You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 18:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 166 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #64026 Wysłany: 15 Lis 2007, 02:28; 
 Temat postu: Jakie Radio Do Fiata Grande Punto,ok.300zł?
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Dolny Śląsk
Rejestracja: 15 Lis 2007,
Posty: 2
Witam.

Postanowiłem napisać by się Was poradzić w sprawie wyboru radioodtwarzacza do Punto. Nie znam się kompletnie na tym, mam komuś doradzić. Głośniki będą niestety standardowe,te co są zamontowane fabrycznie.
Zakładam,ze nie ma sensu brać jakiś odtwarzaczy DVD itd.za 400zł, zgodnie z zasadą,że lepiej kupić coś lepszego w jednej dziedzinie (czyli audio).

Jaką markę i model polecicie w granicach 300-350zł?

Przeglądając Allegro zauważyłem, że dużą popularnością cieszą się takie odtwarzacze:

PIONEER DEH-2900/2920/2900MPB w cenie 260zł
Pioneer deh3900 za 320zł

JVC KD-G331/332 w cenie 250zł

JVC KD-G632 w cenie 400zł

BLAUPUNKT Sydney SD27 330zł

KENWOOD KDC-W3037A 270zł

CLARION DB 178 RMP 320zł
Co polecicie, jeśli niestety zostaną standardowe głośniki? Tak, żeby to wszystko dobrze współpracowało i było kompatybilne. Wydaje mi się, że fabrycznie proponowano Blaupunkta - czy jest to najlepsze rozwiązanie, czy lepiej coś niezależnego producenta?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #64030 Wysłany: 15 Lis 2007, 04:41; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań
Rejestracja: 30 Maj 2007,
Posty: 2885
Z fabrycznymi głośnikami i tak będziesz raczej rozczarowany niż zadowony :roll:

_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a):
znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA :evil: