Kable poprowadziłem z komory silnika do kabiny ale powstał problem... Tak to mniej więcej wygląda jeżeli chodzi o kable w cewce...
Załącznik:
problem....jpg [ 53.3 KiB | Obejrzany 825 razy ]
1. Który mam rozciąć kabel i wstawić przycisk....?
2. Dobrze przycisk "podpiąłem"?
3. Takie dziwne rzeczy w kablach od cewki się dzieją pewnie przez LPG bo przecież mogę zapalać i na PB i na LPG więc cewka musi dawać prąd i na tym i na tym.
4. Nie wiem co to za mały kwadracik gdzie idzie "plus" z cewki i wychodzi stamtąd i idzie gdzieś dalej w okolice lewego reflektora.... Wygląda to jak zabudowany bezpiecznik...
Mógłby ktoś pomóc?
[ Dodano: 30 Cze 2012 19:20 ]Załącznik:
2390117119.jpg [ 32.89 KiB | Obejrzany 825 razy ]
A tak wygląda to w oryginale
Bez kabli idących do LPG. Czyli wiemy już, które kable są dorabiane
Czyli rozcinać kabel czarny idący z tej małej kosteczki czarnej? I jedna końcówka ta od czarnej kosteczki do środkowego pinu w przełączniku, a kabel, który został i biegnie gdzieś tam sobie do skrajnego pinu tak?
[ Dodano: 04 Lip 2012 10:12 ]Dobra!! Antyzłodziej zamontowany
Działa jak trzeba
Zrobiłem tak jak Ty
buladag Ostatnio też byłem w Gorzowie Wlkp po Blosa BRC do gazu i dojazdówke taką standardową malutką bo i tak bagażnik nie jest za duży, a ja miałem to zwykłe ogromne koło do tego opona w nim była tragiczna i schodziło z niej powietrze
więc za małe pieniądze zrobiło się więcej miejsca w bagażniku no i nie długo będę montował BLOSA - będzie grubo
Do tego jeszcze kupiłem małą skrzynkę na narzędzia (wcześniejsza była bardzo duża i zajmowała dużo miejsca), do której włożyłem same potrzebne rzeczy w razie tfu tfu awarii