You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 17:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #629375 Wysłany: 07 Gru 2012, 10:18; 
 Temat postu: punto 1 1.2 1996r, problem z wysokimi obrotami
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 16 Wrz 2012,
Posty: 148
Pomógł: 7
Witam panowie, problem spowrotem powrocił jadac autem po autostradzie nie chciał jechać szybciej jak setkę po czym zaczął kichać szarpać i obroty pomalu spadaly zjechalem na pobocze pare razy mu przygazowalem i bez obciażenia wchodzil normalnie jak chcialem ruszyc nie było szans dojechalem do domu z predkością 30km/h więcej nie chcial isć, podczas pracy silnika zdejmowalem przeody z cewek i na drugiej cewce iskra przeskoczyla na obudowe i cewka padla podmienilem cewkę odpaliłem auto i myslalem ze to byl powód wyjechalem na drogę auto dalej muliło wrocilem z powrotem zdjełem filtr powietrza dodałem ręcznie gazu i silnik gaśnie więc wlalem od góry paliwo ze strzykawki auto normalnie wskoczyło na obroty zauważyłem że wtryskiwacz podaje paliwo z pęcherzykami powitrza czyżby to byla wina pompy paliwa?

[ Dodano: 05 Gru 2012 19:43 ]

Witam, dzisiaj zalożylem barometr na przewod od pompu do wtryskiwacza i podczas pracy silnika barometr pokazuje 0.8 - 1 bar, na każdych praktycznie obrotach nawet na 6500 tyś/obr przy tym odcieciu i jak jest to odciecie podam mu paliwa ze strzykawki to mało silnika nie rozerwie na takie wchodzi obroty , co może blokować w dostarczaniu paliwa, ponieważ jakby to byla wina pompy to cisnienie by spadalo chyba przy tym odcieciu, już sam nie wiem zamowilem nowy map sensor.

[ Dodano: 07 Gru 2012 10:18 ]

odciecie paliwa jest przy 6800 założone orginalnie, a wracajac do usterki to problem rozwiazany winowajcą byla pompa paliwa najlepsze było to ze wskazania barometru były właściwe ale jak auto stało bylo wszystko ok. przewód łączący pompę z krućcem (ten wężyk wewnątrz ) był stwardnialy i nie trzymał ciśnienia paliwo poprostu spowrotem sie cofało , moja wina też w tym była ponieważ nie zorietowalem sie po barometrze ze po zgaszeniu auta cisnienie momentalnie spadalo, pompa była zasyfiona pomimo że jakis miesiąc temu czyscilem bak na sitku od pompy były takie jakby frędzle po jakiś materiale, pompa została wyczyszcona założylem doraznie zwykly przewód paliwowy na ten odcinek jutro podjade kupie jakiś specjalny wąz który moze przebywać w paliwie i się nie załamie, auto teraz bez porownania wkręca sie na obroty tak jak powinno, a kupione miesiac temu przewody zaplonowe syntech juz sa do wymiany na jednym z nich iskry skacza jak głupie.


Góra
 Profil  
 

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO