|
Obecny czas: 17 Cze 2024, 11:50
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
deavy87 |
#603142 Wysłany:
08 Sie 2012, 21:11; Temat postu: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 27 Lis 2011, Posty: 331
|
|
Góra |
|
|
|
|
punto 1.6 |
#603145 Wysłany:
08 Sie 2012, 21:12; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
jest 2,0 16vTurbo ale bez 10tyskiow w kieszeni nic nie zrobisz.
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
deavy87 |
#606851 Wysłany:
23 Sie 2012, 18:33; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 27 Lis 2011, Posty: 331
|
zastanawiam się nad swapem ale nie wiem który silnik wpakować 1.6 8V, 1.6 16V czy jeszcze większy... kupić rozbitka i robić przeszczep
_________________ topic34081.html - Punciak 1,2 75KM 5D / BYŁ topic39755.html - Punciak 1,2 60KM 3D / BYŁ topic46661.html - Lancia Kappa 2,4 JTD wozidełko / BYŁ post614315.html#p614315 - Rally Cinkuś / BYŁ topic46976.html - Rally Cinkuś 1,2 8v do pracy / JEST ??? - Punto 1.2 MKII 60KM+LPG do pracy / JEST ??? - BMW E39 528i+LPG wozidełko / JEST
|
|
Góra |
|
|
michu0802 |
#607208 Wysłany:
24 Sie 2012, 23:30; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 03 Mar 2010, Posty: 1618 Pomógł: 9
|
zależy jakie rezerwy finansowe i umiejętności
_________________ FIAT PUNTO I 1998r. 185 000
|
|
Góra |
|
|
Mar90 |
#607216 Wysłany:
24 Sie 2012, 23:50; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Maj 2011, Posty: 274 Pomógł: 8
|
Kupić rozbitego Fiata Marea z silnikiem 1.6 albo 1.8 i masz te 113 kucy. Dawcę rozebrać, sprzedać na części to przy odrobinie szczęścia jeszcze się zwróci [ Dodano: 24 Sie 2012 23:49 ]Albo też fiata bravo. W tym temacie do wyboru do koloru. Gdzieś na forum w punciakach ktoś do kropka jedynki wstawił silnik z grande abarth ze 155 KM. Wszystko się da tylko to są już takie kwoty że bardziej opłaca się kupić nowy samochód z lepszym silnikiem.
_________________
Lubię przy nim grzebać, niezależnie od tego, co się zepsuło
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#607243 Wysłany:
25 Sie 2012, 10:16; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Kupić walone palio/siena z 1.6 pod maską. Masz 105KM i wszystko co potrzebujesz by to wstawić do kropka. Jak zrobi się mało to dozbieraj na turbo...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
jabb |
#607520 Wysłany:
26 Sie 2012, 15:55; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Gru 2008, Posty: 385 Pomógł: 2
|
dzikidaniel napisał(a): Kupić walone palio/siena z 1.6 pod maską. Masz 105KM i wszystko co potrzebujesz by to wstawić do kropka. Jak zrobi się mało to dozbieraj na turbo... Sprostuję - mając Punto 1.1 albo 1.2 zmiana na 1.6 16V z Palio\Sieny nie wygląda wcale tak prosto. Jestem w trakcie takiego swapu i wszystkie mocowania silnika są do zmiany, muszę połączyć wiązki elektryczne (Siena ma komputer pod deską rozdzielczą, a nie w przedziale silnika), nie pasuje nawet jeden element zawieszenia, a to jakie półosie wejdą to się okaże dopiero. Dałem się skusić na ten swap, bo miało być wszystko praktycznie P'n'P... Do 1.6 8V może i tak, ale z moim bazowym 1.1 już nie za bardzo.
_________________ 2000 Punto 1.9 JTD 2002 Palio 1.6 16V 2002 Renault Laguna Grantour II 1.8 16V 1995 Kawasaki EX500 [*]1995 Punto 1.2 HSD [*]1994 Punto 1.1 S [*]1998 Siena 1.6 16V
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#607531 Wysłany:
26 Sie 2012, 17:17; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
jabb, nikt nie mówił że wszystko pasuje: wręcz przeciwnie, wszyscy piszą o kompletnym aucie nie bez powodu. Jednak mając sienę/palio można o wiele prościej to zrobić przenosząc wszystko do kropka. Tym bardziej nie dziw się że w 1.1 wszystko jest inne ponieważ choćby 1.6 ma już większość innych elementów napędowych i zawieszenia w porównaniu do 55tki. Żadna zmiana jednostki nie jest łatwa. Jednak obrana przez Ciebie droga jest najłatwiejsza. Z ciekawostek: 1.6 w punciaku też ma kompa pod deską.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
deavy87 |
#614326 Wysłany:
23 Wrz 2012, 16:40; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 27 Lis 2011, Posty: 331
|
a tak jak w moim przypadku z 1.2 8V 75 będzie łatwiej czy tak jak kolega jabb będzie dużo przeróbek, trzeba też wziąść pod uwagę jak będą przebiegały naprawy bo przy 16V to ciasno będzie a 8V troszki więcej miejsca jest.
_________________ topic34081.html - Punciak 1,2 75KM 5D / BYŁ topic39755.html - Punciak 1,2 60KM 3D / BYŁ topic46661.html - Lancia Kappa 2,4 JTD wozidełko / BYŁ post614315.html#p614315 - Rally Cinkuś / BYŁ topic46976.html - Rally Cinkuś 1,2 8v do pracy / JEST ??? - Punto 1.2 MKII 60KM+LPG do pracy / JEST ??? - BMW E39 528i+LPG wozidełko / JEST
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614330 Wysłany:
23 Wrz 2012, 16:55; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Równo będzie. Te silniki w żaden sposób nie są ze sobą spokrewnione więc i tak nic nie będzie Ci pasować. Wszystko i tam będziesz musiał wymienić.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#614402 Wysłany:
23 Wrz 2012, 22:19; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
deavy87, przy swapie to raczej trzeba sie przygotować na rzeźbę, migomat oraz sporo chęci. No i całego dawcę. Po postach wnioskuję że szukasz jakiegoś gotowego przewodnika żeby zrobić. I liczyć się z pionierskimi rozwiązaniami. Niemniej temat zawsze do ogarnięcia co do 1.6 16v, szybciej z brava/bravo/marea/multipla uda się przełożyć niż z palio/siena (inna płyta podłogowa) a co do reszty, to przed silnikiem zadbałbym o hamulce, bo seria 240 lite przy 75KM już jest za mało, a co dopiero przy większym/cięższym/mocniejszym silniku
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614404 Wysłany:
23 Wrz 2012, 22:22; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Bez przesady. Mając całe palio/sienę by wsadzić 1.6 po co ma być potrzebny migomat? To nie wsadzanie 2.0 gdzie łapy trzeba rzeźbić. Mając całego dawcę wszystko przenosisz do kropka i to cały kłopot. Ewentualnie może być konflikt z wiązkami, jednak to jest do ogarnięcia.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#614409 Wysłany:
23 Wrz 2012, 22:42; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
dzikidaniel, pisałem to odnośnie 1.8/2.0, z czystej ciekawości zapytam czy łapy pasują p&p między siena/palio a punto?
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614440 Wysłany:
24 Wrz 2012, 00:34; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Powinny, jednak głowy nie dam bo nie porównywałem. Jednak jeśli nawet są inne to pasują łapy od 1.4 i 1.6 do tego silnika.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
deavy87 |
#614468 Wysłany:
24 Wrz 2012, 12:34; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 27 Lis 2011, Posty: 331
|
tak szukam poradnika a najlepiej jak ktoś co robił coś takiego pochwalił się jak to zrobił, bo jak skompletuje wszystko co potrzebne i remont silnika zrobie to w miare szybko zrobić przekładke. ogólnie plan mam taki że nie wiem czy czytaliście mój inny temat o cienkim, narazie jest 700 ale chcem zrobić swap w punto i jak go złoże to odrazu w cienkiego silnik z punta tylko dłubnie się troche a w między czasie jak bedzie robiony punto to cinkim jeździć. Niestety musze mieć auto żeby gdziekolwiek ruszyć się z domu. Widziałem temat PUNTO 1.6 jak dodał turbo myślałem też o czymś takim lub kompresor zamiast turbo, zdania są podzielone na ten temat co lepsze, Kropas jest do użytku codziennego. Turbo benzyną jeszcze nie jeździem ale VW Polo 1.4 + kompresor to lata niesamowicie zaleta że kiedy chcesz to latasz na samym 1.4 albo włączasz pstryczek i kompresor się załacza i jest zabawa. [ Dodano: 24 Wrz 2012 11:34 ]hamulce przód mam od marea 1.8 tylko tył jeszcze do wymiany na tarcze
_________________ topic34081.html - Punciak 1,2 75KM 5D / BYŁ topic39755.html - Punciak 1,2 60KM 3D / BYŁ topic46661.html - Lancia Kappa 2,4 JTD wozidełko / BYŁ post614315.html#p614315 - Rally Cinkuś / BYŁ topic46976.html - Rally Cinkuś 1,2 8v do pracy / JEST ??? - Punto 1.2 MKII 60KM+LPG do pracy / JEST ??? - BMW E39 528i+LPG wozidełko / JEST
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614483 Wysłany:
24 Wrz 2012, 12:37; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Takiego poradnika nie znajdziesz. Tak samo jak i gotowego rozwiązania. Jak chcesz iść w 1.6+ turbo to lepiej szukaj swapa z GT. Łatwiej Ci będzie.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#614584 Wysłany:
24 Wrz 2012, 21:01; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
deavy87, przyjedź puntem i dawcą (najlepiej coś z Brava/Bravo/Marea) to się zrobi co trzeba i poradnik napisze dzikidaniel, co do 1.6 +T, jeździ po warszawie takie jedno Uno z takim zestawem. Żeby się dało T dać, musiał odprężyć wałem od 1.5 Seria bez zakucia wytrzymuje 185KM i tyleż to auto ma. Z ciekawostki dodam, że 1.2 T wytrzymuje bez zakucia tą samą moc, a jest nieco lżejsze
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614589 Wysłany:
24 Wrz 2012, 21:14; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Nic nie trzeba odprężać. Na zachodzie zrobili 300KM bez ruszania silnika. Zibi po prostu poszedł swoją drogą w Uniaku. Kornat z tego co pamiętam miał 1.6 i też nie odprężony i tam ponad 180KM było.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#614592 Wysłany:
24 Wrz 2012, 21:22; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
Zibi ma 1.3T 185KM, a mówię tutaj o Puzonie ;p pytanie czy oboje mówimy o 1.6 16V? 8V jest nieco bardziej odporne na podnoszenie mocy
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614596 Wysłany:
24 Wrz 2012, 21:38; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Zibi miał 1.4T jak już. Teraz ma blok z tempry 1.6 z wałem od 1.5. No ja mówię o 8miozaworówkach. Niby czemu miały by być oporne na odniesienie mocy?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
fenix8 |
#614613 Wysłany:
24 Wrz 2012, 22:14; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów Rejestracja: 20 Gru 2011, Posty: 267 Pomógł: 3
|
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?f=9&t= ... ead#unreadjak dobrze widzę to miał 1.3, a teraz ma 1.6 z wałem 1.3 ;p nie jestem do końca pewien z czego wynika różnica 8v i 16v przy T, niemniej z tego co zauważyłem 16v mniej wytrzymują. Chyba kwestia tutaj CR i paru pierdołek konstrukcyjnych.
_________________ Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu Cuda zajmują mi trochę czasu West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv MultiEcuScan & IawScan2 Club
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614690 Wysłany:
25 Wrz 2012, 09:22; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Wały w 1.3 i 1.5 są takie same. Tak w gwoli ścisłości. Gdzie zauważyłeś że mniej wytrzymują? Szczerze bo bym sobie poczytał/doinformował się.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
deavy87 |
#614691 Wysłany:
25 Wrz 2012, 09:48; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 27 Lis 2011, Posty: 331
|
dzikidaniel napisał(a): Takiego poradnika nie znajdziesz. Tak samo jak i gotowego rozwiązania. Jak chcesz iść w 1.6+ turbo to lepiej szukaj swapa z GT. Łatwiej Ci będzie. GT?? 1.6+T nie będzie mocniejsze?? znaleść silnik GT jest bardzo ciężko, mi się wydaję prościej 1.6 potem jak kasa bedzie to turbo lub kompresor ewentualnie 1.8/2.0 bez żadnych dodatków tylko dylemat mam co wstawić, coś z tych opcji ale najmniej awartyjnie bo ja dość ostro jeżdżę
_________________ topic34081.html - Punciak 1,2 75KM 5D / BYŁ topic39755.html - Punciak 1,2 60KM 3D / BYŁ topic46661.html - Lancia Kappa 2,4 JTD wozidełko / BYŁ post614315.html#p614315 - Rally Cinkuś / BYŁ topic46976.html - Rally Cinkuś 1,2 8v do pracy / JEST ??? - Punto 1.2 MKII 60KM+LPG do pracy / JEST ??? - BMW E39 528i+LPG wozidełko / JEST
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#614707 Wysłany:
25 Wrz 2012, 12:17; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Co za różnica? Osprzęt od GT pasuje do 1.6 więc jeśli będzie to silnik 1.4 bądź z 1.6 różnicy nie robi. Tak samo jak teraz wsadzenie 1.6, najprościej będzie uturbić na osprzęcie z GT, więc można od razu odłożyć na kompletny swap z GT. A czy wsadzi 1.4 czy 1.6 to już bez różnicy.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Adamss |
#628917 Wysłany:
01 Gru 2012, 22:24; Temat postu: Re: Punto MKI 1.8 lub 2.0 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: lubuskie [F]
Miejscowość: Gubin Rejestracja: 24 Kwi 2011, Posty: 1151
|
deavy87 napisał(a): tak szukam poradnika a najlepiej jak ktoś co robił coś takiego pochwalił się jak to zrobił, Witam Ja mam swapa na 1.6 16V (fiat brava 1998r.). Fabrycznie miałem 1.4 T pod maską. Na wstępie najlepiej mieć całe auto na dawcę.Gdyż Masz już kompa,wiązkę wraz z wtyczkami.Auto może być bite tak jak w moim wypadku,ważne aby odpalało.Wtedy Masz pewność że z silnikiem jest wszystko Ok. W skrócie.Z starego silnika zostały przykręcone łapy do 1.6 16V.Skrzynia biegów wraz z sprzęgłem,kołem zamachowym pozostała z GT.Przy zawieszeniu nic nie było zmieniane. Do starej elektryki została podłączona ta z bravki. Mały problem sprawiło mi koło pasowe alternatora,które trzeba było zrobić na zamówienie, oraz pompa paliwa,która musiała być z bravki ,dlatego że silnik jaki był w bravce nie miał powrotu paliwa.Problem z pompą był taki że trzeba było ją skrócić o 6 cm by mogła być zamontowana w baku od GT. To tak w skrócie. Minął już rok od kiedy mam silnik 1.6 16V i nie mam powodów by narzekać.Przy spokojnej jedzie spala 7-8litrów/100km (trasa,miasto). Największej prędkości jeszcze nie zmierzyłem ,ale jaką nim uzyskałem jadąc samemu to licznikowe 206km/h,więc 210 powinno uzyskać.Autko ma dość mocy by wprowadzić innych w szok.Dzięki niemu poznałem dużo osób.Ponieważ większość Tych,którzy dostali baty od punto. Później mnie zaczepiła by dowiedzieć się więcej o Nim Auto waży na chwilę obecną z kompletnym wnętrzem i z audio 1050 kg jeśli by to interesowało. Pozdrawiam
_________________ było uno, było GT,teraz punto 1.6 16V,oraz golf 3 variant topic28345.html LubuskiePuntoTeam
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|