|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 05:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#597038 Wysłany:
09 Lip 2012, 12:59; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
fenix8 napisał(a): a czy ja pisałem o firmie/warsztacie? Są ludzie którzy temat Soft-Turbo ogarniają i można z nimi to zrobić przy założonej kwocie. Taa i każdemu to za darmo pomogą zrobić? Samemu można ponoć i w okolicy 1000zł coś zrobić na używanych częściach, ale płacąc za robociznę i robiąc bez drutu, na nowych częściach 2000zł to spoooro za mało. fenix8 napisał(a): 110KM to bezpieczna granica bez ingerencji w silnik (1.1). Szukaj dowodów na Centomani ;p Tam i na racingforum już mocniejsze jeździły Zależy od stanu silnika, ale przy dobrych wiatrach i 130KM można wydmuchać w miarę bezproblemowo.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
raxor19 |
#597146 Wysłany:
09 Lip 2012, 21:29; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Łańcut Rejestracja: 11 Wrz 2011, Posty: 271 Pomógł: 2
|
Tylko ile taki doładowany silnik wytrzyma? Chyba trzeba mieć co najmniej dwa silniki na wymiane w garazu
_________________ Krótka historia mojej małej motoryzacji Było: Fiat Cinqecento 704 cm³ , 23 kW/31 KM Było: Ford Fiesta MKIII 1.1cm³ 50KM Było: Honda Civic V D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM Było: Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm ----------------------------------------------------------- Obecnie jest! : Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm + PODTLENEK LPG ------------------------------> topic40652.html <-------------------------------
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#597161 Wysłany:
09 Lip 2012, 22:07; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
raxor19, przy parametrach które tutaj ze STax'em podajemy można jeździć na co dzień i silnik tego nie odczuwa. Przy zrobieniu z głową i odpowiednim traktowaniu taki silnik (z T) może przeżyć nawet budę punciaka.
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
jawasaki |
#597171 Wysłany:
09 Lip 2012, 22:17; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 03 Maj 2011, Posty: 69
|
Swap na 1.2 75 nie jest trudny - skrzynia pasuje, do wymiany cały silnik osprzęt i wiązka silnika. - Wd. mnie najlepszym sposobem jest swap na org 1.6 8v - w serii niemal 130niutów i 88km (może wynik mało oszałamiający ale pojemność robi swoje) jeździłem nie raz takim puntem i przyznam że ma pier**lnięcie . W tym problem że do wymiany wszystko co znajduje się pod maską oraz wiązka. Najlepiej kupić jakiegoś zgnitka i jest baza do swapu.
Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. A i spali więcej co seria 1.6.. .
|
|
Góra |
|
|
STax |
#597172 Wysłany:
09 Lip 2012, 22:23; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
jawasaki napisał(a): Swap na 1.2 75 nie jest trudny - skrzynia pasuje, do wymiany cały silnik osprzęt i wiązka silnika Tylko po co to robić, skoro taniej można z 1.1 wykrzesać tą samą moc? jawasaki napisał(a): Wd. mnie najlepszym sposobem jest swap na org 1.6 8v - w serii niemal 130niutów i 88km (może wynik mało oszałamiający ale pojemność robi swoje) Jeszcze bardziej sensowny jest 1.6 16v ze sieny - 105KM, ~140Nm, montaż praktycznie ten sam. jawasaki napisał(a): Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. Jaaasne Najbardziej podatny i najtańszy w modzeniu silnik. Takiego % przyrostu za tak małą kasę chyba w innym się nie znajdzie
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#597175 Wysłany:
09 Lip 2012, 22:27; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
jawasaki napisał(a): Co do tuningowania 1.1 wd. mnie szkoda czasu, co by w tym człowiek nie zrobić i tak nic ciekawego nie powstanie. A i spali więcej co seria 1.6.. . toś pojechał z tym spalaniem ;p byłbym nawet skłonny powiedzieć, że 1.1 T przy tej samej jeździe spali mniej jak 1.6 N/A
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
pies86 |
#603107 Wysłany:
08 Sie 2012, 20:10; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
fenix8, z tego co ja się po orientowałem ile wynosi koszt zrobienia turbawki bez druta do silnika 1.2 16v wynosi 6-8 tyś zł więc za 2tysie to może turbo kupisz,chłodnice oleju ICka i tyle
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#603114 Wysłany:
08 Sie 2012, 20:19; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
no ja powiem ze mnie wyjdzie uturbienie w przybliżeniu a już mam prawie wszystko okolo 18stowek , do tego IC nie seria tylko taki przed chłodnice (polerowany) ,a montaż to dla mnie sama przyjemność czyli kosz równy zeru , do tego wszystko umyje i powymieniam uszczelki i uszczelniacze
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#603116 Wysłany:
08 Sie 2012, 20:21; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
punto 1.6, jednak Ty wszystko wrzucisz od GTka, a do 1.2 trzeba wszystko rzeźbić.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#603121 Wysłany:
08 Sie 2012, 20:33; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
no tak , może lepiej zakupić słupek z 1.6 skrzynie z TD osprzęt z GT i mamy w cenie ,jak spokojnie poszukamy za 3,5tyska , oczywiście to rozważanie dla kogoś kto lubi się bawić i zna się na elektryce i ogarnia trochę mechanikę
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#603273 Wysłany:
09 Sie 2012, 10:16; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
dzikidaniel, wyrzeźbić tylko kolektor wydechowy, a pospawanie kilku rurek przeca nie kosztuje majątku.
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#603288 Wysłany:
09 Sie 2012, 11:19; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Zgadujesz czy sam działałeś?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
FeareK |
#603295 Wysłany:
09 Sie 2012, 12:42; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: EZG Rejestracja: 02 Kwi 2012, Posty: 176
|
Temat gorący widze Ja też coś chciałbym podnieść KM w moim 1.1 ale to nie teraz . teraz czeka mnie low & slow + jakas fajna fela i wykończenie blachy i wnętrza czyli około 4k
_________________ sooo goooood Punto: Moj Kropek MK 1 topic34981.html
Spoty - topic32335.html
|
|
Góra |
|
|
cris420 |
#603374 Wysłany:
09 Sie 2012, 18:53; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krystian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KWA Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 114
|
Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ?
_________________
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#603382 Wysłany:
09 Sie 2012, 19:34; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Już było opisane. Poszukaj.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
FeareK |
#603397 Wysłany:
09 Sie 2012, 21:04; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: EZG Rejestracja: 02 Kwi 2012, Posty: 176
|
cris420 napisał(a): Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ? Jakie informatyczne opisanie instalacji hard plug and more funny play
_________________ sooo goooood Punto: Moj Kropek MK 1 topic34981.html
Spoty - topic32335.html
|
|
Góra |
|
|
cris420 |
#603398 Wysłany:
09 Sie 2012, 21:05; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krystian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KWA Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 114
|
F3ar3K napisał(a): cris420 napisał(a): Koledzy a sprawa swapu silnika 1.6 16v ze sieny to Plug&Play ? Jakie informatyczne opisanie instalacji hard plug and more funny play Czyli trzeba rzeźbić h*jowo
_________________
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#603401 Wysłany:
09 Sie 2012, 21:25; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Nie trzeba rzeźbić. Trzeba mieć chwilę by poszukać co i jak.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
cris420 |
#603570 Wysłany:
10 Sie 2012, 19:59; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krystian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KWA Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 114
|
szukam od wczoraj non stop i nie znalazłem...
_________________
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#603572 Wysłany:
10 Sie 2012, 20:38; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Słabo szukasz. W skrócie szukasz walone palio/siena z 1.6 pod maską i wrzucasz wszystko do kropka. Jedno 16V jeździ i jest opisane w temacie.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
cris420 |
#603573 Wysłany:
10 Sie 2012, 20:43; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krystian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KWA Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 114
|
Dziękuję Ci bardzo
_________________
|
|
Góra |
|
|
adiKATO |
#624213 Wysłany:
04 Lis 2012, 21:06; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: adrian
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 17 Wrz 2012, Posty: 116 Pomógł: 3
|
wybaczcie, ze odgrzewam temat, ale w sumie nic z tego nie wiem.. Co konkretnie zrobic? nikt nie npisal jaki silnik bedzie pasowal 1:1, czyli wyjmuje jeden, wkladam drugi. A moze jakis szybko mozna przerobic? Sam mam 1.1 i nie ma za wiele mocy juz, wiec mysle nad wymiana. tylko z tego co tu czytam.. nie rozumiem nic.
_________________ przesiadka z punto na bravo... szesnastozaworowe lustro........
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#624226 Wysłany:
04 Lis 2012, 21:55; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
adiKATO, zamiast 1.1 możesz włożyć bez żadnego przerabiania 1.0 lub 1.1;
Przy pozostałych musisz mieć resztę osprzętu/dawcę
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
adiKATO |
#624237 Wysłany:
04 Lis 2012, 22:26; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: adrian
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 17 Wrz 2012, Posty: 116 Pomógł: 3
|
fenix8 napisał(a): adiKATO, zamiast 1.1 możesz włożyć bez żadnego przerabiania 1.0 lub 1.1;
Przy pozostałych musisz mieć resztę osprzętu/dawcę osprzet, czyli? komputer, wiazke? co dokladniej...
_________________ przesiadka z punto na bravo... szesnastozaworowe lustro........
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#624251 Wysłany:
04 Lis 2012, 23:13; Temat postu: Re: Swap 1.1 na ... ? Trudny wybór :) |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
- kompletny silnik 1.2 mpi z listwa wtryskowa i kolektorem ssącym ( kolektor wydechowy pasuje od 1.1 , można zastosować jako tymczasowe rozwiązanie ) -pompa paliwa od MPI , ponieważ od SPI jest słabsza , -końcówka przewodu paliwowego , ponieważ w listwie od MPI przewód jest przykręcany a w SPI jest wciskany(lub nowe zakucie) -fragment wiązki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do wtryskiwaczy - komputer od 1.2 MPI - obudowa filtra z 1.2 mpi lub kopułka filtra powietrza od 900 lub Palio 1.2 , lub jakakolwiek inna konstrukcja z filtrem stożkowym
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|