|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 04:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
little_george |
#648749 Wysłany:
28 Lut 2013, 21:42; Temat postu: Nie pali na zimnym - pali na 2,3 gary |
|
 |
Forumowicz |
Imię: jan
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 05 Paź 2012, Posty: 2
|
Witam - ludziska poradzcie bo mnie szlag jasny trafi na miejscu. Wlacze juz z punciakiem od dluzszego czasu i dalej nie wiem co jest. W punciaku zostala wymieniona uszczelka pod glowica bo juz na nia nadszedl czas... no i sie zaczelo - po odbiorze samochodu od mechanika samochodzik smigal az milo ale zaczely sie problemy z odpalaniem go jak postal sobie nocke pod chmurka.Wyglada to tak ze podczas odpalania trzeba troche przygazowac i potrzymac chwile na 3 tys., po minucie jak sie pusci gaz obroty spadaja tak ze calym trzesie a wskazowka sie opiera o tego dzynksa na zegarze takze musza byc nizsze niz 500 i tak trzaba dziada grzac jakies 5-10minut bo inaczej jak sie wysprzegla i puszcza gaz to potrafi zgasnac. Uczucie takie jakby nie palil na 1 lub 2 gary. Objawy z zapalaniem mijaja kiedy silnik jest nagrzany, wtedy pali na dyg. Oczywisice mechanik sie zapiera ze wszystko jest przy uszczelce dobre i to winna czegos innego. Wiec pojechlem do innego i po kolei zaczely sie wymiany czesci (kolejnosc nie jest chronologiczna bo juz mi sie miesza): alternator (pekniata obudowa), czujnik temp na chlodnicy, czujnik temp na silniku (ten niebieski), kable zaplonowe, swiece, termostat, silnik krokowy, cewka zaplonowa, komputer (poprzedni wlasiciciel mieszal cos przy starym z immo), jeszcze pozostal mi do wymiany przekaznik bo dziwnie terkoce. Ludzie poradzcie cos bo trche kasy poszlo na niego i wkoncu moglby zaczac jezdzic. (tylko prosze nie piszcie ze to juz bylo i zeby poszukac - bo internet na temat punta mk1 z silnikiem 1.1 mam przewalony caly)
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kindy92 |
#648853 Wysłany:
01 Mar 2013, 13:57; Temat postu: Re: Nie pali na zimnym - pali na 2,3 gary |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Piotrek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Cywiny/Baboszewo/Płońsk Rejestracja: 29 Paź 2011, Posty: 82
|
Sprawdz czy nie masz zatkanego katalizatora ;p
|
|
Góra |
|
 |
Lukasztg |
#648854 Wysłany:
01 Mar 2013, 14:00; Temat postu: Re: Nie pali na zimnym - pali na 2,3 gary |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Lukasz
Samochód: Punto Bertone
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tarnowskie góry / Regensburg Rejestracja: 01 Paź 2012, Posty: 80 Pomógł: 2
|
Widze, że ten mechanik nie ma pojęcia o elektryce i wymienia niepotrzebnie w ciemno. Wszystko wskazuje na czujnik temperatury chłodziwa do ECU. Trzeba sprawdzić czy kable do czujnika nie są przerwane, bo wszystko na to wskazuje. Napisz czy masz jakiekolwiek pojęcie o elektryce samochodowej, to napisze jak to sprawdzić. Jeżeli nie to pozostaje wizyta u elektryka.
_________________ W rodzinie Lancia Thema 2.0 16VT, Fiat Coupe 2.0 16VT, Bravo 1.2 16V, Punto II FL 1.4 16V
|
|
Góra |
|
 |
little_george |
#648870 Wysłany:
01 Mar 2013, 20:27; Temat postu: Re: Nie pali na zimnym - pali na 2,3 gary |
|
 |
Forumowicz |
Imię: jan
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 05 Paź 2012, Posty: 2
|
Hej - jakbys mogl to opisz jak to zrobic, cos sobie grzebie w samochodzie juz jakis czas i mniejsze czy wieksze pojecie mam jak dziala miernik to mysle ze moge sobie poradzic.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|