|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 06:06
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
michul90 |
#692953 Wysłany:
28 Wrz 2013, 00:29; Temat postu: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 28 Wrz 2013, Posty: 2
|
witam, nie wiem czy jest to usterka czy tak musi być, ale po wyłączeniu stacyjki słychać jak silniczek krokowy pracuje.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
szamot666 |
#693002 Wysłany:
28 Wrz 2013, 14:26; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
michul90 |
#693013 Wysłany:
28 Wrz 2013, 16:21; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 28 Wrz 2013, Posty: 2
|
od przepustnicy, zauważyłem również, że silniczek przestaje pracować po "zresetowaniu" (zdjęcie klem i ponowne założenie)
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#693032 Wysłany:
28 Wrz 2013, 18:08; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Prawdopodobnie jest z nim jakiś problem, może przez zanieczyszczenie się zacina? Zaglądałeś w przepustnicę w jakim jest stanie?
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#693050 Wysłany:
28 Wrz 2013, 20:56; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
tak ma być jak dasz zapłon, to silnik krokowy się otwiera na max żeby przy odpalaniu sobie zassał silnik więcej powietrza, natomiast po zgaszeniu zamyka dopływ powietrza w autach z grupy VAG tez tak jest 
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#693055 Wysłany:
28 Wrz 2013, 21:11; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Bo ja zrozumiałem że gasisz auto, wysiadasz a auto mieli coś tam przepustnicą:) punto 1.6 ma rację, przy uruchomieniu przed odpaleniem auta jeśli odczekasz chwile bez odpalania silnika odbywa się adaptacja przepustnicy czyli wychylenie do max i powrót do min czyli ustalenie zera dla położenia.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
raczek89 |
#693075 Wysłany:
28 Wrz 2013, 22:24; Temat postu: Re: Problem z silniczkiem krokowym |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 26 Wrz 2010, Posty: 58
|
Też to potwierdzam, że po paru sek. od wyłączenia zapłonu, słychać działanie krokowca.
_________________ Italiano Squadre
Diagnostyka Fiatów od 1993 do 2008 (2piny, 3piny, Obd2) -> Info PW
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|