You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 21 Gru 2014, 13:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #54674 Wysłany: 16 Paź 2007, 15:41; 
 Temat postu: Jaki koszt wymiany uszczelki pod głowicą?? Co wymienić?
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2007,
Posty: 55
Mam pytanie jakie są koszta wymiany uszczelki pod głowica? Słyszałem ze prócz uszczelki trzeba coś innego jeszcze wymienić po każdym otwarciu silnika?? Jakie to są części pozdrawiam

_________________
Fiat Punto I 1.6LPG 16V 1995r. 90KM Super sprawa:D
Sami zobaczcie http://fiatpunto.com.pl/topic5243.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #54727 Wysłany: 16 Paź 2007, 18:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4180
Pomógł: 11
A co masz za problem z autkiem że uszczelka do wymiany??
Jak wymieniasz uszczelkę to nie musisz nic więcej wymieniać.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54792 Wysłany: 16 Paź 2007, 21:39; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: trzebnica
Rejestracja: 22 Maj 2007,
Posty: 22
ja jak wymieniałem uszczelke to mechanik wymieniał jeszcze przy okazji uszczelniacze na wałku rozrządu,uszczelki pod kolektorami,uszczelke pod pokrywą zaworów tyle pamiętam możliwe że coś pominołem.koszt ogólny z planowaniem głowicy i robocizną to 450 z
ł


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54793 Wysłany: 16 Paź 2007, 21:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4180
Pomógł: 11
pizj no racja ;) ja jak zwykle o uszczelkach zapominam ale to są sprawy oczywiste :)

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54819 Wysłany: 17 Paź 2007, 07:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2007,
Posty: 55
Hmm zauwazyłem ze gdy dogazowałem to z pod głowicy ok 2 gara spłyneła kropelka płynu chłodzącego. I od czasu do czasy mrygniie mi kontrolka ciśnienia oleju. wygląda to tak ze albo sie zaswieci na ok 1 moze 2s albo zacnie sie zarzyc tak jak by spiecie było (lekko migotać) co to moze znaczyc? olej dolewałem 2 dni temu

_________________
Fiat Punto I 1.6LPG 16V 1995r. 90KM Super sprawa:D
Sami zobaczcie http://fiatpunto.com.pl/topic5243.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54828 Wysłany: 17 Paź 2007, 07:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4180
Pomógł: 11
Masz olej w płynie chłodniczym?? Olej jak wygląda?? Jest czarny czy raczej wygląda jak capuchino z pianką?? ;) Jak jedno z tych się zgadza to wymiana uszczelki jak nic. Możliwe że głowica będzie mieć wrzery to jeszcze planowanie sie przyda.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #59067 Wysłany: 31 Paź 2007, 18:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 52
dzikidaniel napisał(a):
Masz olej w płynie chłodniczym



do Dzikidaniel: ja mam wlasnie takie objawy .. przygotowuje sie do wymiany uszczelki.. jest rowniez mozliwosc, ze to chlodnica oleju (tzw wymiennik ciepla) olej jest w plynie i stalo sie to dosc niedawno, narazie auta nie ruszam wiec glowica powinna byc ok. miales podobne doswiadczenia czy Twoja opinia jest oparta na innych zaslyszanych? pomijajac oczywiscie to, ze uszczelka i chlodnica oleju (chlodzona plynem) to jedyne miejsca gdzie te dwa plyny moga sie spotkac ;)

niestety, a moze stety.. mowie o Punto HGT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #59208 Wysłany: 31 Paź 2007, 22:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4180
Pomógł: 11
Na szczęście nie miałem tego w Kropce (odpukać) :) Ale te objawy to są typowe przy przegrzanej uszczelce lub spartaciałej (czytaj zużytej). Szczerze to nie szukałbym innego winowajcy...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #70165 Wysłany: 06 Gru 2007, 18:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 439
Witam 8) tez mnie czeka remont silnika,znika olej...przedostaje sie do filtra itp :cry: wiaze sie to z wymiana uszczelniaczy,ktore kupilem we fiacie za 24zl,komplet oczywiscie ; uszczelka glowicy,tez we fiacie 95zl ; reszta zamianniki takie jak komplet pierscieni 160zl (550zl we fiacie),uszczelka pod pokrywe 12zl (zlapie na klej,tak jak i miske...pod nia podobno nie ma uszczelki),pod kolektor ssacy i wydechowy razem 18zl i filtr oleju 15 :!:
Mam tylko maly problem...na rysunku niebieska strzalka zaznaczylem uszczelke,ktorej nigdzie nie da sie dostac (nr4) :(

http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_47582df03e456329.jpg

taki hOopek w sklepie powiedzial mi ze moge z brystolu wyciac i podlozyc...tylko czy zda to egzamin :?: chyba ze moge zlapac to tez na klej tak jak i miske :?:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #70205 Wysłany: 06 Gru 2007, 19:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
W handlu są zestawy uszczelek do całego silnika, łącznie z simmeringami i oringami. Taniej wychodzi i głowa nie boli.
marjan1985 napisał(a):
Witam tez mnie czeka remont silnika,znika olej...przedostaje sie do filtra itp wiaze sie to z wymiana uszczelniaczy
To samo miałem, uszczelniacze wymienione, pierścienie nowe, a oleju bierze jeszcze więcej. Jestem na etapie szukania silnika. Wszystko sie da łatwo zrobić jak tuleje są zdrowe, ale jak już się lekko zrobiły na kształt jaja, to wszystkie proste naprawy tracą sens.
145 tys przebiegu, głowica idealna, a dół silnika jak po wojnie.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #70230 Wysłany: 06 Gru 2007, 21:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 439
nO tak...tylko nie masz pewnosci,ze inny silnik bedzie lepszy :?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #70236 Wysłany: 06 Gru 2007, 21:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Ale mam nadzieję. Nowy stary silnik kosztuje mniej niż remont dołu silnika i to dużo mniej.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #70238 Wysłany: 06 Gru 2007, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9456
Pomógł: 33
lachu007 widze ze masz w opisie silnik 1.6 16 V powiem tak... nie bylo takiego w punto... byl 8v a nie 16 V jezeli chodzi o 1.6

_________________
.:Trance is a natural drug that will heal us all:.
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Jeżeli pomogłem - kliknij "Pomógł" - biję się o Złotą Patelnię
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E PLASTI-DESIGN :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71329 Wysłany: 11 Gru 2007, 18:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 439
Witam ponownie 8) wlasnie jestem swiezo po odebraniu mojego zlotka :P bo chyba taki to kolor :?: kazdy widzi inny :eye: ale nie o kolorze,ale o silniku...po remoncie chodzi jakby lepiej,ciszej i chyba wiecej mocy mu sie dodalo :D chociarz moze to tylko moje wrazenie,bo jezdzilem przez pare dni maluchem :bom: pierscienie,szczegolnie olejowe byly bardzo wytarte i ta sprezyna na tym pierscionku juz sprezyny nie przypominala :E poza tym uszczelniacze byly nieco zuzyte i opalone gniazda wraz z zaworami :wall: chyba wina gazu :eee: mam nadzieje,ze bedzie mi dobrze sluzyl :]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71358 Wysłany: 11 Gru 2007, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Ciekawe jak z braniem oleju teraz będzie. Mój po dokładnie takiej naprawie zaczął brać dwa razy wiecej.

Zdradź ile kosztuje robocizna za tak naprawę.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Ostatnio edytowany przez Tezet1956, 11 Gru 2007, 21:32, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #71368 Wysłany: 11 Gru 2007, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 17 Cze 2007,
Posty: 280
Jak ściągasz głowice to nie ma się co zastanawiać tylko zrobić do porządku remont sprawdzić szczelność to podstawa w każdym przypadku potem wymiana uszczelniaczy zaworowych.Trzeba zobaczyć w jakim stanie są zawory i czy nie mają wżerów na gniazdach i luzów na prowadnicach.Potem planowanie dla pewności i komplet nowych uszczelek pod kolektory nowe zimeringi na wałek i po zawodach.Życzę miłego majsterkowania.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71600 Wysłany: 12 Gru 2007, 16:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 439
zalezy chyba od znajomosci...mnie to wynioslo 400...
dzisiaj bylem w pracy i wracalem nim nawet kawalek...jednak mocy mu przybylo :P dajac gazu jak zwykle,jakby gwaltowniej sie zrywa...ale jak nie przytrzymam na polsprzegle troche to sie cale auto trzesie...nie wiem czemu :|

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71759 Wysłany: 12 Gru 2007, 21:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Trzęsie czy szarpie? Może coś nie jest dokręcone, np jakieś mocowanie wydechu.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71895 Wysłany: 13 Gru 2007, 14:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 30 Lip 2007,
Posty: 439
Juz jest tak jak bylo...czyli trzesie przy wolnym ruszaniu...zaraz po naprawie silnika sprzeglo bardzo luzno chodzilo i rzeslo bardziej...teraz pedal jest twardszy i odczowam to mniej :roll: sprzeaglo wymienione,nie wiem jak tam poduszka pod skrzynia...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #71912 Wysłany: 13 Gru 2007, 16:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Chyba coś z zawieszeniem zespołu napędowego.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274695 Wysłany: 25 Lip 2009, 11:59; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Michał
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 25 Lip 2009,
Posty: 6
Witam, a powiedzcie mi taką rzecz. Wymienilem uszczelkę pod głowicą i kazano mi po 1000km przyjechać ją dokręcić, mam na liczniku prawie 900km. niestety musze odbyć w Pon trasę około 230km, stanie się coś? Trochę się boje, bo nie mam pojęcia:/ A raczej nie chcialbym stanąć w szczerym polu :D Prosze o odpowiedź.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274716 Wysłany: 25 Lip 2009, 14:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4180
Pomógł: 11
Nic się nie stanie ale po tej podrózy jedź na dokręcenie głowicy.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274740 Wysłany: 25 Lip 2009, 18:49; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Michał
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 25 Lip 2009,
Posty: 6
Dzięki:) Na drugi dzien odrazu pojade dokręcić;) Pozdr.;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274766 Wysłany: 25 Lip 2009, 21:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: krakow
Rejestracja: 28 Wrz 2007,
Posty: 264
Pomógł: 12
W MOIM PUNCIAKU POSZŁA UPG KOSZT WYMIANY W MOIM PRZYPADKU WYNIÓSŁ ;
- uszczelka głowicy 37 zł
- uszczelka pokrywy zaworów 14 zł
- kolektora ssącego 13 zł
- wydechowego 15 zł
- uszczelniacze zaworowe 13 zł
simering wałka 9 zł
- pompa wody kwp 86 zł
- pasek rozrządu 31 zł
- paraflu 30 zł
- planowanie głowicy 40 zł
- świece NGK 40 zł
== 328 zł =+ robocizna 192 zł
WSZYSTKO ROBIŁ MI TO MECHANIK KTÓRY PRACUJE W ASO FIATA


Góra
 Profil  
 
 
 Post #274821 Wysłany: 26 Lip 2009, 11:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Słupska
Rejestracja: 20 Lis 2007,
Posty: 405
MICHAEEEEL napisał(a):
Witam, a powiedzcie mi taką rzecz. Wymienilem uszczelkę pod głowicą i kazano mi po 1000km przyjechać ją dokręcić,

kurde ja wymieniałem u dobrego mechanika ,ale nic o dokręcaniu nie wspomniano. Punciak chodzi bardzo dobrze problemy z płynem jak ręka odjął a zrobiłem już ponad 5000 tysięcy km . muszę jechać tylko na wyregulowanie zaworów. Czy takie dokręcenie jest konieczne?

_________________
PUNTO MKI 1.1 -> 99 r.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO