]
Dodam, że te drugie są od Escorta Coswroth'a R16 i mogę mieć za 350 PLN razem z oponami Continental ale nie wiem jeszcze w jakim stanie są te opony
_________________ +
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
|
Wesol |
#582249 Wysłany:
20 Maj 2012, 15:17; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 3002 Pomógł: 1
|
Na Drugich bydzie lepiej Zainwestuj w jakieś czernidło do zderzaków i opon , zyska więcej na wyglądzie
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8v - Fake Sport
|
|
Góra |
|
|
Białastrzała97S |
#582262 Wysłany:
20 Maj 2012, 16:05; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#582282 Wysłany:
20 Maj 2012, 18:12; Temat postu: Re: Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|