Z tego co napisałeś zrozumiałem że reduktor jest najwyższym punktem ukladu chlodzenia ?
Z Twoich objawów wygląda mi na to jakbyś miał za malo płynu + na maxa zapowietrzony.
Masz dwa wyjścia:
1)Wlać płyn do przewodu który idzie do reduktora, może być max jak będzie za dużo to sobie wyleci korkiem

i później po zagrzaniu spróbować odpowietrzać korkiem na chlodnicy
2)Z reduktora odłączyć wszytskie węże oprócz chłodniczych i na chwile umieścić go w miejscu gdzie będzie poniżej chłodnicy. Wlać płyn normalnie i odpowetrzać korkiem na chłodnicy(bo jak mówisz na nagrzewnicy nie możesz odkręcić) Jak sie uda odpowetrzyć to ( bez rozlączania przewodów chlodniczych !!) reduktor na miejsce i rurki i przewody do niego spowrotem

Powinno być dobrze. Ze względow oczywistych w drugiej metodzie musisz odpowietrzac na benzynie
Jeżeli coś źle zrozumiałem to przepraszam
