|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:11
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#724514 Wysłany:
04 Kwi 2014, 23:29; Temat postu: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbosprężarki |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Rysunki poglądowe: T-jet z turbosprężarką IHI: Załącznik:
IHI.png [ 57.49 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Multiair/Tjet z turbosprężarką Garrett: Załącznik:
emaps.jpg [ 96.99 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Potrzebna będzie śruba nr "7" oraz dwie aluminiowe uszczelki nr "9". Koszt w ASO: - Śruba ok 50zł nr: 71769773 - Uszczelki ok 10zł nr: 71769771 Problem polega na tym, że należy zakupić opakowanie zbiorcze po 10 szt  Ale ASO potrafi załatwić tak że dostaniemy tyle ile chcemy. Jak się nie da to w innym na pewno się da  Śruba nr 8 nie ma filtru. Śruba nr 10 - nie wiem sprawdzę jesienią przy wymianie oleju. W każdym razie dla turbosprężarki IHI jest ona w akceptowalnej cenie - 30-40zł... natomiast dla Garretta 450zł  i opakowanie zbiorcze po 2 szt. Cały problem polega na tym, że owe sitko (z tworzywa sztucznego) powoli zapycha się. Na domiar złego jest umieszczone w miejscu gdzie panują bardzo wysokie temperatury. Jak się przytka to ciśnienie oleju je rozrywa. Są przypadki że po 20 000km było rozerwane.... po 90 000km zostają z sitka strzępy. Kilka fotek jak wygląda to wszystko po przebiegach rzędu 30-50 tys km: Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: www.abarthclubitaly.com
2013-08-04 14.18.jpg [ 36.39 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: www.abarthclubitaly.com
533370_4691708133923_1985556010_n.jpg [ 37.83 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: www.abarthclubitaly.com
atyraqyj.jpg [ 37.36 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: tx555 - alfaholicy.org
2.jpg [ 26.91 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Tak po 93 tys km: Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: wlyszkow - alfaholicy.org
1.jpg [ 91.41 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: wlyszkow - alfaholicy.org
2.jpg [ 35.99 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
A tak u mnie po 65 000km: Załącznik:
DSCN3065.JPG [ 33.93 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Śrubokręt i sitko wykruszyło się jak wysuszony liść: Załącznik:
DSCN3070.JPG [ 71.26 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
-------------------------- Nowa śruba 7 i 8, 4 uszczelki śrub 7 i 8 oraz 2 szt uszczelek śruby nr 10. Załącznik:
DSCN3038.JPG [ 30.18 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
DSCN3041.JPG [ 31.05 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
DSCN3044.JPG [ 32.95 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
-------------------------- 1. Zdejmujemy pokrywę silnika - w Multiair trzyma się na 3 kołki gumowe - wystarczy ją po prostu z wyczuciem szarpnąć i zejdzie. Przed zamontowaniem najlepiej owe kołki nasmarować żeby następnym razem bez problemu ja zdjąć 2. Wypadałoby oczyścić okolice śruby z rdzy - małą szczotką drucianą i przedmuchać np. sprężonym powietrzem. 3. Przykładamy ręcznik papierowy (żeby za mocno nie zabrudzić olejem turbiny) i luzujemy śrubę.... i wykręcamy (klucz 17): Załącznik:
DSCN3048.JPG [ 58.84 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
DSCN3051.JPG [ 42.05 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
4. Wymieniamy uszczelki i wkręcamy nową śrubę zwracając szczególną uwagę żeby syf jakiś się do środka nie dostał  5. Dokręcamy śrubę z momentem od 18 do 22Nm. Załącznik:
DSCN3061.JPG [ 68.55 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
Załącznik:
DSCN3060.JPG [ 62.18 KiB | Obejrzany 26553 razy ]
6. IMHO należy wymieniać tę śrubę co 20-30 tys km. Oczywiście olej zmieniać co 10-15  Dlaczego umieszczono sitko? A no dlatego że turbosprężarka wymaga łapania drobniejszych paprochów niż filtr oleju potrafi złapać. Niestety ten maluuutki filtr z tworzywa sztucznego umieszczono w turbosprężarce w której są piekielne temperatury i robi się to co robi.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lakikwap |
#724692 Wysłany:
05 Kwi 2014, 22:56; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Michał, dziękuje za kolejny przydatny poradnik!
|
|
Góra |
|
 |
BartekP |
#724772 Wysłany:
06 Kwi 2014, 12:53; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 15 Lip 2012, Posty: 908
|
pierwsza klasa
_________________ Punto 1,4 2012 Multiair Turbo 135 KM Lounge
Mój szrot
topic41590.html
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#726359 Wysłany:
17 Kwi 2014, 22:00; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
To i wrzucę taki mój krótki poradnik, może się komuś przyda bo w IHI jest troszkę inaczej. Czy warto? Niewiem, są to tak małe koszty że nie zaszkodzi. Nie jest to coś bardzo trudnego ale przyda nam się wmiare fajny zestaw kluczy. Potrzebne nam - Śruba ok 50zł nr: 71769773 - Uszczelki ok 10zł nr: 71769771 Pierwsze co to odkręcamy plastikową osłonę silnika,  1. zdejmujemy opaskę i rurke 2. gumowy bolec na wcisk, wciskamy go palcem 3. zdejmujemy opaskę i rurke 4. odwrócony torx, można odkręcić nasadkową 8 5. śruba chyba 10 6. odpinamy zapinkę 7. odpinamy zapinkę 8. gdzieniegdzie są jeszcze pozapinane wężyki to je ściągamy i osłona nasza.  dalej do filtra blokuje nam dostęp osłona trubiny, i tutaj pojawia się problem bo jej nieda się całej ściągnąć.. chyba trzeba by zdjąć zderzak. Aleee możemy ja odkręcić, poluzować i.. odgiąć trochę obcążkami. Osłony są 2, 5 śrubek chyba 10tek. Na foto wyżej już odkręcone. Później wykręcamy filtr, nasadka 17 jak do kół  troche ciężko puszcza ale po chwili jest nasza, dalej odkręcamy delikatnie paluszkami. Nic nie wyleci z niej o to nie trzeba sie bać. Zejdzie z uszczelką. Pomiędzy nimi będzie przewód olejowy a pod nim jeszcze jedna uszczelka, u mnie się zespawała z turbo i nie chciała zejść więc ją zostawiłem. Zakładamy nową uszczelkę na nową srubę i wkręcamy  i to tyle. Doginamy osłonę termiczną i składamy w odwrotenej kolejnosci. U mnie po 68tyś śrubka w miarę okej, troche ten filterk się poodginał wewnątrz, ale osadów itp nie, czyli wymiana co 10tyś oleju jest warta.. Tutaj siedzi nowa (widać trochę odgiętą osłonę)  Stara sruba http://i1082.photobucket.com/albums/j36 ... 505769.jpg
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#726379 Wysłany:
17 Kwi 2014, 23:44; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
lakikwap napisał(a): 68tyś śrubka w miarę okej, troche ten filterk się poodginał wewnątrz Okej? Filtr jest rozerwany przecież 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#726391 Wysłany:
18 Kwi 2014, 08:21; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Noo to racja  cos tam w srodku nie tak ale chodzilo mi ze nie bylo syfu i osadow jak na niektorych fotkach.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#727149 Wysłany:
24 Kwi 2014, 21:35; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Wrzuciłbyś może fotkę tej śruby z boku? 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
SOMEONE007 |
#727154 Wysłany:
24 Kwi 2014, 21:58; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Szaman |
 |
Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 03 Mar 2008, Posty: 5567 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#727157 Wysłany:
24 Kwi 2014, 22:01; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Nie wiem  Możliwe że są...  Możliwe ze są metalowe a nie z tworzywa sztucznego... a temp spalin w silnikach wysokoprężnych jest niższa  Trzeba by sprawdzić.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#727430 Wysłany:
26 Kwi 2014, 21:22; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
ipIV napisał(a): Wrzuciłbyś może fotkę tej śruby z boku? Hej, no mogę cyknąć, a po cóż? Nic ciekawego na niej za bardzo niema, troszkę zażółciała jest.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#727488 Wysłany:
27 Kwi 2014, 01:47; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
lakikwap napisał(a): troszkę zażółciała jest.
Właśnie to bym chciał zobaczyć 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#728105 Wysłany:
01 Maj 2014, 00:01; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
To moja stara śruba z boku, wydaje mi się że po tym tygodniu mocno ściemniała.  a co chcesz tu wypatrzeć?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#728120 Wysłany:
01 Maj 2014, 06:59; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Dzięki. Wypatrzeć ilość tego nalotu przy wymianie oleju co 10 tys km 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#728260 Wysłany:
02 Maj 2014, 13:47; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
ipIV, i co wypatrzyłeś? 
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#728274 Wysłany:
02 Maj 2014, 16:18; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Ja tylko chciałem widzieć ilość tego nalotu z oleju na śrubie przy wymianie co 10Mm 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
maciekt8 |
#786043 Wysłany:
11 Paź 2015, 21:13; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów Rejestracja: 08 Lis 2014, Posty: 224 Pomógł: 6
|
Manual bardzo przydatny. Gdybym nie przeczytał to bym się nawet nie domyślił że takie coś występuje. Moje auto ma niecałe 132 tys km w tej chwili. Olej wymieniany przy 119 tys km. Planuję przed świętami zmienić olej to przy okazji wymienię tę śrubę i dwie podkładki. Ciekawy jestem jaki jest jej stan. Śrubę i podkładki zakupiłem. Faktycznie wnętrze jest z tworzywa i prędzej czy później musi się poddać. Wszystko można zakupić we Fiacie w Nadarzynie przy Katowickiej. Tam się zaopatrywałem. Na pewno śrub jeszcze mają 9 szt bo przychodzi komplet zbiorczy 10 szt.
_________________ la nostra passione cars
|
|
Góra |
|
 |
Metal54 |
#828374 Wysłany:
18 Wrz 2017, 13:47; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartłomiej
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2016, Posty: 587
|
Bardzo przejęty filtrem turbo, postanowiłem go wymienić Mój GP ma już 150 tyśiecy kilometrów i jak się domyślam nigdy nie był wymieniany. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że filtr jest czysty i zdecydowanie nie wymagał interwencji. Czy serwisówka przewiduje jakiś interwał wymiany tej śrubki?
Załączniki: |
21845622_1338295466279200_59394439_o.jpg [ 32.49 KiB | Obejrzany 19909 razy ]
|
21767558_1338295482945865_1139811736_n.jpg [ 36.06 KiB | Obejrzany 19909 razy ]
|
21706731_1338295439612536_2015443010_o.jpg [ 42.07 KiB | Obejrzany 19909 razy ]
|
21698286_1338295419612538_1240936421_n.jpg [ 39.09 KiB | Obejrzany 19909 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
BartekP |
#828643 Wysłany:
26 Wrz 2017, 21:59; Temat postu: Re: 1,4 T-jet i Multair T - wymiana filtra oleju turbospręża |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 15 Lip 2012, Posty: 908
|
Nie, nic nie jest wspomniane.
_________________ Punto 1,4 2012 Multiair Turbo 135 KM Lounge
Mój szrot
topic41590.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|