Czesc, mam problem ze swoim kropkiem problemy wypisze w punktach bo tak chyba bedzie dobrze

1.Wyciek z zimmeringa wałka rozrządu, spadnie kropla dwie na nocnym postoju.\
1a. Przy wymianie uszczelniaczy zaworowych mechanik zauwazyl dosc znaczny rowek na walku od strony zimmerringa, czyzby silnik mial przejechane duzo wiecej niz 140tys ? (bo tyle jest na budziku)
2.Ubytki oleju (olej castrol gtx 15w40)
2a. Ubytki oleju polegające na wyrobionych uszczelniaczach zaworowych, zostały one wymienione jakies 3 tygodnie temu ale i tak są ubytki oleju, przez te 3 tygodnie zrobilem dokładnie 941km, oleju było nalane do polowy szabelki a juz jest wiecej jak mniejsze pol, przed wymiana uszczelniaczy bylo zalewane do polowy jak zawsze i co ~600km bylo dolewane.
Czyli wymiana uszczelniaczy cos tam poprawila, ale dalej jest jakis tam ubytek oleju, i tu moje pytanie czy z takiego kapania kropelka do kropeli moglo by tak ubyc?
3.Migajaca kontrolka oleju.
3a. Podczas gaszenia silnika raz mrugnie raz nie mrugnie konrtolka cisnienia oleju,co to moze byc?
4.Migajace kontrolka akumulatora
4a. Podczas jazdy po nie rownym terenie (przejazd przez tory kolejowe, przejazd po naszych Polskich "drogach")
Od czasu do czasu mrugnie kontrolka, tj zaswieci sie ok ~2-3 sek i zgasnie, dzieje sie tylko tak jak przejezdzam przez dolki, jak jade po rownym to nic sie nie dzieje.
5.Ile mniej wiecej kosztuje komplet klockow hamulcowych?
(Prosze nie pisac jedz do sklepu i zapytaj)
Lepszym rozwiazaniem bedzie kupno silnika z jakiegos rozbitka czy walczyc o tego?
(prosze nie pisac "nie wiesz czy tamten silnik bedzie w lepszym stanie", dobrze o tym wiem i zdaje sobie z tego sprawe)
Puki co tyle moich pytan, oczekuje konkretnych odpowiedzi a nie offtopowania
