Otóż moje Punto pali sobie 10-12 litrów Pb (nowa sonda NGK i bez zmian).
Ostatnio posprawdzałem według książki oporności i napięcia na pinach komputera i przekaźnika podwójnego i jest coś nie tak.
Mądra książka mówi:
zapłon włączony :
-końcówka 35 kompa i masa :napięcie akumulatora --> jest 0 V
-końcówka 35 i 17 kompa:napięcie akumulatora --> jest 0 V
-końcówka 4 kompa i masa :napięcie akumulatora --> jest 0 V
Według książki:
-wiązka przewodów (właśnie wyjąłem i oglądam)
-przekaźnik podwójny (ten według pomiarów ok)
-zwarcie do masy urządzenia sterującego
Wie ktoś co dokładniej oznacza zwarcie kompa do masy i jak to sprawdzić ?
[ Dodano: 11 Mar 2013 15:51 ]Tak się teraz zastanawiam : jak można pisać w książce , że brak V pomiędzy pinem 35 i 17 oznacza zwarcie do masy komputera skoro mierzymy na odłączonej wtyczce (no bo jak inaczej ?)
Ogólnie auto chleje, przymula przy dodaniu gazu , świece ma okopcone
